olejarka do łańcucha-moja wydumka
- kiki
- ostry klepacz
- Posty: 2502
- Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
- Imię: Piotr
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Węgrów
- Kontakt:
orzyl, odnosnie zbiorniczka to moge Ci go kupić i jakoś spykniemy sie w wawce w nastepnym tyg i Ci go dam - nie ma problemu. A co do elektrozaworu i jego umiejscowienia- jak odsuniesz zbiornik do tyłu to sie spokojnie zmiesci w zadupku przed przekaźnikiem pompy paliwa- jak u mnie http://picasaweb.google.pl/kiki.vfr/Ole ... 0920793234
- orzyl
- klepacz
- Posty: 1665
- Rejestracja: ndz 01 paź 2006, 16:50
- Imię: Piotrek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
zrobione:
elektrozawor przesuniety kolo aku i zbiorniczka plynu na tylny hamulec. podajnik zrobiony jednak nadal z wenflonu, ale przsuniety blizej. zalozona ciensza rureczka do wenflonu. zalozony sterownik na kierownice, i pod siedzenie uklad AVT.
[ Dodano: 2010-06-16, 23:51 ]
wielki dzienks za porady
elektrozawor przesuniety kolo aku i zbiorniczka plynu na tylny hamulec. podajnik zrobiony jednak nadal z wenflonu, ale przsuniety blizej. zalozona ciensza rureczka do wenflonu. zalozony sterownik na kierownice, i pod siedzenie uklad AVT.
[ Dodano: 2010-06-16, 23:51 ]
kiki, jesli bys mogl to kup, a przy okazji odebralbym. na przyszlosc moze sie przydac. narazie jednak zostanę przy swoim, bo nie chce mi sie zdejmowac "okufrowania"kiki pisze:orzyl, odnosnie zbiorniczka to moge Ci go kupić i jakoś spykniemy sie w wawce w nastepnym tyg i Ci go dam - nie ma problemu. A co do elektrozaworu i jego umiejscowienia- jak odsuniesz zbiornik do tyłu to sie spokojnie zmiesci w zadupku przed przekaźnikiem pompy paliwa- jak u mnie http://picasaweb.google.pl/kiki.vfr/Ole ... 0920793234
wielki dzienks za porady
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Na zawsze w pamięci Roads - 16.10.2007...
- kiki
- ostry klepacz
- Posty: 2502
- Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
- Imię: Piotr
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Węgrów
- Kontakt:
tomekrvf, no bo u mnie nie ma sterownika - przy włączeniu świateł otwiera się zawór i zaczyna olej cieknąc - jest ustawiony tylko dławik i podaje około 1 kropli na 3 minuty - dlatego kombinuje z układmem teraz .
orzyl, a masz 2 pudełka - pod siedzeniem jest sterownik a na kierownicy tylko petencjometr???? Kupiłeś w wawce te elementy czy gdzieś wysyłkowo ?
orzyl, a masz 2 pudełka - pod siedzeniem jest sterownik a na kierownicy tylko petencjometr???? Kupiłeś w wawce te elementy czy gdzieś wysyłkowo ?
- orzyl
- klepacz
- Posty: 1665
- Rejestracja: ndz 01 paź 2006, 16:50
- Imię: Piotrek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
kiki. układ jest banalnie prosty. znajdziesz go np na allegro, w warszawie musialbys poszukac sklepu w którym są układy AVT. Jak chcesz to mogę Ci dokładnie powiedzieć/narysować co gdzie wpiąć.
Pod siedzeniem jest układ, a na kierownicy, potencjometr, włącznik, dioda sygnalizująca zasilanie układu, dioda sygnalizująca otwarcie zaworu. regulacje mam rowniez na układzie. obecnie skrajne lewe wychylenie to impuls na 30 sekund, skrajne prawe, to impuls na 60 sekund. dzis raczej to zmienie, bo widzę że to za często. przy jednym impulsie wypadają 2 krople w dużym odstępie czasu, a więc może być raczej, tylko teraz czas zmienić. a jeśli mniej kropli to albo zmniejszyć wenflon, albo skrócić impuls poprzez wymianę rezystora
[ Dodano: 2010-06-21, 08:52 ]
Panowie, którzy macie olejarki. Jak macie ustawione ?
Pod siedzeniem jest układ, a na kierownicy, potencjometr, włącznik, dioda sygnalizująca zasilanie układu, dioda sygnalizująca otwarcie zaworu. regulacje mam rowniez na układzie. obecnie skrajne lewe wychylenie to impuls na 30 sekund, skrajne prawe, to impuls na 60 sekund. dzis raczej to zmienie, bo widzę że to za często. przy jednym impulsie wypadają 2 krople w dużym odstępie czasu, a więc może być raczej, tylko teraz czas zmienić. a jeśli mniej kropli to albo zmniejszyć wenflon, albo skrócić impuls poprzez wymianę rezystora
[ Dodano: 2010-06-21, 08:52 ]
Panowie, którzy macie olejarki. Jak macie ustawione ?
Na zawsze w pamięci Roads - 16.10.2007...
- orzyl
- klepacz
- Posty: 1665
- Rejestracja: ndz 01 paź 2006, 16:50
- Imię: Piotrek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
szczerze? jest to na tyle proste, że każdy by sobie mógł zbudować, dzięki podpowiedziom tutaj. Ja póki co mam problem z dostosowaniem ilości kropel. Problem polega na tym, że rozrzuca mi olej po centralce i stopce bocznej. Możliwe, że to wina tego, że nie miałem czasu aby umyć całe zafajdanie po smarze, który był używany. Olej się na niego dostał i to on teraz ścieka. Jak postawie motocykl gdzieś na kostce to po dłuższej chwili widać krople czarnego syfu z pod stopki bocznej.
a tak pozatym to co jak co, ale łańcuch mam czysty, tylną felgę raczej też. wiadomo, że gdzieś tam ten olej się rozrzuci np. ja go czasami znajduje na spodzie płyty pod kufrem, na spodzie kufra. Podejrzewam, że to również ma związek z pozostałościami smaru. Felgę wystarczy spłukać, a resztę przetrzeć gąbką z płynem do mycia naczyń i jest czysto.
a tak pozatym to co jak co, ale łańcuch mam czysty, tylną felgę raczej też. wiadomo, że gdzieś tam ten olej się rozrzuci np. ja go czasami znajduje na spodzie płyty pod kufrem, na spodzie kufra. Podejrzewam, że to również ma związek z pozostałościami smaru. Felgę wystarczy spłukać, a resztę przetrzeć gąbką z płynem do mycia naczyń i jest czysto.
Na zawsze w pamięci Roads - 16.10.2007...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości