VFR 1200

Czyli wszystko co związane z klubem VFR-OC w wymiarze ogólnoposkim
Awatar użytkownika
ppamula
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3542
Rejestracja: czw 20 lip 2006, 08:12
Imię: Piotr
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: ppamula » pt 11 wrz 2009, 00:08

te zdjęcia to już znamy dzięki dociekliwości MADZIX
i to z 27 czerwca 2009
Do twoich dodam jeszcze zdjęcie z góry

Obrazek
Ostatnio zmieniony pt 11 wrz 2009, 00:13 przez ppamula, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
ppamula
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3542
Rejestracja: czw 20 lip 2006, 08:12
Imię: Piotr
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: ppamula » pt 11 wrz 2009, 00:12

ale ne wiem czy widzieliście nową konstrukcję wału korbowego co przy rozłożeniu cylindrów w układ V daje równomierne rozłożenie zapłonów.
Wielu powie że to działać będzie jak w rzędówce. Tak to prawda.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
ppamula
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3542
Rejestracja: czw 20 lip 2006, 08:12
Imię: Piotr
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: ppamula » pt 11 wrz 2009, 00:20

a tak wygląda porównianie wielkości głowic do nowego silnika V4
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
ppamula
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3542
Rejestracja: czw 20 lip 2006, 08:12
Imię: Piotr
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: ppamula » pt 11 wrz 2009, 00:34

No i będzie to Fly By WIRE, czyli potencjometr na manetce.
A silnik do nowej VFR będzie konstrukcyjnie wywodził sie bezpośrednio z RC212 i RC211 co dowodzi że wyścig zbrojeń w MOTO GP daje rezultaty.

(Ograniczanie postępu w F1 jest na jej szkodę)

Awatar użytkownika
C_L_K
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2010
Rejestracja: wt 16 paź 2007, 16:07
Imię: Rafał
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kosewko

Post autor: C_L_K » pt 11 wrz 2009, 07:50


Awatar użytkownika
maciek
klepacz
klepacz
Posty: 573
Rejestracja: pt 18 lis 2005, 09:05
Imię: Maciej
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Piaseczno
Kontakt:

Post autor: maciek » pt 11 wrz 2009, 13:42

ppamula pisze:ale ne wiem czy widzieliście nową konstrukcję wału korbowego co przy rozłożeniu cylindrów w układ V daje równomierne rozłożenie zapłonów.
Wielu powie że to działać będzie jak w rzędówce. Tak to prawda.
Jak rzędowa czwórka?
A nie jest przypadkiem tak, że to przesunięcie o 28 stopni jest po to, aby silnik nadal pracował jak V4 90stopni?

Coś mi się zdaje, że nowa V4 będzie miała cylindry ustawione pod kątem 62 stopnie :)
maciek | była VFR800FI | Fotografia www.piech-dubis.com

Awatar użytkownika
maciek
klepacz
klepacz
Posty: 573
Rejestracja: pt 18 lis 2005, 09:05
Imię: Maciej
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Piaseczno
Kontakt:

Post autor: maciek » pt 11 wrz 2009, 13:45

Kolejne info!!!!

na http://feelv4.com/en_GB/pages/mainpage w dziale V4 engine jest filmik nowy :twisted:
maciek | była VFR800FI | Fotografia www.piech-dubis.com

Awatar użytkownika
Wojtek86
klepacz
klepacz
Posty: 724
Rejestracja: czw 21 maja 2009, 00:13
Imię: Wojtek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Ziemia Oświęcimska
Kontakt:

Post autor: Wojtek86 » pt 11 wrz 2009, 14:01

maciek pisze:
Jak rzędowa czwórka?
A nie jest przypadkiem tak, że to przesunięcie o 28 stopni jest po to, aby silnik nadal pracował jak V4 90stopni?
:)
Takie rozwiązanie nie jest nowością. Popatrz na silnik VR6 volkswagena (i skrzynia DSG)

Kawa
klepacz
klepacz
Posty: 812
Rejestracja: wt 13 lut 2007, 21:41
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kawa » ndz 13 wrz 2009, 15:45

ppamula pisze:No i będzie to Fly By WIRE, czyli potencjometr na manetce.
A silnik do nowej VFR będzie konstrukcyjnie wywodził sie bezpośrednio z RC212 i RC211 co dowodzi że wyścig zbrojeń w MOTO GP daje rezultaty.

(Ograniczanie postępu w F1 jest na jej szkodę)
No po obejrzeniu wywidu z panem Suzuki bylem troche zaniepokojony, ze wyjdzie jakas spierdolina, ale Tsutomu Ishii - odpowiedzialny za silnik mowi calkiem z sensem, czyzbysmy mieli slinik 1000/1200 o rozmiarach i wadze 800 ??? :D. Czyli jednak bedzie lepszy od Hayabusy :lol

Awatar użytkownika
Diego
klepacz
klepacz
Posty: 1544
Rejestracja: wt 03 kwie 2007, 20:52
Imię: Mirek
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Płock city

Post autor: Diego » ndz 13 wrz 2009, 15:51

Coraz ciekawiej,jeszcze zawory regulowane hydraulicznie i oczywista czekam na potwierdzenie zębatego rozrządu.

Awatar użytkownika
figaro
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2639
Rejestracja: czw 14 lut 2008, 21:40
Imię: Tomasz
województwo: pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Trójmiasto; Rumia

Post autor: figaro » ndz 13 wrz 2009, 16:08

Nie jestem melomanem, ale dźwięk silnika na filmie dziwnie przypomina pomiałkiwanie. :roll:
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.

Kawa
klepacz
klepacz
Posty: 812
Rejestracja: wt 13 lut 2007, 21:41
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kawa » ndz 13 wrz 2009, 16:10

figaro pisze:Nie jestem melomanem, ale dźwięk silnika na filmie dziwnie przypomina pomiałkiwanie. :roll:
taak, tez na to zwrocilem uwage, ale po dokladniejszej analizie brzmi bardziej jak vtec ;(

Awatar użytkownika
szatan
klepacz
klepacz
Posty: 979
Rejestracja: pn 18 wrz 2006, 20:02
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Amsterdam/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: szatan » ndz 13 wrz 2009, 19:37

Rowniez sie przysłuchiwałem, nie miauczy jak 800 na zębach , ale jednak miałczy , jakby nie było nowa VFR bedzie taką małą rewolucją wsrod motockli , jak wszyscy wiemy HONDA IS HONDA ;-)
Życie bez motocykla powoduje raka i choroby serca
Manual Honda VFR800 98-2001
http://rapidshare.com/files/236685669/Manual98-01.pdf

Miernik ładowania http://www.youtube.com/watch?v=IYjGraAk4es

Awatar użytkownika
Art
klepacz
klepacz
Posty: 768
Rejestracja: sob 19 lip 2008, 10:06
Imię: Artur
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Art » ndz 13 wrz 2009, 20:21

figaro pisze:Nie jestem melomanem, ale dźwięk silnika na filmie dziwnie przypomina pomiałkiwanie. :roll:
a o którym filmiku mówisz?
Bo w tym o silniku nie ma dzwięku silnika...
Beyond the Grabówek sky

Awatar użytkownika
szatan
klepacz
klepacz
Posty: 979
Rejestracja: pn 18 wrz 2006, 20:02
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Amsterdam/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: szatan » ndz 13 wrz 2009, 20:40

Art o tym filmiku mowa
http://www.youtube.com/watch?v=OZgOsd-O39g
Dzwiek przypomina mi bladego 929 , pewnie zasługa kolektorów z zaworem, miałczy bardzo słabo
Życie bez motocykla powoduje raka i choroby serca
Manual Honda VFR800 98-2001
http://rapidshare.com/files/236685669/Manual98-01.pdf

Miernik ładowania http://www.youtube.com/watch?v=IYjGraAk4es

Zablokowany

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości