Strona 2 z 5

: śr 16 cze 2010, 18:17
autor: kiki
orzyl, odnosnie zbiorniczka to moge Ci go kupić i jakoś spykniemy sie w wawce w nastepnym tyg i Ci go dam :)- nie ma problemu. A co do elektrozaworu i jego umiejscowienia- jak odsuniesz zbiornik do tyłu to sie spokojnie zmiesci w zadupku przed przekaźnikiem pompy paliwa- jak u mnie http://picasaweb.google.pl/kiki.vfr/Ole ... 0920793234 :)

: śr 16 cze 2010, 23:24
autor: tomekrvf
kiki, po co założyłeś radiaotor? Przecież elektrozawór włącza się na miej niż sekundę 1 raz na minutę. To nie ma prawa się grzać

: śr 16 cze 2010, 23:49
autor: orzyl
zrobione:

elektrozawor przesuniety kolo aku i zbiorniczka plynu na tylny hamulec. podajnik zrobiony jednak nadal z wenflonu, ale przsuniety blizej. zalozona ciensza rureczka do wenflonu. zalozony sterownik na kierownice, i pod siedzenie uklad AVT.

[ Dodano: 2010-06-16, 23:51 ]
kiki pisze:orzyl, odnosnie zbiorniczka to moge Ci go kupić i jakoś spykniemy sie w wawce w nastepnym tyg i Ci go dam :)- nie ma problemu. A co do elektrozaworu i jego umiejscowienia- jak odsuniesz zbiornik do tyłu to sie spokojnie zmiesci w zadupku przed przekaźnikiem pompy paliwa- jak u mnie http://picasaweb.google.pl/kiki.vfr/Ole ... 0920793234 :)
kiki, jesli bys mogl to kup, a przy okazji odebralbym. na przyszlosc moze sie przydac. narazie jednak zostanę przy swoim, bo nie chce mi sie zdejmowac "okufrowania"

wielki dzienks za porady :)

: czw 17 cze 2010, 08:20
autor: kiki
tomekrvf, no bo u mnie nie ma sterownika :) - przy włączeniu świateł otwiera się zawór i zaczyna olej cieknąc - jest ustawiony tylko dławik i podaje około 1 kropli na 3 minuty :)- dlatego kombinuje z układmem teraz :mrgreen: .

orzyl, a masz 2 pudełka :) - pod siedzeniem jest sterownik a na kierownicy tylko petencjometr???? Kupiłeś w wawce te elementy czy gdzieś wysyłkowo ?

: czw 17 cze 2010, 09:43
autor: orzyl
kiki. układ jest banalnie prosty. znajdziesz go np na allegro, w warszawie musialbys poszukac sklepu w którym są układy AVT. Jak chcesz to mogę Ci dokładnie powiedzieć/narysować co gdzie wpiąć.

Pod siedzeniem jest układ, a na kierownicy, potencjometr, włącznik, dioda sygnalizująca zasilanie układu, dioda sygnalizująca otwarcie zaworu. regulacje mam rowniez na układzie. obecnie skrajne lewe wychylenie to impuls na 30 sekund, skrajne prawe, to impuls na 60 sekund. dzis raczej to zmienie, bo widzę że to za często. przy jednym impulsie wypadają 2 krople w dużym odstępie czasu, a więc może być raczej, tylko teraz czas zmienić. a jeśli mniej kropli to albo zmniejszyć wenflon, albo skrócić impuls poprzez wymianę rezystora

[ Dodano: 2010-06-21, 08:52 ]
Panowie, którzy macie olejarki. Jak macie ustawione ?

: pn 21 cze 2010, 11:51
autor: kiki
Ja mam jedna krople na ok 3,5 minuty - wtedy jest chyba optymalnie. Ale u mnie nie ma sterownika czasowego a jest tylko dławik więc ktoś z motooilerem musi się wypowiedziec :)

: pn 21 cze 2010, 12:39
autor: orzyl
tak naprawde, nie istotnem, dławik czy sterownik, chodzi o ilość kropli / czas.

: pn 21 cze 2010, 13:02
autor: MC_Hammer
orzyl, do mnie masz pół globusa do przejechania ;)

Podjedź, wszystko będziesz wiedział co ile poustawiać, mam motooilera z czasówką to sobie pomierzysz.

: pn 21 cze 2010, 13:03
autor: orzyl
sroda moze w takim razie :P

: pn 21 cze 2010, 13:30
autor: MC_Hammer
orzyl pisze:sroda moze w takim razie
No to weź stoper :P
Potem wszystko opiszesz.

: pn 16 sie 2010, 21:41
autor: kiciol
Może ktoś w końcu zacznie produkcję swojego projektu na potrzeby Ownersów :?: :smile:

: pn 16 sie 2010, 22:09
autor: Hubu
kiciol pisze:Może ktoś w końcu zacznie produkcję swojego projektu na potrzeby Ownersów :?: :smile:
Patrząc na temat to Orzył tak się wkręcił, że jak nic za chwilę pójdzie produkcja seryjna !!

: pn 16 sie 2010, 23:51
autor: orzyl
szczerze? jest to na tyle proste, że każdy by sobie mógł zbudować, dzięki podpowiedziom tutaj. Ja póki co mam problem z dostosowaniem ilości kropel. Problem polega na tym, że rozrzuca mi olej po centralce i stopce bocznej. Możliwe, że to wina tego, że nie miałem czasu aby umyć całe zafajdanie po smarze, który był używany. Olej się na niego dostał i to on teraz ścieka. Jak postawie motocykl gdzieś na kostce to po dłuższej chwili widać krople czarnego syfu z pod stopki bocznej.

a tak pozatym to co jak co, ale łańcuch mam czysty, tylną felgę raczej też. wiadomo, że gdzieś tam ten olej się rozrzuci np. ja go czasami znajduje na spodzie płyty pod kufrem, na spodzie kufra. Podejrzewam, że to również ma związek z pozostałościami smaru. Felgę wystarczy spłukać, a resztę przetrzeć gąbką z płynem do mycia naczyń i jest czysto. :)

: wt 17 sie 2010, 07:58
autor: arczon
orzyl pisze:rozrzuca mi olej po centralce i stopce bocznej.
a co jaki czas dajesz kroplę? miałem podobny problem więc zwiększyłem czas podawania oleju teraz jest zdecydowanie lepiej, a nawet dobrze

: wt 17 sie 2010, 12:24
autor: orzyl
zwiększyłeś ? podaję dwie krople na 3 minuty.