Crashpady

Wymyśiłeś coś fajnego do Swojej VFR? To możesz się podzielić.
Awatar użytkownika
lasooch
teksciarz
teksciarz
Posty: 130
Rejestracja: sob 08 sie 2009, 00:52
Imię: Michał
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: WPR

Post autor: lasooch » sob 05 wrz 2009, 15:05

Nie, nie boję się konkurencji. Na razie mam więcej zamówień niż mogę zrobić na bieżąco, więc jest ok ;) Po prostu siedzę w tym temacie już od jakiegoś czasu i dzielę się swoimi spostrzeżeniami co do miejsca mocowania, oraz spostrzeżeniami mojego kolegi co do materiału, z którego pady są wykonane. Jak już napisałem wyżej - osobiście nie miałem ich w ręku.
A co do samego materiału - masz może jakieś informacje co do jego nazwy? Bo jeżeli ktoś sprzedaje towar opisując go, że jest turbo super wytrzymały i świetny, a nawet nie wspomni co to jest, to dla mnie na dzień dobry traci trochę wiarygodność...
Triumph Tiger 1050 << bikepics

darecki-30
pisarz
pisarz
Posty: 291
Rejestracja: ndz 21 cze 2009, 11:10
Imię: dariusz
województwo: podkarpackie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: darecki-30 » sob 05 wrz 2009, 18:53

nie wiem nie znam sie na takich materiałach ale jak polozyłem szerszenia to spisał sie na 5 a co do nazwy materiału to mazna napisac wszystko rownie dobrze mozesz twierdzic ze robisz z materiału opracowanego dla rakiet kosmicznych w zwiazku radzieckim o nazwie j.b.n. technologia i kto udowodni ze tak nie jest a twoje sadze sa z poliamidu jezeli sie nie myle ale raczej mam racje nieprawdaz :?:

Awatar użytkownika
Damo 88
klepacz
klepacz
Posty: 1101
Rejestracja: sob 11 kwie 2009, 01:05
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wrocek

Post autor: Damo 88 » sob 05 wrz 2009, 22:03

Z tym mocowaniem to chyba za bardzo styłu :roll:

Awatar użytkownika
lasooch
teksciarz
teksciarz
Posty: 130
Rejestracja: sob 08 sie 2009, 00:52
Imię: Michał
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: WPR

Post autor: lasooch » sob 05 wrz 2009, 23:15

Prawdaż, moje są z poliamidu pa6 zwanego inaczej ertalonem - nazwa handlowa. I z tego co wiem, to jest to najlepsze tworzywo do tego typu rzeczy. Łączy odporność na ścieranie, wysoką wytrzymałość mechaniczną i przy okazji dobrze tłumi energię. No i co ważne - jest też przyjemne w obróbce. Być może nawet i ruscy w rakietach go używali :mrgreen:
Triumph Tiger 1050 << bikepics

rambo69
Posty: 1
Rejestracja: sob 05 wrz 2009, 19:03
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: rambo69 » ndz 06 wrz 2009, 08:50

Te z allegro też są wykonane z poliamidu i są dedykowane tym którzy nie chcą wiercić otworów w owiewce , a to jest jedyne miejsce gdzie można założyć bez wiercenia mogą przydać się przy glebie parkingowej i chronią pokrywę sprzęgła a i przy ślizgu też mogą się sprawdzić . Pozdrawiam

darecki-30
pisarz
pisarz
Posty: 291
Rejestracja: ndz 21 cze 2009, 11:10
Imię: dariusz
województwo: podkarpackie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: darecki-30 » ndz 06 wrz 2009, 10:17

ha,ha lasooch to wyszło ze twoje sa z taniego plastiku sam tak napisałes troche wyzej :?: :mrgreen: :mrgreen: ale chciałem tylko pokazac ze jak sie czegos nie widziało nie testowało dotykało itd. itp. to lepiej sie nie wypowiadac bo sie robi zamieszanie :shock: :shock: ja osobiscie obiecuje zrobic jak najszybciej test tylko musze zebrac ekipe zeby połozyc moja czarnule ,mi by serce peklo jak bym musiał wyciac dziure w owiewce ps. lasooch bez obrazy ale zdrowa konkurencja jest potrzebna na rynku teraz bedziecie walczyc o klijenta jakoscia wykonania itd. bo okazało sie ze materiał na c.p. jest taki sam tylko uzyłes mniej popularnej nazwy pozdrowienia dla wszystkich

Awatar użytkownika
orzyl
klepacz
klepacz
Posty: 1665
Rejestracja: ndz 01 paź 2006, 16:50
Imię: Piotrek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: orzyl » ndz 06 wrz 2009, 11:11

darecki-30 pisze:ha,ha lasooch to wyszło ze twoje sa z taniego plastiku sam tak napisałes troche wyzej :?: :mrgreen: :mrgreen: ale chciałem tylko pokazac ze jak sie czegos nie widziało nie testowało dotykało itd. itp. to lepiej sie nie wypowiadac bo sie robi zamieszanie :shock: :shock: ja osobiscie obiecuje zrobic jak najszybciej test tylko musze zebrac ekipe zeby połozyc moja czarnule ,mi by serce peklo jak bym musiał wyciac dziure w owiewce ps. lasooch bez obrazy ale zdrowa konkurencja jest potrzebna na rynku teraz bedziecie walczyc o klijenta jakoscia wykonania itd. bo okazało sie ze materiał na c.p. jest taki sam tylko uzyłes mniej popularnej nazwy pozdrowienia dla wszystkich

kolego coś Ty taki nakręcony ? Nie chcesz, nie kupuj - podstawowe prawo klienta. Nam głównie chodziło o miejsce zamontowanie Twojego pada. Moim zdaniem jest mało optymalne. Przestań kogoś na siłe wyśmiewać, bo jakoś mi się to w oczy rzuca. Dziękuję.
Na zawsze w pamięci Roads - 16.10.2007...

Awatar użytkownika
PETER
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4617
Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
Imię: PIOTR
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: PRUSZKÓW

Post autor: PETER » ndz 06 wrz 2009, 11:17

TEST-TEST-TEST-TEST i wszystko wyjdzie a najlepiej parkingów-ka przy małej prędkości można zrobić samemu np. pod jakimś TESCO, i wszystko jasne :lol:
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"

Awatar użytkownika
Hubu
klepacz
klepacz
Posty: 847
Rejestracja: pt 06 mar 2009, 10:29
Imię: Hubert
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Hubu » ndz 06 wrz 2009, 12:09

Kolega Rambo69 jest producentem, importerem czy tylko użytkownikiem ??
Bo jakoś zalogował się wczoraj i w najgorętszej dyskusji bierze udział, a nawet się nie przywitał :sad:

Zgadzam się z PETEREM i tylko test przez położenie może rozstrzygnąć ten pojedynek.

Moja opinia: R&G i Moko produkujący dobre kraszpady produkują modele wymagające wiercenia owiewek, jeżeli można by było wyprodukować coś równie skutecznego bez nawiercania to oni już dawno coś takiego by wprowadzili.[/b]

darecki-30
pisarz
pisarz
Posty: 291
Rejestracja: ndz 21 cze 2009, 11:10
Imię: dariusz
województwo: podkarpackie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: darecki-30 » ndz 06 wrz 2009, 12:48

nie wysmiewam ,tylko chodzi mi o obiektywizm lasooch wydał swoja opinie a ja tylko udowodniłem ze sie przyczepił nie do tego co trzeba zeby nie było niedomowien mam na mysli materiał i dlaczego sie czepia kogos jezeli jest taki dobry to kolega kupuje u kogos innego

Awatar użytkownika
Fisher
pisarz
pisarz
Posty: 384
Rejestracja: ndz 10 maja 2009, 14:49
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Jaworzno
Kontakt:

Post autor: Fisher » ndz 06 wrz 2009, 13:47

Myślę że kolega Rambo69 może mieć coś wspólnego z tymi crashpadami na allegro. Tak tylko przypadkiem wiem że Rzeszów skąd pisze Rambo69 jest rzut beretem od Sędziszowa Małopolskiego skąd są sprzedawane crashpady. Tak czy siak uważam że nie jest to coś złego reklamować swoje produkty, ale powinien kolega najpierw wpaść do powitalni a potem napisać o swoim produkcie tak jak to zrobił kolega Lasooch.

Poza tym uważam że dobrze że jest jakaś alternatywa, jedne są dla tych co chcą wiercić swoje owiewki ale mieć pewność działania, drugie dla tych co cenią sobie rozwiązania które nie wymagają przeróbek i chronią podczas gleb parkingowych (o tym się mam nadzieję przekonamy kiedy kolega Darecki-30 położy swoje moto).

darecki-30
pisarz
pisarz
Posty: 291
Rejestracja: ndz 21 cze 2009, 11:10
Imię: dariusz
województwo: podkarpackie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: darecki-30 » ndz 06 wrz 2009, 17:04

a i znalazłem cos ciekawego
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
lasooch
teksciarz
teksciarz
Posty: 130
Rejestracja: sob 08 sie 2009, 00:52
Imię: Michał
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: WPR

Post autor: lasooch » ndz 06 wrz 2009, 17:25

darecki-30 - jeżeli Twoje pady są z poliamidu, to super, znaczy, że jest to dobry materiał. To, że jest jakaś konkurencja mnie też cieszy, bo zawsze można coś nowego u kogoś podpatrzeć ;)

A jeszcze co do punktu mocowania. Crashpady zakładane na dole ramy przy podnóżku chronią boczny dekiel i sety, nadają się jako UZUPEŁNIENIE w sytuacji, gdy mamy zamontowane podstawowe crashpady - wyżej i bardziej z przodu. Same w sobie raczej nie zapewniają dużej ochrony. Womet do niektórych modeli (głównie sportowych) robi właśnie takie pady: http://www.womet-tech.pl/ - punkty mocowania widać choćby na R1 na stronie głównej.
Triumph Tiger 1050 << bikepics

Awatar użytkownika
goman
pisarz
pisarz
Posty: 385
Rejestracja: pn 20 lip 2009, 21:41
Imię: Tomek
województwo: lubuskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: zielona góra
Kontakt:

Post autor: goman » pn 07 wrz 2009, 20:39


Awatar użytkownika
michał RC 46
pisarz
pisarz
Posty: 498
Rejestracja: pn 16 lut 2009, 20:08
Imię: Michał
województwo: lubelskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Lublin

Post autor: michał RC 46 » pn 07 wrz 2009, 21:11

No dobra Panowie testować bo też zastanawiam się nad nimi ;) Zobaczymy kto ma rację bo powiem szczeże,że nie mam ochoty wiercić tych dziur w owiewkach :-/
Czerwone najszybsze !

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości