Strona 1 z 1

drogo tanio? serwis

: śr 02 lut 2011, 20:48
autor: lukmajster
No wiec zrobiłem w mojej VFR rc36II pare rzeczy. I chciałbym sie dowiedzieć ile was kosztowały takie zabiegi. i czy ogólnie cene dostałem dobra.

zawory (6 płytek) -340zl
gaznik , regulacja czyszczenie - 250zl
olej +filtr - 145zl
f. paliwa - 25zl
f. pow 70zl

------------
opony tez kupiłem ale to tam ceny rozne sa
tylko policzył mi na wymiane przedniej 250zl z czego opona kosztowała 200zl.
plus opona tył 250ale jeszcze nie w moto. ale ceny opon sa rożne głownie chodzi mi o te 50zl za wymiane.

Z góry dziekuje za odp:) to jest tylko tak orientacyjnienie bede oszczedzał na mojej niuni.

pozdrawiam.

: śr 02 lut 2011, 21:52
autor: figaro
Regulacja zaworów (w tym wymiana 2 płytek x 15 = 30 PLN) - 197 PLN
Czyszczenie gazników, regulacja składu mieszanki, synchronizacja - 246 PLN
Przywóz i odwóz motocykla pod garaż = 0,00 PLN
Razem = 443 PLN :ok

: śr 02 lut 2011, 22:26
autor: kiciol
zawory poniżej 240 bez płytek
motul 5100+filtr 120

: śr 02 lut 2011, 22:30
autor: WąskiVFR
Ja pojechałem z wyciągniętymi kołami. Zdjęcię starych gum, założenie nowych i wyważenie kosztowało mnie 40 zł, czyli 20 za sztukę. :mrgreen:

: pn 21 lut 2011, 12:59
autor: jareckiz
RC 36 II
Regulacja zaworów (płytki na wymianę) - 170zł.
Czyszczenie i regulacja gaźników - 170 zł.
Wymiana świec - 29zł X 4 szt. -116zł.
Wymiana płynu w chłodnicy 34zł.
Przesmarowanie punktów smarnych.
Naciąg łańcucha.
Całość 490 zł.
Miejsce serwisu K+K Dzierżoniów.
Cena chyba dobra.

: pn 21 lut 2011, 14:04
autor: Hefajstos
kiciol pisze:zawory poniżej 240 bez płytek
Trza było mówic to bym Ci to zrobił w garażu...

: pn 21 lut 2011, 14:07
autor: kiciol
Jeszcze nie robiłem, to wstępna wycena u znajomego...Czekam na lepszą pogodę żeby motór zaciągnąć :???:

: pn 21 lut 2011, 15:04
autor: kamil grudziadz
a teraz powiedzcie mi kochani:jezdze moja honda drugi sezon bez regulacji,teraz bedzie trzeci-wszystko chodzi cacy,na ten sezon planuje oprocz oleju wymienic jeszcze filtr powietrza i to tyle.wychodze z zalozenia ze jak wszystko chodzi wzorowo to nie tykam,co sadzicie o moim podejsciu?pewnie wiekszosc powie ze karygodne,a moze nie?jak to jest u Was?

: pn 21 lut 2011, 16:15
autor: jareckiz
U mnie jest jak wyżej.
Też wszystko chodziło dobrze, żadnych niepokojacych dżwieków, motocykl palił od strzała a jednak luzy tolerancji nie trzymały. Licznik pokazuje 49.000km. Ile jest naprawde w motocyklu co ma 16 lat? Słyszałem że VFR-ka trzyma luzy zaworowe no ale nie w nieskończoność. Teraz mam pewnośc i spokój.
A tak nawiasem, jak miarodajnie okreslic faktyczny przebieg?

: pn 21 lut 2011, 17:08
autor: Fabiq
kamil grudziadz pisze:wychodze z zalozenia ze jak wszystko chodzi wzorowo to nie tykam
źle!

w instrukcji masz podane co i kiedy trzeba obadac i powinienes sie tego trzymac
jareckiz pisze:A tak nawiasem, jak miarodajnie okreslic faktyczny przebieg?
po oryginalnosci niektorych czesci i ich zuzyciu

np.
jesli lozyska w kolach wymieniane i nie sa oryginaly to zapewne przebieg powyzej 50 tys
poza tym po wytartych gumach na podnozkach, manetkach
tarcza hamulcowa tylna, jesli duze rowy 50 tys km w gore
luzy na wahaczu tylnym 60 tys km
sprzeglo - do wymiany po 45 tys km

oczywiscie wszystko zalezy od sposobu uzytkowania ale w wielu motocyklach pokrywaja mi sie podane wartosci

licznik w polsce nie ma znaczenia, nie ma co sie nim wogole sugerowac, chyba ze motocykl jest od pierwszego wlasciciela chociaz i tu trafiaja sie gapy

: pn 21 lut 2011, 17:24
autor: jareckiz
Fabig, utwierdziłeś mnie w oryginalności przebiegu mojej Vfr-ki, nawet jesli tak nie jest to poprawiłes mi humor. :mrgreen: