polerujemypolerujemy wszystko polerujemy hihihi
- kubatron2
- klepacz
- Posty: 1164
- Rejestracja: czw 23 gru 2010, 17:40
- Imię: jakub
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: rajsko/oświęcim
polerujemypolerujemy wszystko polerujemy hihihi
chłopaki niewiecie gdzie i w jakich cena w okolicach oswiecimia polerują szyby motocyklowe ??????????????bo mam na niej niewielkie ryski i brzytko to w słoncu wyglada a i ma ktos foty wypolerowanej ramy vfr 46??oraz info o polerowaniu tej ze części???????mialem ochote wypolerowac wachacz ale jego orginalna struktura jest mocno chropowata a z racji braku sprzetu sety pułki wlew dzwignie itd poleruje ręcznie
- kruhy
- klepacz
- Posty: 642
- Rejestracja: czw 05 cze 2008, 22:09
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Rzeszów(okolice)
- Kontakt:
jeśli o szybe chodzi to zapodaj sobie w castoramie krążek płucienny(kilkadziesiąt zszytych ze sobą okrgłych awałków płutna), wkładasz długą śrube, 2 duże podkładki i na wiertare. Nakładasz paste automax lub inne podobne i dajesz. Uważasz tylko żeby nie porysować wiertarką szyby(co nie jest wcale bardzo trudne, trzeba wiertare w miare sztywno trzymać) i nie trzymasz za długo w jednym miejscu bo przetopisz szybe.
Lepszy od krążka płuciennego jest krążek filcowy bo jest bardziej szorstki, ale też szybciej można przetopić plastik. Paste naładasz z wyczuciem, nie za dużo
JEślsi chodzi o inne elementy alu to wg mnie najlepiej najpierw zdjąć wierzchnią warstwe chropowatą lub polakierowaną takimi krążkami na wiertarkę. W castoramie są w tym samym dziale, coś ala szczotka druciana na wiertarkę tyle że z materiału czy jakiejś tam włókniny, koloru czerwono-brązowego. Nie zmęczysz sie tak jakbyś miał to ręcznie sciągać. Potem standardowo papier wodny, filc i pasta polerska.
Najlepiej testować na jakimś małym elemencie, set czy coś a ja wyjdzie ładnie to dopiero zabierasz sie za ramę
Lepszy od krążka płuciennego jest krążek filcowy bo jest bardziej szorstki, ale też szybciej można przetopić plastik. Paste naładasz z wyczuciem, nie za dużo
JEślsi chodzi o inne elementy alu to wg mnie najlepiej najpierw zdjąć wierzchnią warstwe chropowatą lub polakierowaną takimi krążkami na wiertarkę. W castoramie są w tym samym dziale, coś ala szczotka druciana na wiertarkę tyle że z materiału czy jakiejś tam włókniny, koloru czerwono-brązowego. Nie zmęczysz sie tak jakbyś miał to ręcznie sciągać. Potem standardowo papier wodny, filc i pasta polerska.
Najlepiej testować na jakimś małym elemencie, set czy coś a ja wyjdzie ładnie to dopiero zabierasz sie za ramę
Honda jest lepsza od wielbłąda bo wielbłąd to turysta i nie lata 300 ;]
- Tomek Grudziądz
- klepacz
- Posty: 1157
- Rejestracja: sob 17 kwie 2010, 22:35
- Imię: Tomek
- województwo: kujawsko-pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Grudziądz
- Diego
- klepacz
- Posty: 1544
- Rejestracja: wt 03 kwie 2007, 20:52
- Imię: Mirek
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Płock city
Kruchy obudź się...chłodzić nie znaczy suszyćkruhy pisze:nie wiem jak chcesz jednocześnie polerując chłodzić ją wodą, cały czas wycierać do sucha?w trakcie polerowania trzeba ją często chłodzić wodą.


Zapewne bardziej tu chodzi o to aby powierzchnia polerowana była stale wilgotna,polerujemy na mokro.

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości