Czy jest to normalna sytuacja po regulacji i teraz powinienem wykonać synchronizację wtrysku i wszystko wróci do normy
Obroty Falują po regulacji zaworów V-Tec
- Damo 88
- klepacz

- Posty: 1101
- Rejestracja: sob 11 kwie 2009, 01:05
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wrocek
Obroty Falują po regulacji zaworów V-Tec
Pierwsze odpalenie
gdy na wyświetlaczu pojawi się już pierwsza temperatura(63) przy ok.1300obr/min wahanie wskazówki jest minimalne prawie nie zauważalne , jednak gdy obroty podkręcę do około 7000or/min wahania są znaczące + - 200obr.min .
Czy jest to normalna sytuacja po regulacji i teraz powinienem wykonać synchronizację wtrysku i wszystko wróci do normy
Czy jest to normalna sytuacja po regulacji i teraz powinienem wykonać synchronizację wtrysku i wszystko wróci do normy
Jeżeli Rozwiązałeś problem nie Zapomnij Odpisać .
- szatan
- klepacz

- Posty: 979
- Rejestracja: pn 18 wrz 2006, 20:02
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Amsterdam/Rzeszów
- Kontakt:
Przypuszczam ze cos z przewodami od airboxa jest nie teges , mogłeś któryś przycisnąć i nie puszcza powietrza, albo bedziesz musiał zrobic regulacje podcisnienia a airboxie.
Życie bez motocykla powoduje raka i choroby serca
Manual Honda VFR800 98-2001
http://rapidshare.com/files/236685669/Manual98-01.pdf
Miernik ładowania http://www.youtube.com/watch?v=IYjGraAk4es
Manual Honda VFR800 98-2001
http://rapidshare.com/files/236685669/Manual98-01.pdf
Miernik ładowania http://www.youtube.com/watch?v=IYjGraAk4es
- Pawelr851
- teksciarz

- Posty: 121
- Rejestracja: czw 09 wrz 2010, 20:03
- Imię: Paweł
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Irlandia
Moze to glupie ale to normalne ze jak podkrecisz do okolo 7000 to beda skakac obroty bo wlasnie wtedy wlacza sie V-tec
ja mam dokladnie to samo, jak podkrece obroty do okolo 7000 i staram sie je tam utrzymac to skacza mi wlasnie +-200rmp. Poprostu jak lapie ci 7000 to V-tec obciaza silnik i go spowalnia a gdy obroty spadna to sie wylacza i odciaza go wiec obroty znowu sie podnosza i tak w kolko:/ ale przy innych wartosciach jest ok 
Śpiesz sie powoli!!!
- szatan
- klepacz

- Posty: 979
- Rejestracja: pn 18 wrz 2006, 20:02
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Amsterdam/Rzeszów
- Kontakt:
No więc sam sobie odpowiadasz na pytanie, wydech ma duzy wpływ na prace silnika a nieszczelny (jak piszesz przyłożony) airbox tym bardziej , zreszta tak jak pisał poprzednik rzeczywiscie moze to v-tec , o tym nie pomyślałem.
Życie bez motocykla powoduje raka i choroby serca
Manual Honda VFR800 98-2001
http://rapidshare.com/files/236685669/Manual98-01.pdf
Miernik ładowania http://www.youtube.com/watch?v=IYjGraAk4es
Manual Honda VFR800 98-2001
http://rapidshare.com/files/236685669/Manual98-01.pdf
Miernik ładowania http://www.youtube.com/watch?v=IYjGraAk4es
- Damo 88
- klepacz

- Posty: 1101
- Rejestracja: sob 11 kwie 2009, 01:05
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wrocek
Wcześniej tak nie było , po synchronizacji i prawidłowym skręceniu napiszę co i jak ..
Pozdr. i szybkiej Zimy
[ Dodano: |19 Gru 2010|, o 14:40 ]
Po synchronizacji podciśnienia obroty już tak nie skaczą wskazówka minimalnie drga co jest normalne , czasem skoczy i lekko pyrknie
ale to zapewne nieszczelność w układzie wydechowym bo tylni tłumik założyłem tymczasowo i połączenie
uszczelniłem watą szklaną .
( Puszkę filtra zamontowana , filtr ... wszystko tak jak powinno być )
Pozdr. i szybkiej Zimy
[ Dodano: |19 Gru 2010|, o 14:40 ]
Po synchronizacji podciśnienia obroty już tak nie skaczą wskazówka minimalnie drga co jest normalne , czasem skoczy i lekko pyrknie
uszczelniłem watą szklaną .
( Puszkę filtra zamontowana , filtr ... wszystko tak jak powinno być )
Jeżeli Rozwiązałeś problem nie Zapomnij Odpisać .
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości