Wheelie

Jazda na gumie i inne Stoppie.
Awatar użytkownika
michał RC 46
pisarz
pisarz
Posty: 498
Rejestracja: pn 16 lut 2009, 20:08
Imię: Michał
województwo: lubelskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Lublin

Post autor: michał RC 46 » pn 25 sty 2010, 15:05

Ćwiczył "opadanie" :mrgreen:
Czerwone najszybsze !

KLEPPEUSZ
bywalec
bywalec
Posty: 32
Rejestracja: pn 15 maja 2006, 14:12
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: nidzica
Kontakt:

Post autor: KLEPPEUSZ » pn 25 sty 2010, 16:58

no widzisz fabiq a mi lepiej sie "bladym" gumuje bo jednak lzejszy i wiecej mocy ma, jak opuscisz za mocno przod na gumie to jeszcze jest z czego podciagnac do gory a VFR juz takiej mozliwosci na 2 nie oferuje no i predkosci na gumie mozna ostre robic...ja osobiscie rekord 220 kmh "bladym" na kole na 3 biegu. No i jednak VFR opornie na ta gume z 2 idzie...naprawde trzeba jej zajebac z klamki...pozniej serce sie kraja jak czlowiek na spokojnie pomysli o skrzyni i lancuchu haha ale wez nie gumuj...jak ona chce i sama cie namawia ;P pozdro

Awatar użytkownika
dragoo
klepacz
klepacz
Posty: 643
Rejestracja: wt 14 paź 2008, 12:32
Imię: Jarek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Krotoszyn

Post autor: dragoo » pn 25 sty 2010, 19:27

KLEPPEUSZ pisze:no widzisz fabiq a mi lepiej sie "bladym" gumuje bo jednak lzejszy i wiecej mocy ma, jak opuscisz za mocno przod na gumie to jeszcze jest z czego podciagnac do gory a VFR juz takiej mozliwosci na 2 nie oferuje no i predkosci na gumie mozna ostre robic...ja osobiscie rekord 220 kmh "bladym" na kole na 3 biegu. No i jednak VFR opornie na ta gume z 2 idzie...naprawde trzeba jej zajebac z klamki...pozniej serce sie kraja jak czlowiek na spokojnie pomysli o skrzyni i lancuchu haha ale wez nie gumuj...jak ona chce i sama cie namawia ;P pozdro
:omg :dobani

Sorry ale Błękitna autostrada nie chce kolejnego członka...
Kurrr*a i czym tu sie chwalić...

Fenix
Posty: 3
Rejestracja: ndz 27 gru 2009, 13:31
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: wawa

Post autor: Fenix » pn 25 sty 2010, 22:12

dragoo pisze:
KLEPPEUSZ pisze:no widzisz fabiq a mi lepiej sie "bladym" gumuje bo jednak lzejszy i wiecej mocy ma, jak opuscisz za mocno przod na gumie to jeszcze jest z czego podciagnac do gory a VFR juz takiej mozliwosci na 2 nie oferuje no i predkosci na gumie mozna ostre robic...ja osobiscie rekord 220 kmh "bladym" na kole na 3 biegu. No i jednak VFR opornie na ta gume z 2 idzie...naprawde trzeba jej zajebac z klamki...pozniej serce sie kraja jak czlowiek na spokojnie pomysli o skrzyni i lancuchu haha ale wez nie gumuj...jak ona chce i sama cie namawia ;P pozdro
:omg :dobani

Sorry ale Błękitna autostrada nie chce kolejnego członka...
Kurrr*a i czym tu sie chwalić...
Tak bracie motonito - chyba nie czytałeś instrukcji obsługi, gdzie taka jazda jest zdecydowanie zabroniona przez producenta. Nie wspominając o zagrożeniu niosącym innym użytkownikom dróg publicznych i oczywiście samemu sobie. Mam nadzieje że choć w kasku tak jechałeś ...

220km - to nie wyczyn, spróbuj pojechać 20km/h a oddam szacunek

Awatar użytkownika
binio
klepacz
klepacz
Posty: 777
Rejestracja: pn 18 maja 2009, 19:52
Imię: Łukasz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Linz, Austria

Post autor: binio » wt 26 sty 2010, 10:02

Buuu 220km/h i do tego na jednym kole - a fe :mrgreen:
No a 20km/h na jednym kole to bez kitu jest sztuka, zwlaszcza na oryginalnych zebatkach :D
A tak powaznie to chyba mniej niebezpiecznie jest gumowac przy 2oo na lotnisku czy jakiejs puste drozce polnej niz jezdzic po naszych zajebistych drogach 80km/h :)
VTEC? its like a woman running away from a rapist,
makes lots of noise but dont actually get away.

"Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!"

KLEPPEUSZ
bywalec
bywalec
Posty: 32
Rejestracja: pn 15 maja 2006, 14:12
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: nidzica
Kontakt:

Post autor: KLEPPEUSZ » wt 26 sty 2010, 10:04

tu sie zgodze... 220 duzo latwiej zlapac niz 20... nie mowie ze to jakies tam wspaniale osiagniecie bo sa i tacy co po 300 jezdza... a nie jestem na tyle j.b.n. zeby tyle latac na kole po autostradzie tylko to bylo na wielbarku jak bylo pusto na drodze...co do instrukcji obslugi to ja wole jezdzic niz czytac, jak sie cos zepsuje to czytam ;)

Awatar użytkownika
orzyl
klepacz
klepacz
Posty: 1665
Rejestracja: ndz 01 paź 2006, 16:50
Imię: Piotrek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: orzyl » śr 27 sty 2010, 08:48

KLEPPEUSZ pisze:No i jednak VFR opornie na ta gume z 2 idzie...naprawde trzeba jej zajebac z klamki...pozniej serce sie kraja jak czlowiek na spokojnie pomysli o skrzyni i lancuchu
kompletnie się nie zgadzam z tym ze vfr trzeba mocno zaj...ąć z klamki od sprzęgła żeby poszła do góry. trzeba troche popracować ciałem... chyba że kolega myśli o trybie siędzącym, a to i owszem
KLEPPEUSZ pisze:no widzisz fabiq a mi lepiej sie "bladym" gumuje bo jednak lzejszy i wiecej mocy ma...
jak juz wszyscy wiedzą moc ma się nijak do gumowania :)
Na zawsze w pamięci Roads - 16.10.2007...

KLEPPEUSZ
bywalec
bywalec
Posty: 32
Rejestracja: pn 15 maja 2006, 14:12
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: nidzica
Kontakt:

Post autor: KLEPPEUSZ » śr 27 sty 2010, 09:40

no o siedzacy tryb mi chodzilo...a z ta moca to tak nie do konca...wiadomo ze jak sie ma pojecie to i wsk idzie w pion co zreszto poparte jest wieloma filmikami ;) ale jak masz sporo mocy to mniej gimnastyki potrzeba no i bardziej chodzi mi o moc przy dlugich i szybkich gumach i konkretnie o porownanie vfr i cbr bo chyba kazdy stwierdzi obiektywnie ze ta druga do tego typu wariowania nadaje sie bardziej... choc sercem jestem z vfr ;P

Awatar użytkownika
orzyl
klepacz
klepacz
Posty: 1665
Rejestracja: ndz 01 paź 2006, 16:50
Imię: Piotrek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: orzyl » śr 27 sty 2010, 10:58

napewno cbr jest bardziej zadziorna :) ja jednak tak się już przyzwyczaiłem do vfr że poprostu mi dobrze. mialem okazje probować na cbr, i jest to tylko i wyłącznie kwestia przyzwyczajenia do nieco innych gabarytów, rozłożenia masy itd itp. :)
Na zawsze w pamięci Roads - 16.10.2007...

Awatar użytkownika
Cone
Posty: 17
Rejestracja: ndz 10 sty 2010, 13:55
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kingston

Post autor: Cone » wt 02 lut 2010, 18:55

jak juz wszyscy wiedzą moc ma się nijak do gumowania :)[/quote]


Moze i nijak ale cebra idzie sama na gume a vfr trzeba poprosic i nie dlatego ze za malo mocy tylko sprzecik jakis taki "za dobrze wywazony" :razz:

Awatar użytkownika
Vermilion
klepacz
klepacz
Posty: 814
Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 19:33
Imię: Adam
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wałcz/Piła

Post autor: Vermilion » śr 03 lut 2010, 19:40

Może po prostu w stosunku do CBR jest sporo cięższa ^^
Honda NSR 125 JC22A > Honda CB 500 > Honda VFR 750 RC36I > Yamaha TDM 850 4TX > Honda VFR 800Fi 99' SF > Honda VFR 800Fi 98' !!
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila

Awatar użytkownika
binio
klepacz
klepacz
Posty: 777
Rejestracja: pn 18 maja 2009, 19:52
Imię: Łukasz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Linz, Austria

Post autor: binio » pt 05 lut 2010, 02:25

Cone pisze: Moze i nijak ale cebra idzie sama na gume a vfr trzeba poprosic i nie dlatego ze za malo mocy tylko sprzecik jakis taki "za dobrze wywazony" :razz:
etam, ja na kazdych swiatlach prosze moja Niunie "Kochanie, nie tym razem, nie mamy kasy na paliwo, na naped, koniec lansu na tylnym kole"
I co? I dupa :twisted: Nie slucha mnie wogole, zamiast ruszyc jak przystalo na dobrze wywazony sprzet wyrywa przod do gory... ehh jakas dzika ta moja sztuka :mrgreen:

KLEPPEUSZ
bywalec
bywalec
Posty: 32
Rejestracja: pn 15 maja 2006, 14:12
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: nidzica
Kontakt:

Post autor: KLEPPEUSZ » pt 05 lut 2010, 20:11

dobrze wytresowana ;) to sie chwali haha

Awatar użytkownika
Pieciu
bywalec
bywalec
Posty: 42
Rejestracja: wt 02 lut 2010, 10:26
Imię: Bartek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kwileń / Pleszew
Kontakt:

Post autor: Pieciu » pn 01 mar 2010, 22:34

przesledzilem caly temat i nie znalazlem duzo informacji o tym czy vtec tez da rade na kolo, ja swojego ostatnio meczylem i jakos ciezko, moze sie ktos wypowie jak to z nim jest moze jakies wskazowki

Awatar użytkownika
PETER
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4617
Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
Imię: PIOTR
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: PRUSZKÓW

Post autor: PETER » pn 01 mar 2010, 22:43

I bieg 5000rpm zamykasz gaz ,otwierasz do końca -do końca nie pół i jak masz jakieś 50cm-- 80cm przednie koło w górze to trza trochę odpuścić bo v-tec sie załącza i rwie do góry za mocno potem to już twoja robota chcesz lecieć dalej czy wyżej
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości