VFR 1200
- grzegrzol
- pisarz
- Posty: 405
- Rejestracja: czw 28 maja 2009, 13:30
- Imię: grzegorz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: londyn
Na filmikach widać wersję S a i w pliku od PPAMULA mowa jest o motocyklach sportowych. Ciekawym więc czy i w nowym Paneuropie Honda zastosuje DUAL CLUTCH TRANSMITION.
Czy ktoś słyszał coś więcej na temat modelu X, który ma być dużym enduro, pierwszym prawdziwym konkurentem BMW gs. Z pogłosek wynika, że ma powstać za rok. Silnik v4, pędzony kardanem: to do mnie przemawia. Pewnie jeszcze do tego będzie miał wszystko czego brakuje mi w moim Adventure no i oczywiście będzie to Honda.
Czy ktoś słyszał coś więcej na temat modelu X, który ma być dużym enduro, pierwszym prawdziwym konkurentem BMW gs. Z pogłosek wynika, że ma powstać za rok. Silnik v4, pędzony kardanem: to do mnie przemawia. Pewnie jeszcze do tego będzie miał wszystko czego brakuje mi w moim Adventure no i oczywiście będzie to Honda.
Ostatnio zmieniony śr 09 wrz 2009, 13:34 przez grzegrzol, łącznie zmieniany 1 raz.
RZEŹNIK ZE SHROPSHIRE
- ppamula
- stary wyjadacz
- Posty: 3542
- Rejestracja: czw 20 lip 2006, 08:12
- Imię: Piotr
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Przy okazji na marginesie dotarłem do informacji o konstrukcji automatycznej skrzyni biegów a raczej bezstopniowym przeniesieniu napedu zastosowanym w motocyklu HONDA DN01.
Technicznie wygląda rewelacyjnie, jest bezposlizgowa i bezstratna a konstrukcją przypomina pompę do klimatyzacji w samochodach albo dwie pompy.
Chiałbym to sprawdzic w realu.
Technicznie wygląda rewelacyjnie, jest bezposlizgowa i bezstratna a konstrukcją przypomina pompę do klimatyzacji w samochodach albo dwie pompy.
Chiałbym to sprawdzic w realu.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony czw 01 sty 1970, 01:00 przez ppamula, łącznie zmieniany 1 raz.
- Diego
- klepacz
- Posty: 1544
- Rejestracja: wt 03 kwie 2007, 20:52
- Imię: Mirek
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Płock city
Moją czarnule kupiłem bo to moto dla mnie.Nie wiem jak Honda San sie dowiedział co w moim motocyklu ma byc,ale jest.
Następca 46 zębatej i Vitka ma łatwe życie,poprostu połczyc te dwa moto i dodac coś od siebie,np silnik 1200-1300 a co zatym idzie odrobine więcej mocy i może byc kardan.
Skrzynia automat,pół autamat itd - nie wiem to takie "skuterkowe", potestujemy zobaczymy.Mam nadzieje że wszystkie te dodatki nie wpłyną na legendarną niezawodnośc VFRy
Następca 46 zębatej i Vitka ma łatwe życie,poprostu połczyc te dwa moto i dodac coś od siebie,np silnik 1200-1300 a co zatym idzie odrobine więcej mocy i może byc kardan.
Skrzynia automat,pół autamat itd - nie wiem to takie "skuterkowe", potestujemy zobaczymy.Mam nadzieje że wszystkie te dodatki nie wpłyną na legendarną niezawodnośc VFRy
- Art
- klepacz
- Posty: 768
- Rejestracja: sob 19 lip 2008, 10:06
- Imię: Artur
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gdańsk
Ciekawie wygląda następca. Nie ma co..
Ale czy nie za dużo tam elektroniki i komplikowania budowy? Normalnie włos mi się jeży ile zepsuje i ile będę musiał wyłożyć kasy przy np glebie przy parkowaniu.
A w filnie podali iż automat to wersja experymentalna- może zatem nie wejść do produkcji?
No i bardziej przypomina kształtem ten ze zdjęć ze Stanów niz z tych zdjęć pokazanych później. Mnie to się podoba- przynajmniej wizualnie sprawia wrażenie lekkiego
pozdro
Ale czy nie za dużo tam elektroniki i komplikowania budowy? Normalnie włos mi się jeży ile zepsuje i ile będę musiał wyłożyć kasy przy np glebie przy parkowaniu.
A w filnie podali iż automat to wersja experymentalna- może zatem nie wejść do produkcji?
No i bardziej przypomina kształtem ten ze zdjęć ze Stanów niz z tych zdjęć pokazanych później. Mnie to się podoba- przynajmniej wizualnie sprawia wrażenie lekkiego

pozdro
Beyond the Grabówek sky
- mors
- stary wyjadacz
- Posty: 3001
- Rejestracja: czw 28 wrz 2006, 10:14
- Imię: Jacek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Sopot
- Kontakt:
Art - ale przy glebie parkingowej NA PEWNO nie złamiesz dźwigni sprzęgła i zmiany biegów, zaoszczędzisz na skotojleżę i smarowaniu innym g.ó.w.i.en.k.i.e.m, a wypociny morsa o smarowaniu łańcucha będziesz mógł sobie wydrukować na kredowym papierze albo innym wyczerpanym i powiesić tam gdzie tylko król Artur nie jedzie na moto
mam wymieniać dalej?
Koszt wymiany napędu to około 700pln - tyle można będzie przechlać co 24kkm w doborowym towarzystwie zamiast płacić haracz DiDowi
O elektronikę się nie martw bo i tak w tym co masz pod dupą jest mocniejszy komputer i więcej elektroniki niż w Apollo 11, a swojego laptoka nie nosisz też co miesiąc do serwisu
Zajebiście wymyślili z tym drążonym wałkiem i sprzęgłem na co drugi bieg - te małe ludziki w kolorze bahama yellow chiba od ryżu są takie cwane
Przy sekwencyjnej redukcji właściwie sprzęgło antyheppeningowe też już jest zbyteczne
Oj będzie sie działo, będzie - gorąco, gorąco - czuję w powietrzu tropikalną jesień... porno i duszno
i te 1200 pod dupskiem mniam mniam - ciekawe ile wyciągną z tych garnków? 120Nm bankowo ale ile kucyków.
W którymś artykule wyczułem sugestię o możliwości sziftu mapy wytrysku
fajnie nie?

Koszt wymiany napędu to około 700pln - tyle można będzie przechlać co 24kkm w doborowym towarzystwie zamiast płacić haracz DiDowi

O elektronikę się nie martw bo i tak w tym co masz pod dupą jest mocniejszy komputer i więcej elektroniki niż w Apollo 11, a swojego laptoka nie nosisz też co miesiąc do serwisu

Zajebiście wymyślili z tym drążonym wałkiem i sprzęgłem na co drugi bieg - te małe ludziki w kolorze bahama yellow chiba od ryżu są takie cwane
Przy sekwencyjnej redukcji właściwie sprzęgło antyheppeningowe też już jest zbyteczne
Oj będzie sie działo, będzie - gorąco, gorąco - czuję w powietrzu tropikalną jesień... porno i duszno

i te 1200 pod dupskiem mniam mniam - ciekawe ile wyciągną z tych garnków? 120Nm bankowo ale ile kucyków.
W którymś artykule wyczułem sugestię o możliwości sziftu mapy wytrysku

fajnie nie?
alkohol - nawet pity bez umiaru, nie przyćmi bólu po stracie przyjaciela... 16.10.2007 ROADS
- Art
- klepacz
- Posty: 768
- Rejestracja: sob 19 lip 2008, 10:06
- Imię: Artur
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gdańsk
i własnie automat mnie najbardziej interesimors pisze:Przy sekwencyjnej redukcji właściwie sprzęgło antyheppeningowe też już jest zbyteczne
Zwłaszcza ten automat , gdzie biegi zmieniam sam

jesli to bedzie skutecznie działać ( przedstawią czasy przyspieszeń) to w tą wersję wchodzę

Beyond the Grabówek sky
- Wojtek86
- klepacz
- Posty: 724
- Rejestracja: czw 21 maja 2009, 00:13
- Imię: Wojtek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Ziemia Oświęcimska
- Kontakt:
Zagadałem wczoraj na skajpie do kumpla z liceum który od 5 lat mieszka na stałe w US. Kilka dni temu kupił nowego Interceptora. Jako, że ja też w tym roku kupowałem VFRke było o czym gadać. Zapłacił za nowy nabytek z kilkoma akcesoriami ponad 14k $. Pytając go dlaczego nie poczekał te kilka miesięcy na nową VFRke orzekł mi, że w New York Honda powiedzieli mu, że za nową VFRke bez fajerwerków przyjdzie mu zapłacić ok. 20k zielonych.
- szatan
- klepacz
- Posty: 979
- Rejestracja: pn 18 wrz 2006, 20:02
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Amsterdam/Rzeszów
- Kontakt:
No dawać tą VFR , niech juz ta premiera będzie , nie jestem za automatem ale przypuszczam ze jakbym sie tym przewiozł i tak bym sie z radochy pojszczał 

Życie bez motocykla powoduje raka i choroby serca
Manual Honda VFR800 98-2001
http://rapidshare.com/files/236685669/Manual98-01.pdf
Miernik ładowania http://www.youtube.com/watch?v=IYjGraAk4es
Manual Honda VFR800 98-2001
http://rapidshare.com/files/236685669/Manual98-01.pdf
Miernik ładowania http://www.youtube.com/watch?v=IYjGraAk4es
- Krzysiek zr7
- zadomowiony
- Posty: 57
- Rejestracja: sob 11 paź 2008, 21:26
- Imię: Krzysztof
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: szczecin
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości