Strona 1 z 1

Naprawic/sprzedac, trzymac na czesci, ... czy na tor??

: sob 12 wrz 2009, 13:25
autor: Viffer
Mialem pare miesiecy temu niemile spotkanie ze slupem. VFR'ke (rej 09, 3tys km) oceniono jako szkoda calkowita. Moge ja "kupic" od TU za 12 tys.

Mechanicznie ruszy jak tylko kupie chodnice. Rama prosta, silniczek jak z salonu.

Jak na tor/ulice - to jeden reflektor, owiewki z prawej, opona przednia, + drobne pie*&y.

Sprzedac - to naklad 20 tys czesci z ASO, albo 5(moze mniej) z Ebay + 3 dni pracy.

Co byscie zrobili (i czy w ogole wziazc te 'pozostalosci pojazdu').

PS Post nie ma charakteru 'gielda' i nie jestem zainteresowany ofertami.

: sob 12 wrz 2009, 22:51
autor: robsonic
Daj spokój VFR-CE może czas na zmiany???? Ja bym wskoczył na vtr sp2, zauroczyłem się tą brutalnością z potężnym momentem.Lub ( co będzie miało konsekwencje na tej stronie) SV 1000...Hmmm, przynajmniej silnik V.

: ndz 13 wrz 2009, 08:41
autor: Viffer
VTR nie robia juz, a mnie zalezy na fabrycznej gwarancji. CBRka 1000 jak dla mnie to troche nie wygodna, a szczegolnie we dwojke. Lubie tez owiewki i kufry, chociazby zeby nie nosic ciagle plecaka 'na zapas'. W polsce drogi sa zbyt kiepskie na super scigacze. Po co miec CBR z idealnie wywazonym walem korbowym, skoro nasze drogi to i tak raczej wyzwanie na Varadero/V-strom.

Zastanawiam sie nad ZZR1400 (48 ale da sie wynegocjowac do 44) albo Sprint 1050ST. Jezeli na nastepny sezon to ewentualnie nowy 1250 Bandit z owiewkami....

: ndz 13 wrz 2009, 09:01
autor: kecajm69
Miałem okazje pośmigać ZZR1400 i Bandziorem 1250 i powiem Ci że ZZR to bomba,rewelka w porównanu do Bandita.Leprzy mocowo,momentowo,pozycja lepsza no i wygląd też kapitalny.

: ndz 13 wrz 2009, 09:50
autor: Viffer
A jak bys porownal ergonomie ZZR - VFR? Mam 185cm i wydawalo mi sie ze sa bardzo podobne.

ZZR rzeczywiscie ma rewelacyjne osiagi (szczegolnie we dwojke) ... tylko ... straszne brzydactwo. A poza tym 2,000zl za centralna stopke???

: ndz 13 wrz 2009, 10:15
autor: kecajm69
Ja jestem kurdupel raptem 174cm więc na jednym i drugi czułem się dobrze a le na ZZR lepiej i to że ja lubie pozycje pochylona do przodu więc przy moim wzroście chowam się prawie za wszystkim. Na Bandicie to siedzisz jak na taborky przy stole wyprostowany ja osobiście nie lubie tej pozycji mimo żo podobno jest wygodniej (ale nie dla mnie). Miałem niedawno jeszcze CBR100-RR i ta pozycja też mi odpowiadała, no ale we dwoje to się nie pojeździ, męczarnia dla obojga.Mnie osobiście się podoba ZZR ten nowy a co do centralki to kupujesz stojak za max 300-ki i masz po problemie.Ale jak zwykle wybór należy do kupującego. Powodzenia.

: ndz 13 wrz 2009, 10:25
autor: Krzysiek zr7
robsonic pisze:Daj spokój VFR-CE może czas na zmiany????
myślę że kolega ma całkowitą rację zostaw tą VFR poczekaj na VFR 1200 ! która wciągnie tego ZZRa nosem.

Pozdro

: ndz 13 wrz 2009, 10:34
autor: Viffer
Tak tylko chodza pogloski ze VFR12 ma kosztowac ok70tys. Jak na zabawke na 6 miesiecy to dla mnie max 45. ZZR (08) miesci sie w tej granicy no chyba ze chce kufer i stalarz jak w VFR-ce.