A może TLR? sprzęt meeeega....VTR 1000F czy może SV 1000S?
VTR 1000F czy może SV 1000S?
- rinas
- klepacz
- Posty: 1246
- Rejestracja: pt 30 maja 2008, 21:12
- Imię: Paweł
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa Bródno
.... awaryjny.brutoos pisze: A może TLR? sprzęt meeeega....
Zresztą, wycofali go z produkcji po chyba 3 lub 4 latach, bo był niestety niewypałem. Szczególnie pierwsze modele zjechały TLR-om opinię.
Egzemplarze z '97 roku stoją na allegro za bezcen, bo to pierwszy model który miał tyle wad że wszystkie wzywali na serwis na naprawy gwarancyjne. Taki egzemplarz musi miec ksiażkę serwisową, i wszystkie wpisy. Inaczej - w 99 % to szrot.
- PETER
- stary wyjadacz
- Posty: 4617
- Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
- Imię: PIOTR
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: PRUSZKÓW
TL nie mylic z TLR tak jak HONDA VTR firestorm i VTR- SP tak w jednym i w drugim wypadku to rózne motocykle 

Ostatnio zmieniony śr 18 lis 2009, 07:55 przez PETER, łącznie zmieniany 1 raz.
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"
- rinas
- klepacz
- Posty: 1246
- Rejestracja: pt 30 maja 2008, 21:12
- Imię: Paweł
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa Bródno
No dokładnie, TL to odpowiednik VTR 1000 F, a TLR to jak SP.
http://www.motocykl-online.pl/testy/Suzuki_TL_1000_SR
http://www.motocykl-online.pl/testy/Suzuki_TL_1000_SR
- Mar
- bywalec
- Posty: 30
- Rejestracja: ndz 05 kwie 2009, 23:54
- Imię: Adam
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gdynia/Piaseczno
- Kontakt:
Jak chcesz sie przysiasc do SV-ki to nie ma problemu, do wad dodalbym troche za miekki tyl, no i wspomniany juz zbiornik paliwa na 17 litrow, co przy naprawde mocnym odkreceniu daje zjazd na stacje co 150 - 180 kmow 
Orginalne siedzenie to niewypal, jesli juz szukasz SV to szukaj z akcesoryjnym siedzeniem, bardzo duzo poprawia. Co do awaryjnosci to odpukac nie mam zastrzezen, wystrzegaj sie jedynie moto po duzych szlifach ze wzgledu na dosyc "gietka" rame.

Orginalne siedzenie to niewypal, jesli juz szukasz SV to szukaj z akcesoryjnym siedzeniem, bardzo duzo poprawia. Co do awaryjnosci to odpukac nie mam zastrzezen, wystrzegaj sie jedynie moto po duzych szlifach ze wzgledu na dosyc "gietka" rame.
Life is too short to be bored...
- KolczyK
- stary wyjadacz
- Posty: 4199
- Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
- Imię: Przemysław
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
- Kontakt:
32000 przebiegu w SV1000 wymiana pierścieni
znajomego przypadek....spalanie oleju to norma chyba we wszystkich V2 ? 


VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
- Gacol
- klepacz
- Posty: 1921
- Rejestracja: wt 18 wrz 2007, 13:28
- Imię: Jacek
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Imielin
lolek, U mojego sąsiada stoi taka SV ka http://www.allegro.pl/item800092416_suz ... l_vtr.html .Powiem tzle spryt perfekczjnz doinwestowanz i dam sobie ya niego jaja ucic ye jest ok.Sam jedyiem nim i polecam naprawde
VFR750 RC36 I
VTR1000 SP 1
VFR800 FI:)
VTR1000 SP 1
VFR800 FI:)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości