Brak mocy RC36II
- pieszczoch
- teksciarz
- Posty: 148
- Rejestracja: śr 28 mar 2012, 17:32
- Imię: Michał
- województwo: lubelskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Brak mocy RC36II
A wiec moja przygoda zaczeła sie od tego że pewnego popołudnia postanowiłem wyjechać na obwodnice z zamiarem osiągnięcia dwójki z przodu. Gdy już byłem bardzo bliski swojego celu nagle przy 190 buuu moc spadła. Zwolniłem sprawdzić co jest grane i moje spostrzeżenia to mniejsza moc o połowe i podczas jazdy praca silnika jakby na 3 garach, zaś na postoju na luzie moto pracuje równo i bez żadnych problemu wkreca się pod odcinke. Świece irydowe po jednym sezonie także tą opcje raczej wykluczam. Gdzie szukać przyczyny???
VFR 750 RC24 - była
VFR 750 RC36II - była
VFR 800FI - jest
XX - będzie następny
VFR 750 RC36II - była
VFR 800FI - jest
XX - będzie następny

- FernandoT
- pisarz
- Posty: 203
- Rejestracja: wt 26 lut 2013, 18:07
- województwo: lubuskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Re: Brak mocy RC36II
1.sprawdz czy wszystkie gary pracuja. (mozna po temperaturze na kolektorach)
2. zobacz dolot powietrza/ stan filtra powietrza.
i ogolnie opisz jak bylo wczesniej z serwisem? zmieniales filtr paliwa?
2. zobacz dolot powietrza/ stan filtra powietrza.
i ogolnie opisz jak bylo wczesniej z serwisem? zmieniales filtr paliwa?
WSK M21W2 1972, KTM LC 4
- figaro
- ostry klepacz
- Posty: 2639
- Rejestracja: czw 14 lut 2008, 21:40
- Imię: Tomasz
- województwo: pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Trójmiasto; Rumia
Re: Brak mocy RC36II
Pompa paliwa do kontroli 

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
- FernandoT
- pisarz
- Posty: 203
- Rejestracja: wt 26 lut 2013, 18:07
- województwo: lubuskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Re: Brak mocy RC36II
wydaje mi sie ze sama awaria pompy paliwa dawalaby takie same objawy zarowno na luzie jak i pod obciazeniem. a w tym przypadku obstawiam ze pod obciazeniem jest niewlasciwa mieszanka paliwo-powietrze na skutek zwyklego zaniedbania (filtry badz regulacja)
WSK M21W2 1972, KTM LC 4
- Fakir
- klepacz
- Posty: 1105
- Rejestracja: śr 02 lut 2011, 18:51
- Imię: Krzysztof
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Poznań
Re: Brak mocy RC36II
odpal na zimnym, najlepiej bez ssania i sprawdź czy kolektory równo się nagrzewają
możesz też odłączać fajki na świecach podczas pracy silnika, jeśli po odłączeniu fajki praca silnika nie zmieni się to coś jest nie tak z danym cylindrem
możesz też odłączać fajki na świecach podczas pracy silnika, jeśli po odłączeniu fajki praca silnika nie zmieni się to coś jest nie tak z danym cylindrem
Yamaha XJ600N
Honda VFR750
Yamaha XT600z Ténéré
Honda VFR750
Yamaha XT600z Ténéré
- pieszczoch
- teksciarz
- Posty: 148
- Rejestracja: śr 28 mar 2012, 17:32
- Imię: Michał
- województwo: lubelskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Re: Brak mocy RC36II
A wiec wszystkie gary pracują i nagrzewają się, filrt powietrza wymieniałem razem ze świecami na początku sezonu i teraz wyglada wciąż jak nowy, synchro czyszczenie i regulacja była w maju, jedyne czego sie wymieniałem to filtr paliwa. Jak zakręce kranik to pompka pracuje bez przerwy, na otwartym czuć że się załącza średnio co 2-3 selundy na chwilke także pompa wg mnie sprawna. Po odlączaniu kolejno każdej ze świec silnik trzyma wolne obroty ale juz się nie wkręca. Dodam że moc spadła nagle z nikąd przy 10-11tys obr. Co myślicie o tym że jeden z gazników sie przytkał i nie daje odpowiedniej ilosci paliwa a na luzie ladnie chodzi bo nie ma obciążenia.
VFR 750 RC24 - była
VFR 750 RC36II - była
VFR 800FI - jest
XX - będzie następny
VFR 750 RC36II - była
VFR 800FI - jest
XX - będzie następny

- PETER
- stary wyjadacz
- Posty: 4617
- Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
- Imię: PIOTR
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: PRUSZKÓW
Re: Brak mocy RC36II
i tak bym diagnozował zatkana główna dysza paliwapieszczoch pisze: jeden z gazników sie przytkał i nie daje odpowiedniej ilosci paliwa a na luzie ladnie chodzi bo nie ma obciążenia.
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"
- pieszczoch
- teksciarz
- Posty: 148
- Rejestracja: śr 28 mar 2012, 17:32
- Imię: Michał
- województwo: lubelskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Re: Brak mocy RC36II
Z ciekawości zapytam tylko a główną dyszą nie zasysa paliwa na luzie? Gaźniki juz na stole teraz tylko wolna chwila na czyszczenie:)
VFR 750 RC24 - była
VFR 750 RC36II - była
VFR 800FI - jest
XX - będzie następny
VFR 750 RC36II - była
VFR 800FI - jest
XX - będzie następny

- pieszczoch
- teksciarz
- Posty: 148
- Rejestracja: śr 28 mar 2012, 17:32
- Imię: Michał
- województwo: lubelskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Re: Brak mocy RC36II
Usterka zdiagnowowana: zatkna dysza główna 

VFR 750 RC24 - była
VFR 750 RC36II - była
VFR 800FI - jest
XX - będzie następny
VFR 750 RC36II - była
VFR 800FI - jest
XX - będzie następny

- figaro
- ostry klepacz
- Posty: 2639
- Rejestracja: czw 14 lut 2008, 21:40
- Imię: Tomasz
- województwo: pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Trójmiasto; Rumia
Re: Brak mocy RC36II
No i wzorowo 

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości