Strona 1 z 1
[ RC46 ][ FI ] Temperatura 110 stopni
: wt 12 sie 2008, 10:40
autor: mkochano
Cześć
Pierwszego sierpnia jechałem na Mazury. Około 17:00, temperatura powietrza 31C, jazda w korku (ale w cieniu między drzewami - ul. Żołnierska w Warszawie). Trzy kufry plus plecaczek. Temperatura chłodziwa doszła do 110C pomimo pracującego wiatraka.
Czy ktoś z was widział taką temperaturę w swojej VFR?
Michał
: wt 12 sie 2008, 10:58
autor: KolczyK
niestety tak ...... wystarczy mały korek i 100 jest ..... lubie wtedy wylaczyc motka na chwile np w korku czy na swiatłach, ruszasz i po paruset metrach masz 9x....
: wt 12 sie 2008, 11:13
autor: Lucek
nie wylaczaj jesli masz gdzie pogonic
lepiej zjechac nawet z obranej trasy i pogonic moto troche szybciej i wtedy stanac na chwile
PS
sprawdz ilosc plynu nie tylko w wyrownawczym ale tez w chlodnicach
mi zlapala 120 kiedys
no i olej pelen synt lepiej chlodzi tez
: wt 12 sie 2008, 14:08
autor: topol
mi pokazało kiedyś 117 stopni jak sie bezpiecznik od wentylatora spalił, za to w okolicach nordkappu temperatura spadała mi momentami do 42-43 stopni, to chyba przegięcie w drugą strone
: wt 12 sie 2008, 14:19
autor: kecajm69
Też miałem 112 stopni podczas upału i jazdy na paradzie motocyklowej z małymi prędkościami . Po przyspieszeniu temp. spadła.
: wt 12 sie 2008, 21:39
autor: PETER
Kiedyś jak miałem gsxr e to dobiłem do 123 stopni palenie gumy i inne takie ale wtedy zpzliła mi się taka czerwona lampka co sie nigdy nie zapalała szybki sprint żeby rozpędzić i potem na luzie ile dała rade przejechać na wolnych obrotach i się wychłodziła raczej nie proponowałbym przy bardzo wysokiej temperatuże silnika wyłączac go lepiej stanąć gdzieś w cieniu i pozwolic zeby wentylator go schłodził w wyłaczonym silniku pompa wody nie przetłacza płynu i najczęściej bez włączonego zapłonu nie chodzi wentylator a zgodnie z prawami fizyki ciepło {gorąca woda lub płyn } przemieszczaja się do góry czyli w głowicach mamy jeszcze wyższa temperature i nie dajemy możliwości schłodzenia a najlepiej gdzieś przydzidowac i pozwolić sie potoczyć na wolnych obrotach wtedy i płyn chłodniczy i olej się schłodzą bo mamy też chłodnice oleju {chyba przesadziłem z długoscią tekstu może nie zasniecie}
: wt 12 sie 2008, 23:05
autor: Lucek
idealnie
: śr 13 sie 2008, 01:52
autor: KolczyK
dzis jechalem Oczkowym ideałem, co do ideału brakuje mu temperatury właśnie ..... rocznik 2001 ..... jakos grzeje sie mocniej

średnio 5 do 10 st