Zawór, klapka w air boxe (rc 46, 99)
Zawór, klapka w air boxe (rc 46, 99)
Witam. Po powrocie z Francji zauważyłem spadek mocy. Może filtr. A może polskie paliwo? Właśnie wymieniłem filtr powietrza i sprawdzam działanie tej klapki, zaworu w boxie. Jest zamknięty, kręcę do ok 8 i nic. Wiecie jak to działa? Kiedy powinien być otwarty a kiedy nie, itp? Pozdro
			
									
									
						- KolczyK
 - stary wyjadacz

 - Posty: 4199
 - Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
 - Imię: Przemysław
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
 - Kontakt:
 
czyli proste. powyżej 5.500rpm powinna sięotworzyć, a to ciekawe bo myślałem, że powyżej 6500 
			
									
									VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
						VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
- 
				adam.ada
 - pisarz

 - Posty: 494
 - Rejestracja: sob 17 paź 2009, 23:24
 - Imię: Adam
 - województwo: mazowieckie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: W-wa Ursynów
 
u mnie ten wężyk był zdjęty, tak podejrzewałem bo na mniejszych obrotach jak się mocno otworzyło gaz to było słychać z pod baku takie aż "buczenie" i efekt lekkiego przyduszenia a po założeniu jest żwawszy z dołu (chyba , że to tylko efekt placebo) trzeba by sprawdzić na hamowni 
klapka jest od tego , że na średnich obrotach potrzeba aby powietrze dolatujące miało jak największą prędkość a przy wysokich obrotach potrzeba powietrza jak najwięcej.
			
									
									klapka jest od tego , że na średnich obrotach potrzeba aby powietrze dolatujące miało jak największą prędkość a przy wysokich obrotach potrzeba powietrza jak najwięcej.
Adam
						- Radarro
 - klepacz

 - Posty: 557
 - Rejestracja: śr 23 kwie 2008, 13:55
 - Imię: Radek
 - województwo: śląskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: SGL
 
cześć, 
Obczajcie mój mały elaborat w tej sprawie:
viewtopic.php?t=8799
Wysłałem to na mechanikę (ogólny) ale widze że może lepiej by to podpiąć pod mechanikę - silnik?
Tak se gdybam
			
									
									Obczajcie mój mały elaborat w tej sprawie:
viewtopic.php?t=8799
Wysłałem to na mechanikę (ogólny) ale widze że może lepiej by to podpiąć pod mechanikę - silnik?
Tak se gdybam
V4 + R6 Brotherhood 
                      
TS 350 -> 800Fi -> VTR SP1 -> RSV Tuono '03 -> VFR 400
						TS 350 -> 800Fi -> VTR SP1 -> RSV Tuono '03 -> VFR 400
- KolczyK
 - stary wyjadacz

 - Posty: 4199
 - Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
 - Imię: Przemysław
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
 - Kontakt:
 
to jest bardzo ważne, o ile kojarzę jest to powrót, nadmiar powietrza idzie właśnie tam i dodaje power.Piotrek82 pisze:A ja właśnie przy wymianie filtra powietrza zauważyłem, że zawór mam cały czas otwarty i nie mam wężyka co wychodzi z tej kopułki. Może ktoś napisać jaka jest zasada działania tego patentu i co daje zamkniecie do 5500rpm albo otwarcie?
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
						VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
- Lukaszny
 - pisarz

 - Posty: 365
 - Rejestracja: pt 07 wrz 2007, 12:58
 - Imię: Łukasz
 - województwo: warmińsko-mazurskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Mrągowo
 
A ja w Vitku słyszę klapkę od airboxu przy bardzo delikatnym dodawaniu gazu z samego dołu. Przy ciepłym motocyklu mogę nawet wyczuć moment w którym sobie klika (przy podnoszeniu obrotów tuż ponad poziom biegu jałowego).  Wydaje mi się, że pojawiło się po niedawnym serwisie (m.in. wymianie filtra). 
Martwić się i wracać do serwisu czy spokojnie odczekać do wiosennego przeglądu?
			
									
									
						Martwić się i wracać do serwisu czy spokojnie odczekać do wiosennego przeglądu?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości

