czerwone pole na obrotomierzu

Jakieś pytanko dotyczące VFR'ek? Dawaj tutaj
marekk
Posty: 10
Rejestracja: wt 21 sie 2007, 14:30
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wrocław

czerwone pole na obrotomierzu

Post autor: marekk » ndz 16 gru 2007, 14:00

Witam mam vfr z '91 przywieziona ze Szwajcarii i na obrotomierzu sa dwa czerwone pola jedno tak jak wszędzie pod cyframi zaczyna sie od okolo 11000 obr./min. i drugie nad skalą od około 9000 obr./min. wie ktoś może co oznacza to górne czerwone pole z góry dzieki za pomoc
pozdrawiam

Awatar użytkownika
Lucek
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3481
Rejestracja: ndz 02 kwie 2006, 13:03
Imię: LUCYna/fer
województwo: łódzkie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: EP

Post autor: Lucek » ndz 16 gru 2007, 14:03

mysle ze powinienes w tych obrotach trzymac slnik bo wtedy sie najlepiej czuje....
to jesgo optymalne obroty pracy
na pewno i Ty i on bedziecie zadwoleni :)
Nie ma boga, jest Mmmmotór!

Awatar użytkownika
ppamula
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3542
Rejestracja: czw 20 lip 2006, 08:12
Imię: Piotr
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: ppamula » ndz 16 gru 2007, 14:15

te okolice 9000 obrotów to obszar największej mocy

marekk

Post autor: marekk » ndz 16 gru 2007, 15:07

Dzieki za pomoc

Awatar użytkownika
Dejw
teksciarz
teksciarz
Posty: 176
Rejestracja: śr 31 paź 2007, 16:08
Imię: Dawid
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Cieszyn

Post autor: Dejw » wt 18 gru 2007, 15:35

Widziałem kiedyś cbr1000f z czerwonym polem juz od 6tys obr i ten egzemplarz był zdławiony od nowości ( chyba fabrycznie czy coś ) .

Awatar użytkownika
Buła
klepacz
klepacz
Posty: 1747
Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
Imię: Marcin
województwo: świętokrzyskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Suchedniów
Kontakt:

Post autor: Buła » śr 19 gru 2007, 23:15

witam,ja tez mam taka VFR,i tez ze Szwajcari i w moim przypadku jest moto raczej napewno blokowane ale juz wiem jak,chyba a jak u ciebie z osiagami moto :?:
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej :)


1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

marekk
Posty: 10
Rejestracja: wt 21 sie 2007, 14:30
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: marekk » czw 20 gru 2007, 16:00

200km/h już jechałem a poprzedni właściciel podobno jechał 240km/h także mam nadzieje że nie jest zablokowana, przyspieszenia nie sprawdzałem, a jak u ciebie z osiagami ?

Awatar użytkownika
Buła
klepacz
klepacz
Posty: 1747
Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
Imię: Marcin
województwo: świętokrzyskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Suchedniów
Kontakt:

Post autor: Buła » czw 20 gru 2007, 21:14

marekk pisze:200km/h już jechałem a poprzedni właściciel podobno jechał 240km/h także mam nadzieje że nie jest zablokowana, przyspieszenia nie sprawdzałem, a jak u ciebie z osiagami ?
witam,czyli napewno nie masz blokowanej,ja na mojej maks 190 i ani kilometra wiecej ale prawdopodobnie blokowana mam na module :confused
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej :)


1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

Awatar użytkownika
mrf
Łopata
Posty: 2917
Rejestracja: śr 09 lis 2005, 21:40
Imię: Michał
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: mrf » pt 21 gru 2007, 17:13

Bula, prawdopodobnie masz ten problem, ktory mial Vlaad ze swoja czyli dżapańska wersja ;)
A Rh POSITIVE

Awatar użytkownika
kiki
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2508
Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
Imię: Piotr
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Węgrów
Kontakt:

Post autor: kiki » sob 22 gru 2007, 00:47

ja mam szwajcara :). Tez mam 2 pola i moje moto jest zdławione(chyba na module) :) ale ktoś załozył fajny trik :)- taki mały przełącznik co na jednej pozycji własnie jest zdławiony(ledwo co idzie) a po przełączenie na druga pozycje idzie jak diabli :)

marekk
Posty: 10
Rejestracja: wt 21 sie 2007, 14:30
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: marekk » sob 22 gru 2007, 11:28

czyli moje pewnie też było zblokowane ale ktoś już zrobił robotę za mnie ale jakby nie patrzeć od tego pierwszego czerwonego pola idzie jak diabli bo zaczyna sie max moment obrotowy

Awatar użytkownika
Buła
klepacz
klepacz
Posty: 1747
Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
Imię: Marcin
województwo: świętokrzyskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Suchedniów
Kontakt:

Post autor: Buła » ndz 23 gru 2007, 12:21

mrf pisze:Bula, prawdopodobnie masz ten problem, ktory mial Vlaad ze swoja czyli dżapańska wersja ;)
witam,japonskiej wersji raczej nie mam bo tez mam ze szwajcarii

[ Dodano: 2007-12-23, 12:23 ]
kiki pisze:ja mam szwajcara :) . Tez mam 2 pola i moje moto jest zdławione(chyba na module) :) ale ktoś załozył fajny trik :) - taki mały przełącznik co na jednej pozycji własnie jest zdławiony(ledwo co idzie) a po przełączenie na druga pozycje idzie jak diabli :)
tak sie skąłda ze jak rozbierałem moto to tez odkryłem taki tajemnu przełoncznik i nie wiem do czego on słuzy ale od tego przełoncznika ida kable do modułu zaplonowego i napewno nie jest to jakies odciecie zapłonu,takze dowiem sie dopiero chyba na wiosne co to jest jak poskałdam moto.
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej :)


1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

Awatar użytkownika
Vlaad
klepacz
klepacz
Posty: 956
Rejestracja: pt 18 lis 2005, 08:27
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa/Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Vlaad » czw 27 gru 2007, 17:25

Buła pisze:
mrf pisze:Bula, prawdopodobnie masz ten problem, ktory mial Vlaad ze swoja czyli dżapańska wersja ;)
witam,japonskiej wersji raczej nie mam bo tez mam ze szwajcarii
Być może moduł padł i ktoś wstawił moduł "japoński". Co prawda jest to dość mało prawdopodobne, ale kto wie?
Jeżeli chcesz sprawdzić czy jest to wina modułu, musisz wstawić na chwilę pożyczony "europejski" i sprawdzić jak z tym lata twoja vfr-a.

aVe cycki & vfr

Awatar użytkownika
Buła
klepacz
klepacz
Posty: 1747
Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
Imię: Marcin
województwo: świętokrzyskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Suchedniów
Kontakt:

Post autor: Buła » pt 28 gru 2007, 16:42

Vlaad pisze:Być może moduł padł i ktoś wstawił moduł "japoński". Co prawda jest to dość mało prawdopodobne, ale kto wie?
Jeżeli chcesz sprawdzić czy jest to wina modułu, musisz wstawić na chwilę pożyczony "europejski" i sprawdzić jak z tym lata twoja vfr-a.
witam,ale o tym to sie chyba dopiero dowiem w nowym sezonie,moto stoi rozebrane a zreszta nie mam w okolicy nikogo kto smiga VFR :sad:
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej :)


1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 241 gości