
CBR 900 SC33
- Buła
- klepacz
- Posty: 1747
- Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
- Imię: Marcin
- województwo: świętokrzyskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Suchedniów
- Kontakt:
CBR 900 SC33
Witam,tak jak w temacie,interesują mnie wszelkie informacje o tym motocyklu.o tym że jest bezawaryjny i mało pali już wiem
.Może ktoś wcześniej jeżdził VFR a potem przesiadł się na Bladego,chodzi mi głownie o wrażenia i róznice w tych dwóch motocyklach.

Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej 
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
- Jacko
- ostry klepacz
- Posty: 2208
- Rejestracja: sob 19 sie 2006, 12:20
- Imię: Jacek
- województwo: lubelskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Komarówka Podlaska
- Kontakt:
Hej.
Ja wcześniej latałem VFR RC 36II i przesiadłem się na CBR 929 SC44 i powiem Ci ze jak dla mnie różnica jest ogromna ale na korzyść bladego. Oczywiście pod względem wygody VFR jest dużo lepsza ale jak dla mnie to nic więcej. Na bladym jest oczywiście inna pozycja, bardziej pochylona do przodu ale nie na tyle żeby cierpieć podczas jazdy. Natomiast cała reszta czyli elastyczność, moc, hamulce zawiecha jest oczywiście duuuuuuuuużo lepsza w bladym.
Odnośnie SC33 to Rommi z VFRy się przesiadł właśnie na ten model cebry o który pytasz więc on bardziej będzie kompetentny na ten temat.
Jeszcze musisz sobie odpowiedzieć do czego chcesz używać moto bo jak w typową turystykę to szukaj raczej czegoś innego niż blady ale jak do pośmigania to jaknajbardziej oki.
pozdro.
Ja wcześniej latałem VFR RC 36II i przesiadłem się na CBR 929 SC44 i powiem Ci ze jak dla mnie różnica jest ogromna ale na korzyść bladego. Oczywiście pod względem wygody VFR jest dużo lepsza ale jak dla mnie to nic więcej. Na bladym jest oczywiście inna pozycja, bardziej pochylona do przodu ale nie na tyle żeby cierpieć podczas jazdy. Natomiast cała reszta czyli elastyczność, moc, hamulce zawiecha jest oczywiście duuuuuuuuużo lepsza w bladym.
Odnośnie SC33 to Rommi z VFRy się przesiadł właśnie na ten model cebry o który pytasz więc on bardziej będzie kompetentny na ten temat.
Jeszcze musisz sobie odpowiedzieć do czego chcesz używać moto bo jak w typową turystykę to szukaj raczej czegoś innego niż blady ale jak do pośmigania to jaknajbardziej oki.
pozdro.
- kecajm69
- klepacz
- Posty: 1095
- Rejestracja: ndz 02 wrz 2007, 22:28
- Imię: Jacek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wieluń
Przesiadłem się z VFR 800F na bladego 1000 SC57a i teraz z XX na bladego 929 SC 44 więc powiem ci że jeśli nie przeszkadza ci pozycja bardziej sportowa to wszystko inne jest o wiele leprze tak jak pisze Jacko. Oczywiście jazda we dwoje to też raczej na dalsze trasy odpada. SC 33 też jeździłem tydzień i jest naprawdę Ok, myślę że jest na niej najbardziej wygodnie w porównaniu do SC44 i SC57a. Ja na razie nie mam zamiaru przesiadać się na nic innego niż Blady. Jeśli liczysz na ostrzejszą jazdę, leprze hamulce, lepszą zwrotność to to jest moto dla ciebie. Osobiście polecam.
Jacek M.
- Argail
- pisarz
- Posty: 437
- Rejestracja: pn 09 cze 2008, 19:51
- Imię: Dariusz
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Posiadam Rc 46 '2000i SC 33 '1998 i porównanie ich to jak porównywanie marchewki do ogórka...
Zależy do czego ma służyć!
RC46 ma to czego nie ma SC 33 i odwrotnie
Blady do dłuższych tras odpada, po przejechaniu w jeden dzień 800 km miałem go serdecznie dość
Jak chciałem pośmigać po mieście aby przysłowiowe dupy się oglądały i na koło postawić to lepszy blady, odejście i wrażenia narowistości na wysokich obrotach dużo większe
Kufrów w bladym nijak nie zamontujesz, no może przy jakiś kombinacjach da się ale wygląda to jak wielbłąd
Na RC46 z daleka jak wiesz każdy się obróci z ciekawością co to jedzie
Ja wykorzystuję oba modele do czego innego
Bladego przygotowuję stricte pod tor, ściągając kierunki, lampy itp
VFR jest do toru trochę za ciężka no i przy glebie bym się zapłakał...
Musisz spytać konkretnie czego potrzebujesz
Zależy do czego ma służyć!
RC46 ma to czego nie ma SC 33 i odwrotnie
Blady do dłuższych tras odpada, po przejechaniu w jeden dzień 800 km miałem go serdecznie dość
Jak chciałem pośmigać po mieście aby przysłowiowe dupy się oglądały i na koło postawić to lepszy blady, odejście i wrażenia narowistości na wysokich obrotach dużo większe
Kufrów w bladym nijak nie zamontujesz, no może przy jakiś kombinacjach da się ale wygląda to jak wielbłąd
Na RC46 z daleka jak wiesz każdy się obróci z ciekawością co to jedzie
Ja wykorzystuję oba modele do czego innego
Bladego przygotowuję stricte pod tor, ściągając kierunki, lampy itp
VFR jest do toru trochę za ciężka no i przy glebie bym się zapłakał...
Musisz spytać konkretnie czego potrzebujesz
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
rejoice o young man in thy youth
- Buła
- klepacz
- Posty: 1747
- Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
- Imię: Marcin
- województwo: świętokrzyskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Suchedniów
- Kontakt:
Dzięki Panowie za odpowiedzi,turysta aż taki ze mnie jest,lubię strzelić dłuższą trasę,czasami też mam ochote gdzieś daleko pojechać ale zawsze stoi cios na przeszkodzie,Blady mi sie zajebiście podoba i mam ochotę pośmigać czymś troszkę lżejszym i zwrotniejszym.muszę jeszcze tylko przejechać jakimś egzemplarzem i zobaczyc czy mi się spodoba,jeśli tak to pozostaje zbieranie funduszy.
Ładnego masz Bladego,w zajebistym kolorze.
Ładnego masz Bladego,w zajebistym kolorze.
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej 
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
- Buła
- klepacz
- Posty: 1747
- Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
- Imię: Marcin
- województwo: świętokrzyskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Suchedniów
- Kontakt:
Vitam,XX jak najbardziej ale to ewentualnie po Bladym,gabarytowo XX mi pasuje i tego najbardziej obawiam się w przypadku SC33 że ewentualnie może okazać się za mała,mam 187 cm wzrostu.
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej 
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
- Buła
- klepacz
- Posty: 1747
- Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
- Imię: Marcin
- województwo: świętokrzyskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Suchedniów
- Kontakt:
Dobrze wiedzieć,mogą sie jeszcze przydaćArgail pisze:Buła napisał/a:
Vitam,XX jak najbardziej ale to ewentualnie po Bladym,gabarytowo XX mi pasuje i tego najbardziej obawiam się w przypadku SC33 że ewentualnie może okazać się za mała,mam 187 cm wzrostu.
Za mała na pewno nie będzie, jajec sobie nie obijesz przynajmniej

Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej 
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości