Wymyśiłeś coś fajnego do Swojej VFR? To możesz się podzielić.
-
Koobsky
- pisarz

- Posty: 399
- Rejestracja: pt 09 lis 2012, 22:03
- Imię: Kuba
- województwo: poza granicą Polski
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Bristol, UK
Post
autor: Koobsky » śr 06 lut 2013, 10:49
Miarus pisze:Dzięki za rade ! A możesz wrzucić zdjęcie moto, jak wygląda z crashami od Lasoocha ?
Ja swoje dopiero zamówiłem więc jeszcze nie założone ale cofnij się do strony 10-tej tego tematu tam się zaczynają fotki, które wrzucili forumowicze.
EDIT: Spora seria fotek jest tez na stronie 14 i 15 a na 16 i 17 są nawet zdjęcia V-Teca.
Ostatnio zmieniony śr 06 lut 2013, 11:07 przez
Koobsky, łącznie zmieniany 1 raz.
-
Higga
- teksciarz

- Posty: 146
- Rejestracja: pt 11 maja 2012, 11:45
- Imię: Szczepan
- województwo: podkarpackie
- Płeć: Mężczyzna
Post
autor: Higga » śr 06 lut 2013, 11:06
Koobsky masz w tamacie mojego motocykla crashe lasocha, ich zdjecie oraz przed montazem i po
viewtopic.php?f=63&t=17350
-
Koobsky
- pisarz

- Posty: 399
- Rejestracja: pt 09 lis 2012, 22:03
- Imię: Kuba
- województwo: poza granicą Polski
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Bristol, UK
Post
autor: Koobsky » śr 06 lut 2013, 11:25
Higga pisze:Koobsky masz w tamacie mojego motocykla crashe lasocha, ich zdjecie oraz przed montazem i po
viewtopic.php?f=63&t=17350
Super. To problem ze zdjęciami rozwiązany.
PS. Wydaje mi się czy masz wywiercona strasznie małe otwory na tuleje pod crash'ami...?
-
Miarus
- bywalec

- Posty: 33
- Rejestracja: śr 24 paź 2012, 21:08
- Imię: Piotr
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
Post
autor: Miarus » śr 06 lut 2013, 12:32
Nie mogę otworzyć tego linku, bo nie mam uprawnień

-
Koobsky
- pisarz

- Posty: 399
- Rejestracja: pt 09 lis 2012, 22:03
- Imię: Kuba
- województwo: poza granicą Polski
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Bristol, UK
Post
autor: Koobsky » śr 06 lut 2013, 12:48
-
Miarus
- bywalec

- Posty: 33
- Rejestracja: śr 24 paź 2012, 21:08
- Imię: Piotr
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
Post
autor: Miarus » śr 06 lut 2013, 13:51
Dzięki wielkie !
A w razie przewrotki i np. zawadzenia crash padem o krawężnik, jest możliwość, że pęknie nie gnąc ramy, skoro jest na tak mocnym pręcie ?
Higga, chyba masz trochę zbyt ciasno spasowane. W razie "W" (czego oczywiście nie życzę) może pęknąć owiewka.
-
Koobsky
- pisarz

- Posty: 399
- Rejestracja: pt 09 lis 2012, 22:03
- Imię: Kuba
- województwo: poza granicą Polski
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Bristol, UK
Post
autor: Koobsky » śr 06 lut 2013, 14:03
Miarus pisze:Dzięki wielkie !
A w razie przewrotki i np. zawadzenia crash padem o krawężnik, jest możliwość, że pęknie nie gnąc ramy, skoro jest na tak mocnym pręcie ?
Higga, chyba masz trochę zbyt ciasno spasowane. W razie "W" (czego oczywiście nie życzę) może pęknąć owiewka.
Śruba jest takiej twardości, że nie powinna się złamać ale przy zaczepieniu padem o np. krawężnik pad się zegnie. Była taka sytuacja na forum gdzie jednemu forumowiczowi zdarzył się ślizg na trelince. Pad się zahaczył i moto stanęło w miejscu. Skończyło się zgiętym padem.
Jak znajdę link do tego tematu to dodam.
Co do otworów pod pady to należy wiercić je przynajmniej 10-12mm większe niż średnica tej aluminiowej tulei. Przy mocnym zgięciu pada i to może być mało ale większe otwory chyba nie mają sensu bo będzie to już kiepsko wyglądało. Pasowanie na styk to proszenie się o kłopoty. Wygląda super ale jest totalnie niepraktyczne i nawet przy małej glebie może strzelić owiewka.
-
Higga
- teksciarz

- Posty: 146
- Rejestracja: pt 11 maja 2012, 11:45
- Imię: Szczepan
- województwo: podkarpackie
- Płeć: Mężczyzna
Post
autor: Higga » śr 06 lut 2013, 16:51
Rzeczywiscie bede misial dziury powiekszyc, tragicznie to wygladac bedzie. Trzeba bedzie jakies ladne gumki czarne dac. Mam to w planach juz od dawna ale nie mam sie kiedy za zabrac
-
Koobsky
- pisarz

- Posty: 399
- Rejestracja: pt 09 lis 2012, 22:03
- Imię: Kuba
- województwo: poza granicą Polski
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Bristol, UK
Post
autor: Koobsky » śr 06 lut 2013, 18:48
Higga pisze:Rzeczywiscie bede misial dziury powiekszyc, tragicznie to wygladac bedzie. Trzeba bedzie jakies ladne gumki czarne dac. Mam to w planach juz od dawna ale nie mam sie kiedy za zabrac
Z gumkami jest jeden problem. Mianowicie obawiam się, że jeśli powiększyć ten otwór i zastosować gumkę to na jeno wyjdzie bo to co się ekstra wytnie zostanie wypełnione gumką. Ja u siebie będę wycinał 10-20mm więcej (zależy jaką będę miał otwornicę) i nie będę niczym tego wypełniał. Jedyne co mi przychodzi na myśl, czym by to można wypełnić żeby miało sens to jakaś miękka gąbka.
-
kiki
- ostry klepacz

- Posty: 2508
- Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
- Imię: Piotr
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Węgrów
-
Kontakt:
Post
autor: kiki » śr 06 lut 2013, 18:58
Panowie to ma działać a nie wyglądać

- dziurka, szparka musi być

-
Koobsky
- pisarz

- Posty: 399
- Rejestracja: pt 09 lis 2012, 22:03
- Imię: Kuba
- województwo: poza granicą Polski
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Bristol, UK
Post
autor: Koobsky » śr 06 lut 2013, 19:07
kiki pisze:Panowie to ma działać a nie wyglądać

- dziurka, szparka musi być

Absolutnie się zgadzam.
Jak się wywierci otwór idealnie w odpowiednim miejscu tak żeby pad przechodził przez niego centralnie to będzie wystarczająco estetycznie jak dla mnie.
Jak moje pady dojdą to dodam jakieś zdjęcia jak tylko znajdę chwilę słońca i czasu by to zamontować.
EDIT: Znalazłem te zdjęcia VFR po glebie ze zgiętym padem. Przesłanie jest jedno. Wiercić większe otwory pod Crash pad'y!
-
lasooch
- teksciarz

- Posty: 130
- Rejestracja: sob 08 sie 2009, 00:52
- Imię: Michał
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: WPR
Post
autor: lasooch » czw 07 lut 2013, 12:10
Co do wyginania/łamania padów, to nie ma nawet cienia szans, by pad się złamał czy urwał. Od 4 lat się w to bawię, sporo osób już testowało w boju, przy różnych warunkach. Były grane i krawężniki i studzienki kanalizacyjne i różnego rodzaju rowy melioracyjne. Rekordzista w kategorii "gięcie na przeszkodzie" zgiął crashpad o 90 stopni, rekordzista w kategorii "najdłuższy czysty ślizg" zdarł ponad 4cm z długości tworzywa, ale crashpad nie zgiął się nic

-
Higga
- teksciarz

- Posty: 146
- Rejestracja: pt 11 maja 2012, 11:45
- Imię: Szczepan
- województwo: podkarpackie
- Płeć: Mężczyzna
Post
autor: Higga » czw 07 lut 2013, 15:27
to co lasoch mam powiekszac dziure od tych crashy od Ciebie czy nie?
-
Miarus
- bywalec

- Posty: 33
- Rejestracja: śr 24 paź 2012, 21:08
- Imię: Piotr
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
Post
autor: Miarus » czw 07 lut 2013, 21:23
A crash nie powinien w ekstremalnym momencie się złamać ? Żeby nie uszkodzić ramy ?
-
Koobsky
- pisarz

- Posty: 399
- Rejestracja: pt 09 lis 2012, 22:03
- Imię: Kuba
- województwo: poza granicą Polski
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Bristol, UK
Post
autor: Koobsky » czw 07 lut 2013, 23:30
Miarus pisze:A crash nie powinien w ekstremalnym momencie się złamać ? Żeby nie uszkodzić ramy ?
Jak widzisz na zdjęciach wyżej to tuleja się odkształciła a nie rama. Więcej o tym może napisać Kiki bo wie co się z ramą stało. Jak by się crash złamał to mogłoby być ciężko wykręcić resztę szpilki tak więc wolę chyba żeby się wyginał.
Jak sam widziałeś z posta Łasooch'a wynika, że generalnie to się nawet nie wyginają a o złamaniu nie ma praktycznie mowy. Poza tym za uchem w ramie jest silnik więc nie widzę za bardzo możliwości by to się miało jakoś złamać lub wygiąć.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości