
Klejenie plastyków czyli puzzle
- C_L_K
- ostry klepacz
- Posty: 2010
- Rejestracja: wt 16 paź 2007, 16:07
- Imię: Rafał
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kosewko
kiki, czacha jest z ABS-u. Sam ostatnio swoje spawałem i też się zdziwiłem, że czacha jest z abs-u a boki z kompozytu. Od razu widać różnicę, bo miałem tylko ABS i najpierw spawałem czachę i było o.k., a z boczkami sie męczyłem długo bo sam ABS nie łapał. W efekcie dałem radę, ale jeden spaw już mi puścił. Więc jakbyś miał jakąś boczną owiewkę "na dawcę" to chętnie kawałek przyswoję 

- Sylwio
- klepacz
- Posty: 1159
- Rejestracja: sob 09 lut 2008, 00:58
- Imię: Sylwester
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Chrzanów
- Kontakt:
Owiewki są z pp+ppa+gf, czyli polipropylen + poliftalamid + włókno szklane. Spawać najlepiej tym samym. Poliftalamid to tworzywo odporne na działanie wysokiej temperatury.kiki pisze: owiewki w 800 nie sa z abs-u, tylko z pp+ppa- czy jakos tak- czym to spawać ????![]()
"A ty siej. A nuż coś wyrośnie. A ty - to, co wyrośnie - zbieraj. A ty czcij - co żyje radośnie, A ty szanuj to, co umiera..."
- Achmed
- klepacz
- Posty: 1900
- Rejestracja: śr 04 paź 2006, 22:58
- Imię: Marek
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
No to nie wiem o co chodzi ale te które kleilem do tej pory miały wszyskie owiewki z ABS-u i parę części z PPC_L_K pisze:Na 100% boki są z innego materiału niż czacha.

VFR 750 RC36II BYŁA
VTR 1000F BYŁA
DR 650R BYŁA
VFR 800 FI BYŁA
ZR750C CR W BUDOWIE
TT600R BYŁA
VFR 800 BYŁA
KTM EXC 250 2T BYŁ
TRIUMPH SPRINT ST 1050 BYŁ
Triumph Tiger 1050
VFR 750 RC 36II
VTR 1000F BYŁA
DR 650R BYŁA
VFR 800 FI BYŁA
ZR750C CR W BUDOWIE
TT600R BYŁA
VFR 800 BYŁA
KTM EXC 250 2T BYŁ
TRIUMPH SPRINT ST 1050 BYŁ
Triumph Tiger 1050
VFR 750 RC 36II
- Kornik
- ostry klepacz
- Posty: 2147
- Rejestracja: ndz 11 lis 2007, 23:42
- Imię: Marcin
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Zaraz zaraz jesli ktos za owiewke uwaza wypelnienie zegarów wypełnienia lewe i prawe oraz "bagażnik" a także trójkątne oslony przy szybie (te co rurki zasłaniaja od przedniego stelarzu), a także pług przedni (to czarne przy kolektorze, choc tu pewny nie jestem) to fakt, te owiewki w VFR rc46 nie sa z ABSu
Wszystkie czachy, zadupki, lewe i prawe owiewki oraz błotnik(pomimo że inny kolor) sa tylko i wyłącznie z ABSu, no chyba że ktoś miał robione na zamówienie z innego materiału to ja nic juz na to nie poradzę
CLK ja niewiem co ty spawałes ale VFR to chyba nie była
(albo się tak dobrze "naspawałeś" że ci się wydawało że sa juz inne te boczki
)

Wszystkie czachy, zadupki, lewe i prawe owiewki oraz błotnik(pomimo że inny kolor) sa tylko i wyłącznie z ABSu, no chyba że ktoś miał robione na zamówienie z innego materiału to ja nic juz na to nie poradzę

CLK ja niewiem co ty spawałes ale VFR to chyba nie była


Na szczęście pracujesz całe życie, a na nieszczęście sekundę.
Honda VFR800 (1999) - Sprzedana (Poszukiwana)
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports DCT
Toyota CHR Hybrid
Honda VFR800 (1999) - Sprzedana (Poszukiwana)
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports DCT
Toyota CHR Hybrid
- Sylwio
- klepacz
- Posty: 1159
- Rejestracja: sob 09 lut 2008, 00:58
- Imię: Sylwester
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Chrzanów
- Kontakt:
Jeśli odkręcę owiewkę, boczną, tą w kolorze czachy, nie żadne wypełnienia, i od strony wewnętrznej jest zrobiony datownik a nad nim oznaczenie PP + PPA + GF to właśnie świadczy o tym że jest to wykonane z ABS.
Myślę że jednak nie wszystkie są z ABS, a juz na pewno nie w mojej VFR.

Myślę że jednak nie wszystkie są z ABS, a juz na pewno nie w mojej VFR.
"A ty siej. A nuż coś wyrośnie. A ty - to, co wyrośnie - zbieraj. A ty czcij - co żyje radośnie, A ty szanuj to, co umiera..."
Sylwio pisze:od strony wewnętrznej jest zrobiony datownik a nad nim oznaczenie PP + PPA + GF
C_L_K pisze:Na 100% boki są z innego materiału niż czacha.
Człek uczy się całe życie i dalej jest gupi, ale dziś mądrzejszy o to, że owiewki w 46-ce mogą być różne, różniste.Kornik pisze:u mnie jest wyraźnie ABS i nic innego
- Sylwio
- klepacz
- Posty: 1159
- Rejestracja: sob 09 lut 2008, 00:58
- Imię: Sylwester
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Chrzanów
- Kontakt:
Przepraszam Panowie, ale trochę namieszałem
.
Owiewki u mnie będą raczej takie jak ma Kiki, czyli PA6 + PPE + 10GF, a nie jak pisałem PP + PPA + GF(muszę odkręcić i zobaczyć jeszcze raz, bo nie daje mi to spokoju).
Czyli PA6 - poliamid
PPE - polifenylenoeter - zastosowanie w przemyśle motoryzacyjnym oprawy lamp, świateł, nagrzewnice, wywietrzniki, zamki. Zakres temperatur dla pracy ciągłej: od -30oC do +80oC.
10GF - 10% włókna szklanego
Myślę że rodzaj owiewki, tzn czy z ABS czy z tego kompozytu może zależeć od kraju na który motocylk był przeznaczony. Moja była na rynek włoski i CLK wiem że też, a tam jest trochę cieplej niż np. u nas. No ale to ja sobie tak gdybam.

Owiewki u mnie będą raczej takie jak ma Kiki, czyli PA6 + PPE + 10GF, a nie jak pisałem PP + PPA + GF(muszę odkręcić i zobaczyć jeszcze raz, bo nie daje mi to spokoju).
Czyli PA6 - poliamid
PPE - polifenylenoeter - zastosowanie w przemyśle motoryzacyjnym oprawy lamp, świateł, nagrzewnice, wywietrzniki, zamki. Zakres temperatur dla pracy ciągłej: od -30oC do +80oC.
10GF - 10% włókna szklanego
Myślę że rodzaj owiewki, tzn czy z ABS czy z tego kompozytu może zależeć od kraju na który motocylk był przeznaczony. Moja była na rynek włoski i CLK wiem że też, a tam jest trochę cieplej niż np. u nas. No ale to ja sobie tak gdybam.
"A ty siej. A nuż coś wyrośnie. A ty - to, co wyrośnie - zbieraj. A ty czcij - co żyje radośnie, A ty szanuj to, co umiera..."
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości