ładowanie spada wraz ze wzrostem obrotów
- KolczyK
- stary wyjadacz
- Posty: 4199
- Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
- Imię: Przemysław
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
- Kontakt:
no to widzę, że u mnie wszystkie styki muszę polecieć...bo u mnie mniej.
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
- ethiel0
- teksciarz
- Posty: 110
- Rejestracja: pn 30 lip 2007, 13:47
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Dublin-KONIN
wszystkie to znaczy ktore styki? te ktore do reglera dochodza i wychodza? czy gdzies jeszcze polecacieShoov pisze:spryskalem wszystkie styki obficie wd40 i bez lamp sytuacja ma sie tak ze przy 1300rpm ladowanie ma 14.3 a na 5000rpm rosnie do 14.4 zobacze na wiosne jak bedzie z lampami to wygladalo i temperatura ortoczenia nieco wzrosnie

- Shoov
- klepacz
- Posty: 813
- Rejestracja: pn 05 gru 2005, 20:50
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Teraz juz wogole zglupiałem, miałem nadpalone kable wychodzące z pradnicy.
Z prądnicy idą 3 żółte przewody do kostki regulatora, za i przed kostką były opaski zaciskowe trzymające gumową izolacje tej m.in. kostki , kable były nadpalone właśnie w miejscu gdzie opaska się na nich zaciskała i chyba 2 przewody z pradnicy byly zwarte, izolacja się stopiła i sie złączyły. Wytargałem to zrobiłem nową izolacje na żółtych przewodach z rurek termokurczliwych i taśmy izol. i złożyłem z powrotem, teraz napięcie jest 14.5-14.6 volt praktycznie caly czas. Więc chyba git, oczywiscie napięcie bez lamp bo mam zdemontowane wszystko.
Z prądnicy idą 3 żółte przewody do kostki regulatora, za i przed kostką były opaski zaciskowe trzymające gumową izolacje tej m.in. kostki , kable były nadpalone właśnie w miejscu gdzie opaska się na nich zaciskała i chyba 2 przewody z pradnicy byly zwarte, izolacja się stopiła i sie złączyły. Wytargałem to zrobiłem nową izolacje na żółtych przewodach z rurek termokurczliwych i taśmy izol. i złożyłem z powrotem, teraz napięcie jest 14.5-14.6 volt praktycznie caly czas. Więc chyba git, oczywiscie napięcie bez lamp bo mam zdemontowane wszystko.
- pablo_65
- teksciarz
- Posty: 184
- Rejestracja: sob 21 mar 2009, 15:19
- Imię: Paweł
- województwo: łódzkie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: łódźkie
- Kontakt:
mam podobne problemy z napięciem i wszystko wskazuje na reg, czyszczenie styków zaliczyłem. Na początku jak jest zimny moto i reg to laduje ok, potem jak sie rozgrzeje i dostanie wiecej powera z wyższych obrotów to juz jakby nie podawał do aku. Jeszcze zeby być pewnym przepne regler od innej vfr. Ale tak czy inaczej musze sie rozgladac ze nowym regulatorkiem. Czy te z allegro są ok? podajcie jakies inne źródła!!
pozdro
pozdro
- Shoov
- klepacz
- Posty: 813
- Rejestracja: pn 05 gru 2005, 20:50
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Innych zródeł nie ma, wszedzie cena 350-400zł za koreanska podróbke która podobno starcza na 10-15 tys km
, jest jeszcze serwis 
Na allegro podzwon po kolesiach którzy maja vfr800 na czesci wiekszosc z nich ma tez regulator w cenie okolo 200-250 zł w wiekszosci oryginalny.
Ja nie wiem czy mam do konca dobry regler, miałem zwarte dwa zółte kable, właścieie nie zwarte bo sie jakieś przebicie zrobiło i sie izolacje stopiły, zaizolowałem to od nowa kostki spryskałem kontaktem, zmieniłem aku w miedzy czasie,ale to nie z tego powodu, poprostu miałem za małe, poskładałem motór lampy wszystko, załozyłem wiatrona na regulator i teraz cały czas jest 14.3 volta przy 5 tys rpm na swiatlach. na wolnych obrotach nieznacznie spada, nie wiem jak bedzie przy jakis ekstremalnych temperaturach bo z wiatrakiem regler robi sie zaledwie cieply ale nie goracy/parzacy, moze sie okazac ze przy wyzszej temp. bedzie nia halo, ale to bede wiedzial w lecie dopiero.


Na allegro podzwon po kolesiach którzy maja vfr800 na czesci wiekszosc z nich ma tez regulator w cenie okolo 200-250 zł w wiekszosci oryginalny.
Ja nie wiem czy mam do konca dobry regler, miałem zwarte dwa zółte kable, właścieie nie zwarte bo sie jakieś przebicie zrobiło i sie izolacje stopiły, zaizolowałem to od nowa kostki spryskałem kontaktem, zmieniłem aku w miedzy czasie,ale to nie z tego powodu, poprostu miałem za małe, poskładałem motór lampy wszystko, załozyłem wiatrona na regulator i teraz cały czas jest 14.3 volta przy 5 tys rpm na swiatlach. na wolnych obrotach nieznacznie spada, nie wiem jak bedzie przy jakis ekstremalnych temperaturach bo z wiatrakiem regler robi sie zaledwie cieply ale nie goracy/parzacy, moze sie okazac ze przy wyzszej temp. bedzie nia halo, ale to bede wiedzial w lecie dopiero.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości