no więc podziałałem wczoraj dość nieźle.
Aktualna lista zakupów:
1. układ avt 1459 - 16 pln
2. 1x 50kOhm, 1x500kOhm potencjometry 6pln
3. 1xmalaobudowa na kontroler na kierownice 2,5 pln
4 2x dioda 3mm 0,60pln
5. 1xobudowa na avt 4pln
6. wenflon 0,9mm 3,50pln
7. elektrozawór paliwowy 36 pln
8 2xwtyk db9 i jedna obudowa - jakieś 6 pln
9. zbiorniczek płynu hamulcowego fiat 126p - 12pln
10. rurka 8mm
11. opaski zaciskowe metalowe na rurkę
12. opaski samozaciskowe plastikowe czarne
Wróciłem do domu i odrazu wparowałem do garażu.
Po pierwsze miejsce na zbiorniczek. Nosiłem się z nim i woziłem, ale finalnie umiejscowiłem go po prawej stronie pod zadupkiem (załącznik 16062010040.jpg)
Jedno ujście ze zbiorniczka musiałem zaślepić. Do drugiego podpięta rurka która sobie idzie bokiem za błotnik do elektrozaworu (załącznik 16062010039.jpg). Następnie razem z przewodami hamulcowymi do okolicy zębatki, a na jej końcu osadzony jest wenflon (załącznik 16062010037.jpg). Całością am steruje układ w ładnej obudowie (tutaj zdjęć brak, przyjdą dziś
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
) wraz z kontrolerem na kierownicy w postaci potencjometru, przełącznika i dwóch diód.
a teraz:
problemy do zwalczenia:
1. ułożyć rurkę tak aby nie miała górek i dołków, w celu łatwiejszego odpowietrzenia układu.
2. byćmoże przenieć elektrozawór. Jak zacznie przeciekać, to olej dostanie się wprost pod koło
3. byćmoże zamienić rurkę 8mm przynajmniej od zaworu do podajnika - powinno się wtedy precyzyjniej sterować kroplami. póki co dostaję 2 krople na 2 minuty przy minimalnym otwarciu elektrozaworu.
4. zastanawiam się czy wenflon jest ok czy zamienić go np na igłę
5. zweryfikować odległość podajnika od łańcucha.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Na zawsze w pamięci Roads - 16.10.2007...