VTka, grzebałem sobie w płytkach i znalazłem kawałem z jakiegoś rajdu na którym zapi... maluszek z silnikiem do VFR'91 http://video.google.pl/videoplay?docid= ... 6723055690
pees, jeżeli nie trafiłem w dział to przenieście, moze być do humoru
mam problem chcę wymienic koła w swojej vfr 750 f 1988r. i pytanie za 100p. brzmi: od jakiego modelu hondy lub tez inego japonca wejdą koła w zawieszenia mojej vfr, najlepiej koła 3 ramienne. pozdrowionka :cool
szatan pisze:O kuchnia , a dałoby sie takie coś zarejestrować
Myślę, że spokojnie można. Teraz nr silnika nie występuje już w dow rej, bo jest traktowany jak część zamienna.
Taki Malec to niezły wypas. Jeszcze lepszy byłby silnik od VTR-y. Co ty na to Luke?
No z tym numerem to prawda , czyli kupuje mini morisa jakim smigał jaś fasola , pakuje tam silnik od VFR i to da sie zarejestrować ? co z oryginalnym silnikiem ? nikt sie nie bedzie czepiał ze tam nie jest silnik przeznaczony do tego pojazdu np . 30 KM tylko 110 km ? Kto sie zna na tych klockach ? co z dokonanymi zmianami , nikt nie bedzie tego testował czy dobrze przerobione ani sprawdzał ?
Wydaje mi się, że taki wynalazek musi przejść normalne badania techniczne. Nie zmieniasz przcież geometrii podwozia, nie ingerujesz w hamulce (chociaż w tym wypadku to byłoby wskazane ) i utrzymujesz normy czystości spalin. To są warunki, które musi spełnić pojazd i chyba tyle. Prawdę mówiąc ja zmieniłbym jeszcze hamulce i zawieszenie. Co się rozpędzi to trzeba zatrzymać a do tego dać się jakoś prowadzić. W standartowym Malcu z takim motorem to byłby kłopot.
no ten z tego videło to koła ma widać mooocno inne niz standard , strach w to wsiadać cos mi sie zdaje ze jak mi coś odjeb.... to toć wykombinuje takiego, tylko ciekaw jestem jak w tym maluszczaku jest przeniesiony naped na koła ? łańcuchem ? to sie chyba wyciąga ten łańcuch jak kondon ja tam bym wrzucił na probe silnik od kawy gpz500 60 KM chyba by starczyło
szatan pisze: ja tam bym wrzucił na probe silnik od kawy gpz500 60 KM chyba by starczyło
Może nie styknąć. Problem nie w mocy silnika, tylko w momencie obrotowym. "500" może mieć za mało Nm, a jeżeli ma odpowiedni to przy wysokich obrotach. Zarżniesz silniczek bardzo szybko.