MICHUU29 pisze:Witam wszystkich
zastanawiam się nad zmianą przewodów hamulcowych i w związku z tym mam pytanie dotyczące przewodów w oplocie stalowym. Czy jest tak duża różnica w skuteczności i gdzie takie kupić - vfr 800 v-tec
pozdrawiam
przewody hamulcowe w stalowym oplocie do VFR
- Mundek
 - pisarz

 - Posty: 351
 - Rejestracja: pn 25 wrz 2006, 13:46
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Gdynia (Olecko)
 - Kontakt:
 
Kupowalem tutaj: www.przewodywoplocie.pl w zeszlym roku zaplacilem 1500 PLN wraz z przewodem sprzegla jako gratis. Jakosc tak jak i cena - wysoka 
  Ale polecam!
			
									
									Pzdr Mundek!
VTEC 2009
GSX-R 750 K8
Uwielbiam VFR, ale Gikser to źródło czystej adrenaliny:))
						VTEC 2009
GSX-R 750 K8
Uwielbiam VFR, ale Gikser to źródło czystej adrenaliny:))
- Damo 88
 - klepacz

 - Posty: 1101
 - Rejestracja: sob 11 kwie 2009, 01:05
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Wrocek
 
Pewnie i mnie czeka wymiana org. są drogie aczkolwiek w instrukcji  "Hel "  przeczytałem że jeżeli :
Konstrukcja przewodów w oplocie HEL Performance sprawia, Ŝe moŜliwe jest obrócenie końcówki zaciśniętej na
przewodzie bez Ŝadnego wpływu na szczelność i wytrzymałość przewodu. Pomimo, Ŝe dostarczony komplet został
przygotowany specjalnie do Twojego motocykla to moŜe zajść sytuacja, Ŝe konieczne będzie obrócenie końcówki w celu
lepszego poprowadzenia przewodu. W takiej sytuacji wystarczy chwycić kombinerkami tulejkę zaciśniętą na przewodzie i
końcówce i obrócić końcówkę o wymagany kąt przy pomocy śrubokręta przełoŜonego przez oczko.
Przypatrzyłem się org. i tam jest cały odlewany a nie sztukowany , czy znacie firmy co robią właśnie tak
			
									
									
						Konstrukcja przewodów w oplocie HEL Performance sprawia, Ŝe moŜliwe jest obrócenie końcówki zaciśniętej na
przewodzie bez Ŝadnego wpływu na szczelność i wytrzymałość przewodu. Pomimo, Ŝe dostarczony komplet został
przygotowany specjalnie do Twojego motocykla to moŜe zajść sytuacja, Ŝe konieczne będzie obrócenie końcówki w celu
lepszego poprowadzenia przewodu. W takiej sytuacji wystarczy chwycić kombinerkami tulejkę zaciśniętą na przewodzie i
końcówce i obrócić końcówkę o wymagany kąt przy pomocy śrubokręta przełoŜonego przez oczko.
Przypatrzyłem się org. i tam jest cały odlewany a nie sztukowany , czy znacie firmy co robią właśnie tak
- Vermilion
 - klepacz

 - Posty: 814
 - Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 19:33
 - Imię: Adam
 - województwo: wielkopolskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Wałcz/Piła
 
Wychodzi na to, że za około 350zł do RC36 mam cały komplet przewodów. Tam są napisane, że do modelu RC36I w zestawie są 3 przewody. Tylko jak wtedy wygląda sprawa z przednimi zaciskami? Oryg. mamy 1 wąż do lewego zacisku od z zacisku do zacisku idzie metalową rurką. A tutaj osobno każdy wąż do zacisku? Widziałem już takie rozwiązania nie raz przy moto modyfikowanych. A może ten 3 wąż to do sprzęgła w zestawie jest? Ale w sumie po co w sprzęgle oplot?
			
									
									Honda NSR 125 JC22A > Honda CB 500 > Honda VFR 750 RC36I > Yamaha TDM 850 4TX > Honda VFR 800Fi 99' SF > Honda VFR 800Fi 98' !! 
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
						SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
- Buła
 - klepacz

 - Posty: 1747
 - Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
 - Imię: Marcin
 - województwo: świętokrzyskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Suchedniów
 - Kontakt:
 
Witam,jeśli chodzi o Hel to ten trzeci przewód jest na tył,do sprzęgła jest osobny,i masz dodatkowo dłuższą śrube do pompy aby dokręcić dwa przewody z pominięciem orginalnego trójnika.Ja mam tak zrobione i jest ok.A przewód do sprzęgła jest po to żebys miał lepsze wyczucie na klamce,tak samo jak na hamulcu.Vermilion pisze:Wychodzi na to, że za około 350zł do RC36 mam cały komplet przewodów. Tam są napisane, że do modelu RC36I w zestawie są 3 przewody. Tylko jak wtedy wygląda sprawa z przednimi zaciskami? Oryg. mamy 1 wąż do lewego zacisku od z zacisku do zacisku idzie metalową rurką. A tutaj osobno każdy wąż do zacisku? Widziałem już takie rozwiązania nie raz przy moto modyfikowanych. A może ten 3 wąż to do sprzęgła w zestawie jest? Ale w sumie po co w sprzęgle oplot?
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej 
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
						1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
- Vermilion
 - klepacz

 - Posty: 814
 - Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 19:33
 - Imię: Adam
 - województwo: wielkopolskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Wałcz/Piła
 
A jaki jest sens omijania oryginalnego trójnika? Przecież on tak czy siak jest metalowy. Nie jest to zwykłe naciąganie?
			
									
									Honda NSR 125 JC22A > Honda CB 500 > Honda VFR 750 RC36I > Yamaha TDM 850 4TX > Honda VFR 800Fi 99' SF > Honda VFR 800Fi 98' !! 
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
						SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
Tak sobie poczytałem o zakładaniu oplotu:
http://www.scigacz.pl/Przewody,hamulcow ... ,2279.html
i nurtuje mnie jedno pytanie. Czy to czasem nie jest tak jak ze sportowymi klockami i tarczami w samochodzie - wykorzystuje się je głównie na torze.
Oczywiście poprawiają bezpieczeństwo przy ostrej jeździe, tylko trochę się boję że dla jeźdźca o przeciętnych umiejętnościach (a za takiego się uważam) mogą oznaczać kłopoty - no bo zablokowanie przedniego koła to murowany ślizg.
Z drugiej strony miałem już sytuację, w której modliłem się o mocniejsze heble....ale gdybym je miał...kto wie czy bym nie leżał na boku (a tak skończyło się szczęśliwie).
No i świadomość ograniczonej skuteczności hamowania zmusza do myślenia
			
									
									http://www.scigacz.pl/Przewody,hamulcow ... ,2279.html
i nurtuje mnie jedno pytanie. Czy to czasem nie jest tak jak ze sportowymi klockami i tarczami w samochodzie - wykorzystuje się je głównie na torze.
Oczywiście poprawiają bezpieczeństwo przy ostrej jeździe, tylko trochę się boję że dla jeźdźca o przeciętnych umiejętnościach (a za takiego się uważam) mogą oznaczać kłopoty - no bo zablokowanie przedniego koła to murowany ślizg.
Z drugiej strony miałem już sytuację, w której modliłem się o mocniejsze heble....ale gdybym je miał...kto wie czy bym nie leżał na boku (a tak skończyło się szczęśliwie).
No i świadomość ograniczonej skuteczności hamowania zmusza do myślenia
VFR 800I
						- figaro
 - ostry klepacz

 - Posty: 2639
 - Rejestracja: czw 14 lut 2008, 21:40
 - Imię: Tomasz
 - województwo: pomorskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Trójmiasto; Rumia
 
Pozwalają lepiej wyczuć hamulce, natomiast nie zwiększają siły hamowania.  
 
Dość szybko znajdziesz moment największej siły hamującej, tuż przed zablokowaniem koła.
 
Polecam, sam założyłem po kolizji i dzisiaj jestem bardzo zadowolony.
			
									
									Dość szybko znajdziesz moment największej siły hamującej, tuż przed zablokowaniem koła.
Polecam, sam założyłem po kolizji i dzisiaj jestem bardzo zadowolony.
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
						- skybogus
 - bywalec

 - Posty: 44
 - Rejestracja: wt 19 maja 2009, 21:21
 - Imię: Boguslaw
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Krakow PMK-GT
 
Witam 
ja do VFR zalozylem przewody kupione w tej firmie:
http://www.venhill.co.uk/Home
zmierzylem dlugosci , katy koncowek it.
i online zamowilem kpl przewodow (ze sprzeglem) 4 szt +sruby ,podkladki
jak doszlo - wymienilem - tyle ze w trakcie wymiany zrobilem :
-rozebranie pompy hamulcowej -czyszczenie i zlozenie na smarze specjalnym
-rozebranie zaciskow,czyszczenie tłokow,gumek ,rowkow pod gumkami
zlozenie na smarze ( ATE -lub inna) czyszczenie prowadnic klockow i zacisku
skladanie po smarowaniu ( klocki -smar miedziowy, gumowe prowadnice
smar silikonowy )po tych operacjach wlalem Motul RBF600
i po odpowietrzeniu poczulem nowa jakosc dzialania hamulcow i sprzegla
Przod - idealne dozowanie-mozliwosc utrzymania kola na granicy poslizgu
wyczuwalne i kontrolowane
Tyl przestal byc "drewniany" i stal sie wyczuwalny - uzywam czesciej
Sprzeglo - mile w dzialaniu krotszy skok "brania"
zalozylem zestaw " POWERHOSE PLUS"-polecam
piekne wykonanie - zamowilem koncowki chromowane -
jest tez opcja - stal nierdzewna -drozsze
ta operacja wyraznie ozywila moja VFR - stare przewody mialy 12 lat
i wyraznie tracily sztywnosc , a w zaciskach i silowniku sprzegla
duuzo galarety i brudu -pomimo tego ze kilka miesiecy wczesniej poprzedni wlasciciel
zlecil w serwisie wymiane plynow
pozdrawiam
			
									
									ja do VFR zalozylem przewody kupione w tej firmie:
http://www.venhill.co.uk/Home
zmierzylem dlugosci , katy koncowek it.
i online zamowilem kpl przewodow (ze sprzeglem) 4 szt +sruby ,podkladki
jak doszlo - wymienilem - tyle ze w trakcie wymiany zrobilem :
-rozebranie pompy hamulcowej -czyszczenie i zlozenie na smarze specjalnym
-rozebranie zaciskow,czyszczenie tłokow,gumek ,rowkow pod gumkami
zlozenie na smarze ( ATE -lub inna) czyszczenie prowadnic klockow i zacisku
skladanie po smarowaniu ( klocki -smar miedziowy, gumowe prowadnice
smar silikonowy )po tych operacjach wlalem Motul RBF600
i po odpowietrzeniu poczulem nowa jakosc dzialania hamulcow i sprzegla
Przod - idealne dozowanie-mozliwosc utrzymania kola na granicy poslizgu
wyczuwalne i kontrolowane
Tyl przestal byc "drewniany" i stal sie wyczuwalny - uzywam czesciej
Sprzeglo - mile w dzialaniu krotszy skok "brania"
zalozylem zestaw " POWERHOSE PLUS"-polecam
piekne wykonanie - zamowilem koncowki chromowane -
jest tez opcja - stal nierdzewna -drozsze
ta operacja wyraznie ozywila moja VFR - stare przewody mialy 12 lat
i wyraznie tracily sztywnosc , a w zaciskach i silowniku sprzegla
duuzo galarety i brudu -pomimo tego ze kilka miesiecy wczesniej poprzedni wlasciciel
zlecil w serwisie wymiane plynow
pozdrawiam
tel 0601 49 49 00
						- skybogus
 - bywalec

 - Posty: 44
 - Rejestracja: wt 19 maja 2009, 21:21
 - Imię: Boguslaw
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Krakow PMK-GT
 
Witaj , o ile pamietam: przewody + banjo+uszczelki+sruby+przesylka 
kupione na E-bay u kogos z Anglii - nie kupowalem on-line w wytworni
ale teraz tak bym zrobil .(za 4 szt Powerhose plus- ok 450 zl z przesylka)
nie pamietam dokladnie dlugosci przewodow , ale katy na banjo sa takie:
przod - 3x20 deg+1x 0 deg (przewody 800 + 880 mm )
tyl -20 deg + 0 deg (800 mm)
sprzeglo 2x20 deg ( 1000 mm )
podane dlugosci byly dobre dla mnie ( RC 36 II 96r) i traktuj jako orientacyjne
cala praca - robilem sam -jestem mechanikiem
smary sa ogolnie dostepne i plyn hamulcowy wg uznania
mnie to zajelo wszystko ok 8 godzin - odpowietrzenie - bez problemu
efekt ---- bezcenny --nowa jakosc hamulca
			
									
									kupione na E-bay u kogos z Anglii - nie kupowalem on-line w wytworni
ale teraz tak bym zrobil .(za 4 szt Powerhose plus- ok 450 zl z przesylka)
nie pamietam dokladnie dlugosci przewodow , ale katy na banjo sa takie:
przod - 3x20 deg+1x 0 deg (przewody 800 + 880 mm )
tyl -20 deg + 0 deg (800 mm)
sprzeglo 2x20 deg ( 1000 mm )
podane dlugosci byly dobre dla mnie ( RC 36 II 96r) i traktuj jako orientacyjne
cala praca - robilem sam -jestem mechanikiem
smary sa ogolnie dostepne i plyn hamulcowy wg uznania
mnie to zajelo wszystko ok 8 godzin - odpowietrzenie - bez problemu
efekt ---- bezcenny --nowa jakosc hamulca
tel 0601 49 49 00
						Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości

