Strona 1 z 2
Pomóżcie rozszyfrować VIN
: pt 26 sie 2011, 22:40
autor: michalw66
na ramie jest wybite tylko tyle :
RC361000463, w dowodzie też, może coś w karcie pojazdu jest? Czemu ma tylko 11 cyfr? Licznik do 180km/h i lampę nieEuropoejską tzn pasują tylko halogeny zxrnc30 60/35W których unas nie idzie dostać(niech ktoś poratuje gdzie dostanę takie żarówki w Polsce) prawie identyczne jak H4
Re: Pomóżcie rozszyfrować VIN
: pt 26 sie 2011, 22:54
autor: figaro
Daj zdjęcia, opis niewiele mówi.

Re: Pomóżcie rozszyfrować VIN
: sob 27 sie 2011, 12:52
autor: michalw66
Re: Pomóżcie rozszyfrować VIN
: sob 27 sie 2011, 13:12
autor: emil
i tam wsadzisz te H4 bo kołnierz jest zapewne identyczny, więc nie wiem czym się martwisz, spróbuj wsadzić H4.
http://www.bitzforbikes.co.uk/Headlight ... 8-605.html
z tego co widzę, jest szansa, że h4 wejdzie.
VIN jest stosowany od któregoś tam roku, rc36I ma nr ramy, pierwsze modele rc36II też tak miały, ale moja np jest '96 i już ma normalny vin.
licznik do 180 Mph zapewne a nie kmph

chyba że ma tylko 3 biegi. Jak chcesz coś z tego rozszyfrować to zgłoś się do salonu hondy (tego ze skrzydłem, nie z H) z tym numerem, być może sie czegoś dowiesz więcej.
Re: Pomóżcie rozszyfrować VIN
: sob 27 sie 2011, 13:15
autor: tomekv4
Po vinie to chyba wiele nie wyjdzie, ale takie krótkie viny były wtedy. Rocznik 90-92. Produkcja w Japonii na rynek japonski, dlatego szafa do 180kmh. po wymianie modulu smiga normalnie do 240kmh. Sprawdz numer silnika- jest troche inny niz w europie (poczatek numeru zdaje sie zamiast RC36 to RC35). Z zarowkami nie pomoge, ale nie dasie załozyc zwyklych- europejskich?
Re: Pomóżcie rozszyfrować VIN
: sob 27 sie 2011, 15:11
autor: michalw66
Licznik nie jest w mph tylko kmh, spójrz na foto - z czego to licznik jest w ogóle?
Re: Pomóżcie rozszyfrować VIN
: sob 27 sie 2011, 15:12
autor: michalw66
Licznik nie jest w mph tylko kmh, spójrz na foto - z czego to licznik jest w ogóle?
Nie jest identyczny już podaję zdjęcia porównawcze :
Żarówka pasująca do mojej VFR'ki :
http://www.google.pl/search?q=zxr+nc30& ... 24&bih=609
Zwróć uwagę na rozstaw blaszek wokół żarówki
a teraz normalna H4:
http://www.google.pl/imgres?q=h4&um=1&h ... ,r:14,s:90
Ważne jeśli nie rozumiecie o co mi chodzi:
http://w70.wrzuta.pl/obraz/arbdv0qg02C/zarowka_h4_dol
Re: Pomóżcie rozszyfrować VIN
: sob 27 sie 2011, 15:20
autor: michalw66
tomekv4 pisze:Po vinie to chyba wiele nie wyjdzie, ale takie krótkie viny były wtedy. Rocznik 90-92. Produkcja w Japonii na rynek japonski, dlatego szafa do 180kmh. po wymianie modulu smiga normalnie do 240kmh. Sprawdz numer silnika- jest troche inny niz w europie (poczatek numeru zdaje sie zamiast RC36 to RC35). Z zarowkami nie pomoge, ale nie dasie załozyc zwyklych- europejskich?
Spróbuje dzisiaj spisać te numery jeszcze raz i zrobię zdjęcia i wstawię. Teraz jest rozebrana z owiewek celem sprawdzenia czy wszytko jest ok oraz do pospawania owiewki(głownie mocowania w każdej)
Re: Pomóżcie rozszyfrować VIN
: sob 27 sie 2011, 16:45
autor: emil
to po co chcesz kupić ten wynalazek? ja już bym odpuścił, jeśli tyle rzeczy jest do zrobienia i tyle kombinacji.
Re: Pomóżcie rozszyfrować VIN
: sob 27 sie 2011, 19:34
autor: figaro
[quote="tomekv4"]Po vinie to chyba wiele nie wyjdzie, ale takie krótkie viny były wtedy. Rocznik 90-92. Produkcja w Japonii na rynek japonski, dlatego szafa do 180kmh. po wymianie modulu smiga normalnie do 240kmh. Sprawdz numer silnika- jest troche inny niz w europie (poczatek numeru zdaje sie zamiast RC36 to RC35). Z zarowkami nie pomoge, ale nie dasie załozyc zwyklych- europejskich?[quote]
Tomek ma rację, jest to /najprawdopodobniej/ wersja wyłącznie na rynek Japoński.
Z żarówkami możesz poradzić sobie w sposób następujący:
Tył lampy jest wykonany z tworzywa sztucznego. Odznacz sobie na kołnierzu wpusty pod europejskie H4 i iglakiem wyfrezuj rowki. Sposób tani i w miarę szybki do wykonania. Problemem może być jednak lampa /w japan jeździ się lewą stroną/.
Poza tym żarówka do świateł mijania może mieć mniejszą moc /zamiast standardowych, stosowanych obecnie 55/60W/12V może być 35/35W/12V lub 45/55W/12V, choć oczywiście niekoniecznie/.
Re: Pomóżcie rozszyfrować VIN
: sob 27 sie 2011, 20:17
autor: michalw66
emil pisze:to po co chcesz kupić ten wynalazek? ja już bym odpuścił, jeśli tyle rzeczy jest do zrobienia i tyle kombinacji.
Kupiłem tę hondę za 2000zł uważam, że warto było drugie tyle wkładam i mam więcej niż laleczkę z allegro za 5000zł
Re: Pomóżcie rozszyfrować VIN
: sob 27 sie 2011, 21:24
autor: emil
to zmień dane w profilu, bo myślałem że masz zamiar ją dopiero kupić

Re: Pomóżcie rozszyfrować VIN
: ndz 28 sie 2011, 10:28
autor: michalw66
emil pisze:to zmień dane w profilu, bo myślałem że masz zamiar ją dopiero kupić

zmienione

Re: Pomóżcie rozszyfrować VIN
: ndz 28 sie 2011, 10:38
autor: michalw66
No dobra a da się w miarę bezstresowo rozebrać tę lampę tzn nie wiem może na ciepło(nie gorąco) zdjąć te gumowatą uszczelkę ? Np wsadzić lampę np w temp 90*C i potem szybko odkleić szkło od klosza? Nie wiem ale mam odbłyśniki z VFR pod normalne H4 i zastanawiam się co będzie lepszym pomysłem...?
Ponadto mam wszystkie owiewki z tym, że niektóre popękane a inne mają minimalne ubytki i moje pytanie jest takie:
Czy macie sprawdzone sposoby na naprawę owiewek? Tzn jak radzić sobie z konkretnymi rodzajami pęknięć? Wiem, że czasza jest z ABS-u i takowy surowiec sobie załatwiłem(Nie wielkie profile arkuszy 2mm,3mm ABS). Natomiast z czego są zrobione boczne owiewki? Wydaje się, że z tego samego materiału bo smieszne by było jedno z ABS a inne z kompozytu...
Może rozdrobnić ten ABS na wiórki i potem przetapiać je na pęknięciu?(przy okazji zazbroić pęknięcie siatką...)
Pod koniec całość utwardzę żywicą(od wewnątrz) a od zewnątrz zeszpachluję i wyrównam nieówności...
Re: Pomóżcie rozszyfrować VIN
: ndz 28 sie 2011, 11:16
autor: darecki-30
abs sie dobrze spawa poszukaj kogos kto sie zajmuje spawaniem plastikow ,na pewno sprzet maja dobre warsztaty sam. sam to tylko s..sz i tyle