temp silnika
- 
				Johnzie
 - bywalec

 - Posty: 28
 - Rejestracja: pn 08 cze 2015, 19:42
 - Imię: Jacek
 - województwo: śląskie
 - Płeć: Mężczyzna
 
Re: temp silnika
Podejrzewałem też kompensowanie się pędu powietrza z pracą wentylatora ale wydawało mi się to mało prawdopodobne. Czyli gdybym wjechał na dwupas a wentylator by wówczas nie pracował to silnik by się schłodził?
A co z faktem, że jest jeszcze druga chłodnica, przy której wentylatora nie ma? Czy pęd powietrza nie powinien jej chłodzić a tym samym płynu w obiegu?
			
									
									
						A co z faktem, że jest jeszcze druga chłodnica, przy której wentylatora nie ma? Czy pęd powietrza nie powinien jej chłodzić a tym samym płynu w obiegu?
- śliniak290
 - klepacz

 - Posty: 1856
 - Rejestracja: pn 07 cze 2010, 09:41
 - Imię: Wojciech
 - województwo: mazowieckie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Warszawa - Jelonki
 
Re: temp silnika
DokładnieJohnzie pisze: Czyli gdybym wjechał na dwupas a wentylator by wówczas nie pracował to silnik by się schłodził?
Za duży napór powietrza przy 150 - 160.km
Przy 120 km powoli schladza
Najpierw naucz śmiać się z siebie , a potem śmiej się z innych !!!
						- 
				Johnzie
 - bywalec

 - Posty: 28
 - Rejestracja: pn 08 cze 2015, 19:42
 - Imię: Jacek
 - województwo: śląskie
 - Płeć: Mężczyzna
 
Re: temp silnika
Dzięki za wyjaśnienie. To co piszesz pokrywa się z tym co gość opisał tutaj - http://www.sport-touring.net/forums/ind ... #msg571799
			
									
									
						- Arnold
 - ostry klepacz

 - Posty: 2432
 - Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
 - Imię: Arnold
 - województwo: opolskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Opole
 - Kontakt:
 
Re: temp silnika
Jacek, bardzo ciekawy temat wynalazłeś. Sam zastanawiałem się nad zmianą kierunku przepływu powietrza ale nie wpadłbym na podmianę samego "śmigła".
			
									
									
						- 
				Johnzie
 - bywalec

 - Posty: 28
 - Rejestracja: pn 08 cze 2015, 19:42
 - Imię: Jacek
 - województwo: śląskie
 - Płeć: Mężczyzna
 
Re: temp silnika
Jak mogłeś doczytać jest tylko problem w mieście, przy małych prędkościach - wiatrak rzuca na chłodnice ciepłe powietrze od silnika i rur z kolektorów wydechowych.Arnold pisze:Jacek, bardzo ciekawy temat wynalazłeś. Sam zastanawiałem się nad zmianą kierunku przepływu powietrza ale nie wpadłbym na podmianę samego "śmigła".
Idealnym rozwiązaniem byłby wiatrak automatycznie zmieniający kierunek obrotów z jednakową wydajnością w każdą stronę.
- Hefajstos
 - klepacz

 - Posty: 623
 - Rejestracja: pt 06 lut 2009, 08:31
 - Imię: Maciej
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Pniewy
 
Re: temp silnika
Jestem po wymianie termostatu. Oryginalny nie domykał sie . Wskazania tempy silnika wg wyświetlacza 75-78 na trasie przy złotych czterech . W miescie sie podnosi. Wentylator sie załaczy przy 103 , chłodzi do 98 . Czy to jest normalna temperatura czy nie?
			
									
									
						- Tomek Grudziądz
 - klepacz

 - Posty: 1161
 - Rejestracja: sob 17 kwie 2010, 22:35
 - Imię: Tomek
 - województwo: kujawsko-pomorskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Grudziądz
 
Re: temp silnika
Tak.U mnie jest identycznie.
"niepuszczone bąki unoszą się do góry,stąd się biorą posrane pomysły"
						- Hefajstos
 - klepacz

 - Posty: 623
 - Rejestracja: pt 06 lut 2009, 08:31
 - Imię: Maciej
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Pniewy
 
Re: temp silnika
Czyli w VFeRkach nie bedzie tak jak w aucie , że wskazówka wejdzie na 90 stopni i trzymie sztywno?
			
									
									
						- Mbwene
 - pisarz

 - Posty: 225
 - Rejestracja: śr 08 lip 2015, 14:01
 - Imię: Przemek
 - województwo: wielkopolskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Piła
 
Re: temp silnika
Nie. W mieście będzie inaczej niż w trasie.
			
									
									MZ ETZ 250 -> Yamaha XJ 600 Diversion -> Buell XB9r Firebolt -> VFR 800FI...
Mam w dupie czy ktoś mnie lubi czy nie lubi... swoje myślę, swoje mówię...
						Mam w dupie czy ktoś mnie lubi czy nie lubi... swoje myślę, swoje mówię...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości