Strona 1 z 5
					
				Poradnik - Jak kupić VFR800FI
				: pt 08 lut 2013, 14:30
				autor: KolczyK
				Hej, 
postanowiłem założyć takie tematy do każdego modelu VFR 
MÓWIMY O VFR 800FI 1998 2001 
http://pl.wikipedia.org/wiki/Honda_VFR_800
PROSZĘ I WPISYWANIE CO SPRAWDZAĆ, NA CO SZCZEGÓLNIE ZWRACAĆ UWAGĘ W DANYM MODELU.
Typowe Problemy, usterki
Koszty eksploatacji
Potem pokasuję posty i stworzę jeden zamknięty, obszerny post. 
LWG
KolczyK
 
			 
			
					
				Re: Poradnik - Jak kupić VFR800FI
				: pt 08 lut 2013, 14:50
				autor: Hefajstos
				98-99 kondomy na lusterkach.
00-01 brak kondomów.
98 wersja z niemcowni z dławiona na 98 kucy, wyposażona w sondy lambda
98-99 cieniowane naklejki lub pełny kolor- ciągle mi się to myli która miała które, u mnie jeden bok ma cieniowany drugi nie, dlatego nie wiem która jest która...
			 
			
					
				Re: Poradnik - Jak kupić VFR800FI
				: pt 08 lut 2013, 15:58
				autor: armen1pl
				98- 99 czarne felgi
00-01 felgi srebrne
00-01 hiss
00-01 hecs3
roczniki 98-99 i 00-01 różnią się czcionką na cyferblatach zegarów
98-99 mają dźwignie ssania na kierownicy.
00-01 ssanie automatyczne
			 
			
					
				Re: Poradnik - Jak kupić VFR800FI
				: pt 08 lut 2013, 16:22
				autor: michał RC 46
				armen wprowadziłeś błąd 
00-felgi czarne  
00-01-inny program w ECU (mniejsze spalanie)
Praktycznie we wszystkich 800 FI, trzeba zwracać uwagę na stan kolektorów szczególnie sprzęty z Anglii maja je mocno skorodowane, następna sprawa spasowanie owiewek, wszystkie szczeliny mają być równe, zwracać uwagę na połączenie wypełnienia pod czachą czy współgrają z owiewkami, szczelina między zegarami powinna być równa a gdy szpara nadzwyczaj duża i rzuca się w oczy to najwidoczniej jest lub był skrzywiony przedni stelaż. Uszkodzenia na przedniej lampie oznaczają bardzo duży wydatek zazwyczaj ponad 1 tyś zł. Standardowo stan napędu, łańcucha i koniecznie sprawdzić czy jest na wyposażeniu klucz do naciągu (powód do negocjacji ceny). Stan łożyska główki ramy, oraz tarcze hamulcowe ( do 40 tyś powinny wyglądać jak z fabryki), wymienione to oznaka że była mocna gleba lub przebieg grubo ponad 70-80 tyś km. Wycierają się sety koło dźwigni zmiany biegów i hamulca ( mocno powycierane to oznaka że przebieg dobrze ponad 50-60 tyś km.
			 
			
					
				Re: Poradnik - Jak kupić VFR800FI
				: pt 08 lut 2013, 17:31
				autor: sajmon
				99 milenijna felgi srebrne
			 
			
					
				Re: Poradnik - Jak kupić VFR800FI
				: pt 08 lut 2013, 17:42
				autor: Arnold
				Sprawdzić koniecznie napięcie ładowania 
winno być do 14.4
edit by: KolczyK
			 
			
					
				Re: Poradnik - Jak kupić VFR800FI
				: pt 08 lut 2013, 19:30
				autor: kiki
				sprawdzić czy nie ma pęknięcia ramy przy mocowaniu ramy pomocniczej od siedzenia-potrafi pękać przy obciążeniach

 
			 
			
					
				Re: Poradnik - Jak kupić VFR800FI
				: pt 08 lut 2013, 21:09
				autor: Revolut
				Dodam tylko, że zegary w 01 mają "łezki" a 00 nie.
			 
			
					
				Re: Poradnik - Jak kupić VFR800FI
				: ndz 10 lut 2013, 13:14
				autor: pawels
				Wszystkie naklejki powinny być na lakierze, wyjątkiem jest logo na zbiorniku, które wklejane jest pod lakier.
			 
			
					
				Re: Poradnik - Jak kupić VFR800FI
				: ndz 10 lut 2013, 16:45
				autor: sensi
				roczniki 00-01 powinny byc wyposazone w katalizator spalin z sondami lambda a kolektory wykonane sa z (podobno) lepszej jakosci nierdzewnej stali. wersja milenijna ma inne logo hondy na zbiorniku. moze ktorys z wlascicieli moglby ktos wkleic fotke? jesli mnie pamiec nie myli, to roczniki 00-01 z sprowadzane z uk powinny miec w standardzie smartwater- znakowanie czesci widoczne pod ultrafioletem
			 
			
					
				Re: Poradnik - Jak kupić VFR800FI
				: ndz 10 lut 2013, 19:37
				autor: sajmon
				Ano tak.
Logo jest takie...
			 
			
					
				Re: Poradnik - Jak kupić VFR800FI
				: pn 11 lut 2013, 09:33
				autor: Hefajstos
				Ja mam 98 niemke i felgi mam czarne , mam HECS3, mam sondy i kata. Czyli niemki z 98 już sa inne...
			 
			
					
				Re: Poradnik - Jak kupić VFR800FI
				: pn 11 lut 2013, 11:00
				autor: Sylwio
				Hefajstos pisze:98-99 kondomy na lusterkach.
00-01 brak kondomów.
98 wersja z niemcowni z dławiona na 98 kucy, wyposażona w sondy lambda
98-99 cieniowane naklejki lub pełny kolor- ciągle mi się to myli która miała które, u mnie jeden bok ma cieniowany drugi nie, dlatego nie wiem która jest która...
Niecieniowane naklejki były tylko w roczniku 01.
 
			 
			
					
				Re: Poradnik - Jak kupić VFR800FI
				: pn 11 lut 2013, 17:51
				autor: Johann
				Hefajstos pisze:
98 wersja z niemcowni z dławiona na 98 kucy
Nie jest to prawda. 
Niemcy dławią motocykle tylko na papierze ze względu na ubezpieczenie. U nich nawet v-max i hayabusa mają po 98 koni.
 
			 
			
					
				Re: Poradnik - Jak kupić VFR800FI
				: pn 11 lut 2013, 20:55
				autor: Diego
				Johann pisze:Nie jest to prawda. 
Niemcy dławią motocykle tylko na papierze ze względu na ubezpieczenie. U nich nawet v-max i hayabusa mają po 98 koni.
Hefe dobrze napisał.
Wszystkie moto z niemcowni wyjeżdżające z saloonu mają poniżej 100 koni ,to co robią właściciele później to ich broszka.
Nie jest to tylko dławienie na papierze.Niemcy mają taki przepis i koniec.Porządek musi być.