polerujemypolerujemy wszystko polerujemy hihihi

Wszelkie problemy nie związane z mechaniką.
Awatar użytkownika
kubatron2
klepacz
klepacz
Posty: 1164
Rejestracja: czw 23 gru 2010, 17:40
Imię: jakub
województwo: małopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: rajsko/oświęcim

polerujemypolerujemy wszystko polerujemy hihihi

Post autor: kubatron2 » sob 29 sty 2011, 11:33

chłopaki niewiecie gdzie i w jakich cena w okolicach oswiecimia polerują szyby motocyklowe ??????????????bo mam na niej niewielkie ryski i brzytko to w słoncu wyglada a i ma ktos foty wypolerowanej ramy vfr 46??oraz info o polerowaniu tej ze części???????mialem ochote wypolerowac wachacz ale jego orginalna struktura jest mocno chropowata a z racji braku sprzetu sety pułki wlew dzwignie itd poleruje ręcznie

Awatar użytkownika
Chris-Zg
pisarz
pisarz
Posty: 308
Rejestracja: czw 12 sie 2010, 23:34
Imię: Christian
województwo: lubuskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: Chris-Zg » sob 29 sty 2011, 13:44

Ja jak u siebie mialem male ryski, takie widoczne pod slonce to przejechalem szybe pasta tempo i jest okej ;-)
Czerwone są najszybsze!

Awatar użytkownika
kruhy
klepacz
klepacz
Posty: 642
Rejestracja: czw 05 cze 2008, 22:09
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Rzeszów(okolice)
Kontakt:

Post autor: kruhy » sob 29 sty 2011, 14:40

jeśli o szybe chodzi to zapodaj sobie w castoramie krążek płucienny(kilkadziesiąt zszytych ze sobą okrgłych awałków płutna), wkładasz długą śrube, 2 duże podkładki i na wiertare. Nakładasz paste automax lub inne podobne i dajesz. Uważasz tylko żeby nie porysować wiertarką szyby(co nie jest wcale bardzo trudne, trzeba wiertare w miare sztywno trzymać) i nie trzymasz za długo w jednym miejscu bo przetopisz szybe.
Lepszy od krążka płuciennego jest krążek filcowy bo jest bardziej szorstki, ale też szybciej można przetopić plastik. Paste naładasz z wyczuciem, nie za dużo

JEślsi chodzi o inne elementy alu to wg mnie najlepiej najpierw zdjąć wierzchnią warstwe chropowatą lub polakierowaną takimi krążkami na wiertarkę. W castoramie są w tym samym dziale, coś ala szczotka druciana na wiertarkę tyle że z materiału czy jakiejś tam włókniny, koloru czerwono-brązowego. Nie zmęczysz sie tak jakbyś miał to ręcznie sciągać. Potem standardowo papier wodny, filc i pasta polerska.
Najlepiej testować na jakimś małym elemencie, set czy coś a ja wyjdzie ładnie to dopiero zabierasz sie za ramę
Honda jest lepsza od wielbłąda bo wielbłąd to turysta i nie lata 300 ;]

Awatar użytkownika
kubatron2
klepacz
klepacz
Posty: 1164
Rejestracja: czw 23 gru 2010, 17:40
Imię: jakub
województwo: małopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: rajsko/oświęcim

Post autor: kubatron2 » ndz 30 sty 2011, 12:17

kruhy, dzieki za info a sety juz wypolerowane jak dalej tak z nudów w oczekiwaniu na wiosnę bede wszystko polerował to jak wjadę na częstochowe w pełnym słońcu to będzie ode mnie biła większa łuna niz od matki boskiej hihihi

Awatar użytkownika
Tomek Grudziądz
klepacz
klepacz
Posty: 1157
Rejestracja: sob 17 kwie 2010, 22:35
Imię: Tomek
województwo: kujawsko-pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Grudziądz

Post autor: Tomek Grudziądz » ndz 30 sty 2011, 19:29

kruhy pisze:jeśli o szybe chodzi to
w trakcie polerowania trzeba ją często chłodzić wodą.
"niepuszczone bąki unoszą się do góry,stąd się biorą posrane pomysły"

Awatar użytkownika
kruhy
klepacz
klepacz
Posty: 642
Rejestracja: czw 05 cze 2008, 22:09
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Rzeszów(okolice)
Kontakt:

Post autor: kruhy » ndz 30 sty 2011, 21:58

w trakcie polerowania trzeba ją często chłodzić wodą.
nie wiem jak chcesz jednocześnie polerując chłodzić ją wodą, cały czas wycierać do sucha?
Honda jest lepsza od wielbłąda bo wielbłąd to turysta i nie lata 300 ;]

Awatar użytkownika
Diego
klepacz
klepacz
Posty: 1544
Rejestracja: wt 03 kwie 2007, 20:52
Imię: Mirek
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Płock city

Post autor: Diego » ndz 30 sty 2011, 22:13

kruhy pisze:
w trakcie polerowania trzeba ją często chłodzić wodą.
nie wiem jak chcesz jednocześnie polerując chłodzić ją wodą, cały czas wycierać do sucha?
Kruchy obudź się...chłodzić nie znaczy suszyć :lol: :lol:
Zapewne bardziej tu chodzi o to aby powierzchnia polerowana była stale wilgotna,polerujemy na mokro. :cool

Awatar użytkownika
kruhy
klepacz
klepacz
Posty: 642
Rejestracja: czw 05 cze 2008, 22:09
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Rzeszów(okolice)
Kontakt:

Post autor: kruhy » ndz 30 sty 2011, 22:48

Diego pisze:polerujemy na mokro. :cool
no chyba, że tak, fakt można też na mokro, ja sie bawiłem zawsze na sucho jeśli chodzi o polerke,

przygotowanie pod polerke to już inna rzecz
Honda jest lepsza od wielbłąda bo wielbłąd to turysta i nie lata 300 ;]

Awatar użytkownika
grzegrzol
pisarz
pisarz
Posty: 405
Rejestracja: czw 28 maja 2009, 13:30
Imię: grzegorz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: londyn

Post autor: grzegrzol » wt 01 lut 2011, 11:58

Polerowanie ramy i wahacza to męczarnia. Z ramy najpierw trzeba usunąć lakier. Chropowatą strukturę powierzchni wahacza trzeba zeszlifować. Kupa roboty ale jak masz czas i chęci to się baw. Pewnie będzie to pierwszy i ostatni raz jeżeli zrobisz to sam. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
RZEŹNIK ZE SHROPSHIRE

Awatar użytkownika
olo
klepacz
klepacz
Posty: 1519
Rejestracja: pt 02 gru 2005, 21:33
Imię: Olek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: olo » wt 01 lut 2011, 20:04

grzegrzol pisze:Pewnie będzie to pierwszy i ostatni raz jeżeli zrobisz to sam.
Ten gościu wie co pisze-chyba tez przez to przechodził :mrgreen:
kubatron2, jesli chcesz wstąpić do klubu to nie trać czasu na gadanie ;-)
VFR-OC Poland, South Park section, MTZ sub-section :-)

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości