Wymiana płynu hamulcowego w Dualu help.
- 8Bodzio8
 - pisarz

 - Posty: 319
 - Rejestracja: sob 21 lis 2009, 13:09
 - Imię: Tomek
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
 
Oczywiście pamiętajcie przy wymianie płynu hamulcowego obowiązkowo wymieńcie sobie płyn w sprzęgle ten sam DOT 4 lub 5.1 i o 2 min więcej roboty warto też wymienić jak już się człowiek upaprał  
			
									
									Prędkość w kilometrach/h widniejąca na znakach drogowych jest jedynie wielkością sugerowaną i w żadnym wypadku nie należy jej sztywno stosować. 
						- KolczyK
 - stary wyjadacz

 - Posty: 4199
 - Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
 - Imię: Przemysław
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
 - Kontakt:
 
mi starcza na cały układ ze sprzęgłem 0,5L. kup na zaś lepiej 1L, błędy jakieś mogą się wedrzeć.
			
									
									VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
						VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
- 
				jacki12345
 - bywalec

 - Posty: 44
 - Rejestracja: pn 22 mar 2010, 07:18
 - Imię: jacek
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Żary
 
Wczoraj zauważyłem że wciskając przedni hamulec, tylne koło nie hamuje. Miesiąc temu wymieniałem płyn i wszystko było OK. Mam zagwozdkę od czego zacząć sprawdzać przyczynę. Przypuszczam że zapowietrzyło się gdzieś na przewodach prowadzących do tylnego zacisku, bo tył hamuje z nożnego. Ma ktoś jakiegoś pomysła?
			
									
									
						- Arnold
 - ostry klepacz

 - Posty: 2432
 - Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
 - Imię: Arnold
 - województwo: opolskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Opole
 - Kontakt:
 
No to odpowietrzaj.jacki12345 pisze:Przypuszczam że zapowietrzyło się gdzieś na przewodach prowadzących do tylnego zacisku
- 
				jacki12345
 - bywalec

 - Posty: 44
 - Rejestracja: pn 22 mar 2010, 07:18
 - Imię: jacek
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Żary
 
Zacisków nie rozkręcałem i nie czyściłem, tylko odkręcałem żeby ten lewy przedni do góry podnieść. Odpowietrznik pod siedzeniem odpowietrzyłem, tylko najdziwniejsze jest w tym to ze zaraz po robocie wszystko było OK, a po dwóch tygodniach stania w garażu cos się stało. Tak czy inaczej muszę pewnie od nowa zacząć odpowietrzać cały układ w nadziei że to pomoże.
			
									
									
						- Arnold
 - ostry klepacz

 - Posty: 2432
 - Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
 - Imię: Arnold
 - województwo: opolskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Opole
 - Kontakt:
 
Hondowski CBS trzeba bardzo długo odpowietrzać. Myślisz że już wszystkie bąbelki wyleciały a tu dup, jeszcze jedna partia. Możliwe że gdzieś Ci się powietrze poprzesuwało jak motorek stał. I wydaje mi się zę najlepiej odpowietrzać w takiej kolejności jak pisze w serwisówce. W sumie mógłbyś zajrzeć do zacisków. Stary płyn hamulcowy potrafi się skrystalizować więc moze to blokować pracę tłoczków.
			
									
									
						- 
				jacki12345
 - bywalec

 - Posty: 44
 - Rejestracja: pn 22 mar 2010, 07:18
 - Imię: jacek
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Żary
 
- Roadrunner
 - pisarz

 - Posty: 463
 - Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 23:55
 - Imię: Pawelec
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: 60 sekund przed Tobą
 
Sprawa jest banalnie prosta, wciskając przedni hamulec, tył zaczyna dopiero hamować gdy lewy zacisk na tarczy zaczyna być "zabierany" przez tarcze i właśnie tam jest ta pompa (górne mocowanie lewego zacisku). I jak chcesz sprawdzić czy system działa, popchnij lewy zacisk w stronę lagi (wtedy tył powinien hamować). Zresztą kilkakrotnie było to omawiane na forumjacki12345 pisze:Trochę tego nie kumam, dlaczego system podwójnego hamowania miałby nie działać podczas postoju motocykla. Z tego co zauważyłem tam nie ma jakiś pompek, które uruchamiają się podczas pracy silnika. Jeśli by tak było to jak sprawdzić czy wciskając przedni hamulec tylne koło jest spowalniane?
http://fb.com/House-of-Customs-647011255358927
PS: naklejki klubowe -> viewtopic.php?f=79&t=19837&p=311709#p311709
						PS: naklejki klubowe -> viewtopic.php?f=79&t=19837&p=311709#p311709
- Arnold
 - ostry klepacz

 - Posty: 2432
 - Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
 - Imię: Arnold
 - województwo: opolskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Opole
 - Kontakt:
 
To zależy. Gdy dopiero zalałeś płynem i nie doszedł on do zacisku to przed puszczeniem klamki powinieneś zakręcić odpowietrznik. Kiedy płyn zacznie Ci wylatywać przez rurkę (która af kors jest zanurzona w płynie) to już nie musisz go zakręcać bo płyn sam pociągnie na dół. No chyba że nie chce to wtedy trza pozakręcać. Z resztą będziesz widział jak płyn przepływa.Rychu pisze:podczas pompowania plynu, przy puszczaniu klamki hamulca , musze zakrecac odpowietrznik ? czy moze zostac otwarty ?
Ja osobiście (no, w dwóch zawsze
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości