Opona 180/50 albo inna, jaka?
-
- zadomowiony
- Imię: Michał
- województwo: mazowieckie
Opona 180/50 albo inna, jaka?
Witam. Można powiedzieć że jestem początkujący jeśli chodzi o motocykle. Kupiłem Honde Vfr 750F jednak na podwórku przebiłem oponę z tyłu. Obecna jaka jest zamontowana to 190/50 zr17 m/c(73w), brat motocyklista doradził mi żebym kupił 180/50, no i właśnie teraz mam pytanie jaką kupić do najlepiej 150zł? Czy rzeczywiście najlepiej brać 180/50? Na allegro jeśli chodzi o ten rozmiar do 200zł znalazłem http://allegro.pl/opona-szosowa-180-55r ... 08121.html, http://allegro.pl/180-55-r-17-pirelli-s ... 32922.html. Na ceneo nowe są za drogie. I jeszcze jest drugie wyjście czyli naprawa obecnej, każdy serwis naprawi, ale nie chce żeby podczas jazdy strzeliła. Kiedy można taką oponę naprawiać(w których miejscach może być przecięta, przebita itp)?
- kamil grudziadz
- klepacz
- Imię: Kamil
- województwo: kujawsko-pomorskie
- Kontakt:
Re: Opona 180/50 albo inna, jaka?
po pierwsze dzial powitalnia obowiazuje! NIGDY nie naprawiaj opony motocyklowej.chyba ze do komara.po drugie vfr ma oryginalnie 170/60/17 i tego sie trzymaj.jesli upierasz sie przy 180 to kup taka: http://quadshop.pl/towar-6427-opona_mot ... presa.html za 199 zl NOWA.

1: Suzuki VX 800
2: Honda VFR 750 RC 36/II
3: Honda VFR 800 FI
-
- zadomowiony
Okej, zaraz się przywitam;). Nie upieram się za 180 raczej chce się dowiedzieć jaka będzie dla mnie najlepsza? Czytałem że szersze lepsze są do stawiania na koło, jak jest za szeroka to gorzej się w zakrętach składa. Nigdy nie stawiałem na koło to będą początki, ponieważ jestem początkujący to chce ja dobrze opanować. Z tym naprawianiem opon to tak też myślałem, ale też gdzieś na forum(innym) przeczytałem ze w niektórych przypadkach można dlatego zapytałem
- kamil grudziadz
- klepacz
- Kontakt:
kup 170 tak jak ma w oryginale i bedzie oki.polecam z allegro tego kolesia: http://allegro.pl/show_user.php?uid=10919787 , u niego dostaniesz pewna uzywke

-