Strona 1 z 2
vfr v-tec lekkie rozczarowanie
: wt 14 paź 2014, 00:34
autor: jan-xr
Witam wszystkich mam pytanie da posiadaczy 800 v-teca czy moto potrafi z gazu stanac na kolo bo po przesiadce z vtr 1000 jestem lekko rozczarowany bo parametry sa bardzo podobne a przyspieszaniem jakas lipa a wczesniej mialem 800 fi i wydaje mi sie ze tez miala leprzego kopa od v-teca i mysle ze moze cos jest z nia nietak? dzieki za odp.
Re: vfr v-tec lekkie rozczarowanie
: wt 14 paź 2014, 07:30
autor: kecajm69
A może jest zdławiona to zależy z jakiego jest kraju. Z tego co słyszałem to takie numery robią we Francji, Szwajcarii.
Re: vfr v-tec lekkie rozczarowanie
: wt 14 paź 2014, 08:04
autor: belkot
Raczej bym nie liczyl ze z gazu pojdzie na kolo. Przeciez to lekko ponad 100 koni...
Re: vfr v-tec lekkie rozczarowanie
: wt 14 paź 2014, 08:39
autor: Arnold
Zależy o którym biegu mowa bo z jedynki to leci sama jak głupia do góry. Nie moc silnika lecz technika robi z Ciebie zawodnika.

Są magiki którzy wyrywają VFR na dwójce ze sprzęgła ale ja tego już nie potrafię.
Re: vfr v-tec lekkie rozczarowanie
: wt 14 paź 2014, 08:51
autor: belkot
Z jedynki przy ruszaniu to choppera kiedys postawilem.

Ze sprzegla da sie wyrwac na dwojce ale nie chce mi sie wierzyc ze z dwojki na kolo z gazu pojdzie...
Re: vfr v-tec lekkie rozczarowanie
: wt 14 paź 2014, 08:59
autor: Panasonix82
Kurde,
Jeżeli chodzi o gumkę w VTEC-u to idzie z gazu na jedynce bez zbędnej zwłoki. Porównanie do VTR 1000 nie ma sensu, bo to 2 całkowicie różne motocykle. VTR-a idzie jak wściekła z gazu już od 2-2.5 tys obrotów-wystarczy mocniej odkręcić. Ostatnio udało mi się z gazu na 2-ce ją postawić, czego VTEC nie potrafi

.
FI ma mocniejszy dół od VTEC-a i dlatego bardziej ochoczo idzie w niebo.
Główne różnice
1. Charakterystyka silnika,
2. Masa,
Jak podzielisz moment obrotowy na masę to zobaczysz kolosalną różnicę - bo to nim głównie się jeździ a nie KM.
Re: vfr v-tec lekkie rozczarowanie
: wt 14 paź 2014, 10:06
autor: kiki
Na jedynce od 5rpm wstaje z gazu i w pionie nawet na 3 biegu idzie - przynajmniej 800 fi. Sprawdzone przez mojego kumpla
Re: vfr v-tec lekkie rozczarowanie
: wt 14 paź 2014, 11:03
autor: jan-xr
Oczewiscie mowa o jedynce od 8 tys lekko ja podnosi ale tylko troszeczke i opada bo koncza sie obroty ,poprzedi wlasciciel zprowadzil ja z francji, a jak sprawdzic czy jest zdlawiona?
Re: vfr v-tec lekkie rozczarowanie
: wt 14 paź 2014, 11:04
autor: Samson1983
VTEC ma słabszy dół od 800FI co wynika z charakterystyki silnika i konstrukcji. Nie mniej łaski nie robi że z 1 z gazu idzie na koło
Porównanie z VTR całkowicie nie ma sensu.
Re: vfr v-tec lekkie rozczarowanie
: wt 14 paź 2014, 11:12
autor: Fakir
Jaki jest vmax? Sprawdzales?
Re: vfr v-tec lekkie rozczarowanie
: wt 14 paź 2014, 11:36
autor: jan-xr
vmax-a nie sprawdzalem ale dla porownania kolega ma horneta 600 pc25 i jada bardzo podobnie (vfr nieco mocniejsza).
Re: vfr v-tec lekkie rozczarowanie
: wt 14 paź 2014, 11:42
autor: Fakir
jan-xr pisze:vmax-a nie sprawdzalem ale dla porownania kolega ma horneta 600 pc25 i jada bardzo podobnie (vfr nieco mocniejsza).
No to sprawdź vmax, oczywiście na niemieckiej autostradzie
Widocznie masz zblokowana wersję albo coś nie halo, bo różnica w mocy między hornetem 600 a vfr vtec jest znaczna. Pomijając wagę jeźdźca.
Re: vfr v-tec lekkie rozczarowanie
: wt 14 paź 2014, 11:47
autor: andreas
Pewnie masz naklejeczkę po lewej stronie ramy, pod bakiem. Widnieje tam symbol "zdławienia na ECU". Standart we Francji.
Re: vfr v-tec lekkie rozczarowanie
: wt 14 paź 2014, 11:55
autor: jan-xr
po zewnetrznej stronie niema zadnej naklejki moze od srodka ide sprawdzic.
Re: vfr v-tec lekkie rozczarowanie
: wt 14 paź 2014, 11:59
autor: andreas
Pewnie wylatała, albo nie było wcale. Od środka nie ma żadnych naklejek.