Regulacja zaworów
- 
				kornel1236
 - Posty: 6
 - Rejestracja: śr 14 paź 2009, 15:51
 - Imię: Kornel
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: SZydłowiec
 - Kontakt:
 
Regulacja zaworów
Witam,
Chcialem zapytac czy powinienem wyregulowac zawory w vfr v-tec 2003r przy przebiegu 32tys? i upewnic sie ze mam racje w tym ze zawory w motocyklach sie reguluje bo pol rodziny kloci sie ze mna ze zawory w motocylku reguluje sie w 20 letnich motocyklach i sa pewni ze jak starszy to madrzejszy(oczywiscie bez urazy:D)
			
									
									
						Chcialem zapytac czy powinienem wyregulowac zawory w vfr v-tec 2003r przy przebiegu 32tys? i upewnic sie ze mam racje w tym ze zawory w motocyklach sie reguluje bo pol rodziny kloci sie ze mna ze zawory w motocylku reguluje sie w 20 letnich motocyklach i sa pewni ze jak starszy to madrzejszy(oczywiscie bez urazy:D)
- 
				kornel1236
 - Posty: 6
 - Rejestracja: śr 14 paź 2009, 15:51
 - Imię: Kornel
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: SZydłowiec
 - Kontakt:
 
- makiak
 - bywalec

 - Posty: 25
 - Rejestracja: śr 03 mar 2010, 19:35
 - Imię: Maciek
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Nowy Sącz
 - Kontakt:
 
jak znam życie to ktoś zaglądał do moto przy 24 tyś km więc, jesli nie ma niepokojących sygnałów w postaci zwiększonej ich głośności 
 to mozesz spokojnie narazie km nawijać,
co do drugiej części postu widziałem i słyszałem już kilka silników w których właściciele zapominali o regulacjach i wymianach łańcucha rozrządu, i takie zapominalstwo i wszechwiedza na zasadzie "ja wiem lepiej" nie należało do tanich. pozdrawiam
			
									
									
						co do drugiej części postu widziałem i słyszałem już kilka silników w których właściciele zapominali o regulacjach i wymianach łańcucha rozrządu, i takie zapominalstwo i wszechwiedza na zasadzie "ja wiem lepiej" nie należało do tanich. pozdrawiam
- alternatom
 - pisarz

 - Posty: 264
 - Rejestracja: wt 18 gru 2007, 20:47
 - Imię: tomek
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: z kulunii, LU
 - Kontakt:
 
- elco
 - klepacz

 - Posty: 911
 - Rejestracja: sob 07 mar 2009, 21:49
 - Imię: Tomek
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
 - Kontakt:
 
Oczywiscie nie powiedzialem, ze sie nie da. Wszak ludzie juz dawno temu wyladowali na ksiezycu.PETER pisze:a moto honda cbx 750 lub honda szadołka 750
Popychacze hydrauliczne maja dosc skomplikowana budowe, sa znacznie ciezsze niz klasyczne rozwiazania. W motocyklach sportowych nie ma na to miejsca, a kazdy kilogram jest na wage zlota. Owe popychacze czesto ustepuja precyzja dzialania rozwiazaniom opartym na plytkach. W ciezkich, wolnoobrotowych silnikach, gdzie precyzja nie odgrywa tak waznej roli, masa takze mozna z powodzeniem takie popychacze stosowac.
"Wystarczy by dobry człowiek nie robił nic a zło zatriumfuje" E.Burke.
						- Damo 88
 - klepacz

 - Posty: 1101
 - Rejestracja: sob 11 kwie 2009, 01:05
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Wrocek
 
Do kornel1236 skoro zapytał czy powinienem a nie  jak to .. to zapewne wie jak ją przeprowadzić . 
Elco-jeżeli znasz temat regulacji w V-Tecu to z chęcią usłucham twojej porady
Z tego co wiem to V-tec załącza trzpień który jest dociskany wtłaczanym olejem i prawdopodobnie należy go wyłączyć jak wspomniał ''KIKI''cofnąć + montaż i mierzymy czy tak ?
Ale wole się upewnić
			
									
									
						Elco-jeżeli znasz temat regulacji w V-Tecu to z chęcią usłucham twojej porady
Z tego co wiem to V-tec załącza trzpień który jest dociskany wtłaczanym olejem i prawdopodobnie należy go wyłączyć jak wspomniał ''KIKI''cofnąć + montaż i mierzymy czy tak ?
Ale wole się upewnić
- kiki
 - ostry klepacz

 - Posty: 2508
 - Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
 - Imię: Piotr
 - województwo: mazowieckie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Węgrów
 - Kontakt:
 
viewtopic.php?t=8218&postdays=0&postord ... a&start=30  tu troche o tym pisali 
			
									
									
						Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości

