Regulacja zaworów RC46 - szatańska instrukcja
- Damo 88
 - klepacz

 - Posty: 1101
 - Rejestracja: sob 11 kwie 2009, 01:05
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Wrocek
 
Regulacja i tak się odbędzie ale naszła  myśl jeżeli olej poprzedni był marny i może pól mineral.  nie wymieniany z 2/3 sezony przy Angielskim Rozumowaniu jest to bardzo możliwe . Po zalaniu pełen syntetyk Motul 300v 10w40 ten nagar na zaworach to skutki szlachetnego oleju który umył ( wypłukał ) Syf  
Co o tym Myślice ?
			
									
									
						Co o tym Myślice ?
- elco
 - klepacz

 - Posty: 911
 - Rejestracja: sob 07 mar 2009, 21:49
 - Imię: Tomek
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
 - Kontakt:
 
Szatan prosil o sugestie, zatem dopisze tutaj co nieco.
Na podstawie moich malo przyjemnych doswiadczen, ktore opisalem w drugim temacie proponuje wszystkim, ktorzy beda robic u siebie regulacje bacznie zwracac uwage przy skrecaniu na znaki, szczegolnie te fabryczne, zaznaczone na walkach rozrzadu. Mnie blad z tym zwiazany kosztowal mase nerwow i czasu. Mam nadzieje, ze tylko tyle...
			
									
									Na podstawie moich malo przyjemnych doswiadczen, ktore opisalem w drugim temacie proponuje wszystkim, ktorzy beda robic u siebie regulacje bacznie zwracac uwage przy skrecaniu na znaki, szczegolnie te fabryczne, zaznaczone na walkach rozrzadu. Mnie blad z tym zwiazany kosztowal mase nerwow i czasu. Mam nadzieje, ze tylko tyle...
"Wystarczy by dobry człowiek nie robił nic a zło zatriumfuje" E.Burke.
						- Damo 88
 - klepacz

 - Posty: 1101
 - Rejestracja: sob 11 kwie 2009, 01:05
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Wrocek
 
Mam Problem nie Mogę zmierzyć wszystkich szczelin pomiędzy szklanką a wałkiem , zielone krzyżyki pomierzone na czerwono Nie nawet najmniejszy listek nie idzie np: 0.10mm .
Coś zle robię
 ustawiłem jak w opisie prawy dekiel  na podwójnych kropkach .
V-TEC 2003r.


Filmik :
http://www.youtube.com/watch?v=f-Hhr9MjgNM
			
									
									
						Coś zle robię
V-TEC 2003r.


Filmik :
http://www.youtube.com/watch?v=f-Hhr9MjgNM
- szatan
 - klepacz

 - Posty: 979
 - Rejestracja: pn 18 wrz 2006, 20:02
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Amsterdam/Rzeszów
 - Kontakt:
 
Chyba sie pomyliłeś bo 0.10 to duzo , chyba miałes na mysli 0.01 , poza tym ten opis jest dla 800 fi roczniki 1998-2001 , przypuszczam że te zawory ktorych nie mozesz zmierzyc to sa te VTEC-owe ktore sie włączaja przy 7 tys obr , czy jakos tak i dlatego niemozesz ich pomierzycDamo 88 pisze: nawet najmniejszy listek nie idzie np: 0.10mm .
Ratuje Cie manual
Życie bez motocykla powoduje raka i choroby serca
Manual Honda VFR800 98-2001
http://rapidshare.com/files/236685669/Manual98-01.pdf
Miernik ładowania http://www.youtube.com/watch?v=IYjGraAk4es
						Manual Honda VFR800 98-2001
http://rapidshare.com/files/236685669/Manual98-01.pdf
Miernik ładowania http://www.youtube.com/watch?v=IYjGraAk4es
- Damo 88
 - klepacz

 - Posty: 1101
 - Rejestracja: sob 11 kwie 2009, 01:05
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Wrocek
 
A więc problem , Jak mam sprawdzić tego V-Teca po zmieżeniu i obliczeniu wszystkich płytek  
 .  Jedynie czego się dowiedziałem skąd ślady przytarcia jednego cylindra .
Z piasku który odłożył się pomiędzy pokrywą i prawdopodobnie przy wymianie świec ( poprzednik możliwe że ziarenko wpadło
  . 
Proponuję przed wymianą świec robić to ostrożnie lub przed wymianą przepłukać , spokojnie jest u dołu otwór spustowy . lecz nie wachą ze względu na gumy .

			
									
									
						Z piasku który odłożył się pomiędzy pokrywą i prawdopodobnie przy wymianie świec ( poprzednik możliwe że ziarenko wpadło
Proponuję przed wymianą świec robić to ostrożnie lub przed wymianą przepłukać , spokojnie jest u dołu otwór spustowy . lecz nie wachą ze względu na gumy .

- Damo 88
 - klepacz

 - Posty: 1101
 - Rejestracja: sob 11 kwie 2009, 01:05
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Wrocek
 
Kiki Miałeś Rację  
 
Zapodaje Link z wskazówkami Do regulacji V-Tec :
Język Ang. i duża ilość Fotek
 
http://www.landofopus.com/motorcycle/valve_adj/
			
									
									
						Zapodaje Link z wskazówkami Do regulacji V-Tec :
Język Ang. i duża ilość Fotek
http://www.landofopus.com/motorcycle/valve_adj/
- brii
 - pisarz

 - Posty: 452
 - Rejestracja: śr 16 gru 2009, 12:50
 - Imię: Maciej
 - województwo: śląskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Częstochowa
 
Czy delikatne metaliczne stukanie raz na ruski rok to może być odgłos zaworów do regulacji?
Byłem w serwisie akurat nie było tego dźwięku, gościu się przejechał, powiedział, że jak raz schodził z wysokich obrotów i stanął na światłach to usłyszał takie "cykanie" ale powiedział, że to nic i żeby dać sobie spokój. Co o tym sądzicie?
			
									
									Byłem w serwisie akurat nie było tego dźwięku, gościu się przejechał, powiedział, że jak raz schodził z wysokich obrotów i stanął na światłach to usłyszał takie "cykanie" ale powiedział, że to nic i żeby dać sobie spokój. Co o tym sądzicie?
Katarzynki to takie pierniczki
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
						Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
- elco
 - klepacz

 - Posty: 911
 - Rejestracja: sob 07 mar 2009, 21:49
 - Imię: Tomek
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
 - Kontakt:
 
Ta sprawa byla juz na forum wielkokrotnie poruszana. Jezeli masz pewnosc, co do okresu to nie przejmuj sie niczym. W 800Fi taki cykanie wydaja kasatory luzu na kolach zebatych, a jezeli chodzi o V-teca to ktos o ile dobrze pamietam pisal wlasnie o klapce airboxa.brii pisze:Czy delikatne metaliczne stukanie raz na ruski rok to może być odgłos zaworów do regulacji?
Byłem w serwisie akurat nie było tego dźwięku, gościu się przejechał, powiedział, że jak raz schodził z wysokich obrotów i stanął na światłach to usłyszał takie "cykanie" ale powiedział, że to nic i żeby dać sobie spokój. Co o tym sądzicie?
"Wystarczy by dobry człowiek nie robił nic a zło zatriumfuje" E.Burke.
						Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości
