Czyli wszystko co związane z klubem VFR-OC w wymiarze ogólnoposkim
-
ppamula
- stary wyjadacz

- Posty: 3542
- Rejestracja: czw 20 lip 2006, 08:12
- Imię: Piotr
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: ppamula » pt 11 wrz 2009, 00:08
te zdjęcia to już znamy dzięki dociekliwości MADZIX
i to z 27 czerwca 2009
Do twoich dodam jeszcze zdjęcie z góry

Ostatnio zmieniony pt 11 wrz 2009, 00:13 przez
ppamula, łącznie zmieniany 1 raz.
-
ppamula
- stary wyjadacz

- Posty: 3542
- Rejestracja: czw 20 lip 2006, 08:12
- Imię: Piotr
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: ppamula » pt 11 wrz 2009, 00:12
ale ne wiem czy widzieliście nową konstrukcję wału korbowego co przy rozłożeniu cylindrów w układ V daje równomierne rozłożenie zapłonów.
Wielu powie że to działać będzie jak w rzędówce. Tak to prawda.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
ppamula
- stary wyjadacz

- Posty: 3542
- Rejestracja: czw 20 lip 2006, 08:12
- Imię: Piotr
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: ppamula » pt 11 wrz 2009, 00:20
a tak wygląda porównianie wielkości głowic do nowego silnika V4
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
ppamula
- stary wyjadacz

- Posty: 3542
- Rejestracja: czw 20 lip 2006, 08:12
- Imię: Piotr
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: ppamula » pt 11 wrz 2009, 00:34
No i będzie to Fly By WIRE, czyli potencjometr na manetce.
A silnik do nowej VFR będzie konstrukcyjnie wywodził sie bezpośrednio z RC212 i RC211 co dowodzi że wyścig zbrojeń w MOTO GP daje rezultaty.
(Ograniczanie postępu w F1 jest na jej szkodę)
-
C_L_K
- ostry klepacz

- Posty: 2010
- Rejestracja: wt 16 paź 2007, 16:07
- Imię: Rafał
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kosewko
Post
autor: C_L_K » pt 11 wrz 2009, 07:50
-
maciek
- klepacz

- Posty: 573
- Rejestracja: pt 18 lis 2005, 09:05
- Imię: Maciej
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Piaseczno
-
Kontakt:
Post
autor: maciek » pt 11 wrz 2009, 13:42
ppamula pisze:ale ne wiem czy widzieliście nową konstrukcję wału korbowego co przy rozłożeniu cylindrów w układ V daje równomierne rozłożenie zapłonów.
Wielu powie że to działać będzie jak w rzędówce. Tak to prawda.
Jak rzędowa czwórka?
A nie jest przypadkiem tak, że to przesunięcie o 28 stopni jest po to, aby silnik nadal pracował jak V4 90stopni?
Coś mi się zdaje, że nowa V4 będzie miała cylindry ustawione pod kątem 62 stopnie

-
Wojtek86
- klepacz

- Posty: 724
- Rejestracja: czw 21 maja 2009, 00:13
- Imię: Wojtek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Ziemia Oświęcimska
-
Kontakt:
Post
autor: Wojtek86 » pt 11 wrz 2009, 14:01
maciek pisze:
Jak rzędowa czwórka?
A nie jest przypadkiem tak, że to przesunięcie o 28 stopni jest po to, aby silnik nadal pracował jak V4 90stopni?

Takie rozwiązanie nie jest nowością. Popatrz na silnik VR6 volkswagena (i skrzynia DSG)
-
Kawa
- klepacz

- Posty: 812
- Rejestracja: wt 13 lut 2007, 21:41
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: Kawa » ndz 13 wrz 2009, 15:45
ppamula pisze:No i będzie to Fly By WIRE, czyli potencjometr na manetce.
A silnik do nowej VFR będzie konstrukcyjnie wywodził sie bezpośrednio z RC212 i RC211 co dowodzi że wyścig zbrojeń w MOTO GP daje rezultaty.
(Ograniczanie postępu w F1 jest na jej szkodę)
No po obejrzeniu wywidu z panem Suzuki bylem troche zaniepokojony, ze wyjdzie jakas spierdolina, ale Tsutomu Ishii - odpowiedzialny za silnik mowi calkiem z sensem, czyzbysmy mieli slinik 1000/1200 o rozmiarach i wadze 800 ???

. Czyli jednak bedzie lepszy od Hayabusy

-
Diego
- klepacz

- Posty: 1544
- Rejestracja: wt 03 kwie 2007, 20:52
- Imię: Mirek
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Płock city
Post
autor: Diego » ndz 13 wrz 2009, 15:51
Coraz ciekawiej,jeszcze zawory regulowane hydraulicznie i oczywista czekam na potwierdzenie zębatego rozrządu.
-
figaro
- ostry klepacz

- Posty: 2639
- Rejestracja: czw 14 lut 2008, 21:40
- Imię: Tomasz
- województwo: pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Trójmiasto; Rumia
Post
autor: figaro » ndz 13 wrz 2009, 16:08
Nie jestem melomanem, ale dźwięk silnika na filmie dziwnie przypomina pomiałkiwanie.

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
-
Kawa
- klepacz

- Posty: 812
- Rejestracja: wt 13 lut 2007, 21:41
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: Kawa » ndz 13 wrz 2009, 16:10
figaro pisze:Nie jestem melomanem, ale dźwięk silnika na filmie dziwnie przypomina pomiałkiwanie.

taak, tez na to zwrocilem uwage, ale po dokladniejszej analizie brzmi bardziej jak vtec ;(
-
szatan
- klepacz

- Posty: 979
- Rejestracja: pn 18 wrz 2006, 20:02
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Amsterdam/Rzeszów
-
Kontakt:
Post
autor: szatan » ndz 13 wrz 2009, 19:37
Rowniez sie przysłuchiwałem, nie miauczy jak 800 na zębach , ale jednak miałczy , jakby nie było nowa VFR bedzie taką małą rewolucją wsrod motockli , jak wszyscy wiemy HONDA IS HONDA

-
Art
- klepacz

- Posty: 768
- Rejestracja: sob 19 lip 2008, 10:06
- Imię: Artur
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: Art » ndz 13 wrz 2009, 20:21
figaro pisze:Nie jestem melomanem, ale dźwięk silnika na filmie dziwnie przypomina pomiałkiwanie.

a o którym filmiku mówisz?
Bo w tym o silniku nie ma dzwięku silnika...
Beyond the Grabówek sky
-
szatan
- klepacz

- Posty: 979
- Rejestracja: pn 18 wrz 2006, 20:02
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Amsterdam/Rzeszów
-
Kontakt:
Post
autor: szatan » ndz 13 wrz 2009, 20:40
Art o tym filmiku mowa
http://www.youtube.com/watch?v=OZgOsd-O39g
Dzwiek przypomina mi bladego 929 , pewnie zasługa kolektorów z zaworem, miałczy bardzo słabo
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości