
ważne aby piec konkretny zapodali



Benitto zauwaz ze z torby wychodza kabelki, moim zdaniem w tormie ja jakies czujniki i elektronika do pomiaru - moze ja stroją ???benitto pisze:A ja w te zdjecia nie wierze...
Honda nie dalaby motocykla prototypowego do testow kolesiowi z jeansach, oraz nikt by takiemy "testerowi" nie dal przypiac torby do siedzenia expanderami...
Poczekajmy jeszcze chwile na prawdziwe informacje.
Teraz, az do samej premiery bedziemy mieli bardzo duzo takich "newsow", celem wielkiego zainteresowania nowym modelem.
To jest typowe przyciaganie uwagi...tyle.
Piotrze mi ten reflektor wyglada na podwójny jak w XX-sie lampa nad lampąppamula pisze:Oby nie zrezygnowali z podwójnego reflektora. Bo tej pojedyńczy to taka popierdułka.
Przypuszczam, że max będzie 240 kg zalany paliwem. To dużo? Raczej nie, wszyscy w tej klasie mają tyle albo więcej.bialy-murzyn pisze:fajny, tylko:
1. bedzie pewnie strasznie ciężki
Ja rozumiem, że lubisz tak, ale to jednak nie stawianie na koło jest zamysłem producenta w przypadku tego modelu.bialy-murzyn pisze: 2. może być problem ze stawianiem na koło
Obstawiam - 150 KM, 110 - 120 Nm. Czyli konkreeeetbialy-murzyn pisze: z jednej strony silnik bedzie miał pewnie znowu z około 110 koni tylko ze 120 niutonów, a z drugiej może być w praktyce wyłącznie turystą : >
No Kornik precepcja u ciebie jakaś nie taka.Kornik pisze:Piotrze mi ten reflektor wyglada na podwójny jak w XX-sie lampa nad lampą
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości