Strona 1 z 1

Pytanie o kierownice VFR

: pt 03 gru 2010, 13:57
autor: KOdi
Witajcie

Szukam kierownicy prawej do VFR 800 VTEC 03r. Ciężko zdobyc ten element na rynku wtórnym ale usłyszłem ostatnio opinie ze do tego modelu pasuje również kierownica od 1100XX. Czy ktoś z Was forumowiczów może taką opinię potwierdzić.

Re: Pytanie o kierownice VFR

: pt 03 gru 2010, 15:45
autor: Kolega_PL
KOdi pisze:Witajcie

Szukam kierownicy prawej do VFR 800 VTEC 03r. Ciężko zdobyc ten element na rynku wtórnym ale usłyszłem ostatnio opinie ze do tego modelu pasuje również kierownica od 1100XX. Czy ktoś z Was forumowiczów może taką opinię potwierdzić.
pasuje od iksa, ale jest niższa, tzn, będziesz bardziej pochylony. To właśnie uzytkownicy iksa zamieniają clipony od vfr, żeby było bardziej komfortowo.

: sob 04 gru 2010, 13:14
autor: KOdi
Kiera kupiona jak zamontuje podziele się wrazeniami :)

: pn 07 lut 2011, 17:58
autor: Rychu
i jak rok mija , a kolega nie podzielil sie wrazeniami :)

: pn 07 lut 2011, 18:00
autor: emil
rok? no w kalendarzu sie cyferki zmieniły, fakt :mrgreen: :mrgreen:

: śr 09 lut 2011, 14:39
autor: KOdi
Kiera jest zamontowana. Motocykl wymaga jeszcze kilku kosmetycznych poprawek. Nie jedzlilem jeszcze ale gdy tylko to nastąpi opisze wrażenia.

: śr 09 lut 2011, 23:05
autor: adam.ada
moje pytanko : jaki macie sposób na ustawienie kliponów , żeby było równo ?

: śr 09 lut 2011, 23:22
autor: MC_Hammer
adam.ada pisze:moje pytanko : jaki macie sposób na ustawienie kliponów , żeby było równo ?
Bez urazy ale muszą być równo bo inaczej ich nie zamontujesz, :P

: czw 10 lut 2011, 19:33
autor: adam.ada
MC_Hammer pisze:
adam.ada pisze:moje pytanko : jaki macie sposób na ustawienie kliponów , żeby było równo ?
Bez urazy ale muszą być równo bo inaczej ich nie zamontujesz, :P
tzn , że mają jakiś frez naprowadzający ? moje pytanie było spowodowane tym , że mam wrażenie iż jeden jest bardziej odchylony do przodu a są ślady na owiewce po jakimś małym szlifie

: czw 10 lut 2011, 20:21
autor: MC_Hammer
adam.ada pisze:tzn , że mają jakiś frez naprowadzający ?
dokładnie tak 8)
adam.ada pisze:mam wrażenie iż jeden jest bardziej odchylony do przodu a są ślady na owiewce po jakimś małym szlifie
Cięzko mi jest określić Twoje wrażenia :grin:
jednak nie widząc ciężko mi jest cokolwiek doradzać, przed dokręceniem kliponu do lagi luz jest bardzo minimalny.

Poluzuj śruby ustaw w skrajnej pozycji oba klipony i dokręć śruby, powinno być równo.

: czw 10 lut 2011, 20:37
autor: adam.ada
MC_Hammer pisze:
adam.ada pisze:tzn , że mają jakiś frez naprowadzający ?
dokładnie tak 8)
adam.ada pisze:mam wrażenie iż jeden jest bardziej odchylony do przodu a są ślady na owiewce po jakimś małym szlifie
Cięzko mi jest określić Twoje wrażenia :grin:
jednak nie widząc ciężko mi jest cokolwiek doradzać, przed dokręceniem kliponu do lagi luz jest bardzo minimalny.

Poluzuj śruby ustaw w skrajnej pozycji oba klipony i dokręć śruby, powinno być równo.
dzięki , w sobotę się pobawię jest okazja iść do garażu , podejrzewam , że jak się przekonam o poprawności to głupie wrażenia przejdą
a zauważyłem to tak : przy dłuższej trasie czasami jak się kładę to opieram łokcie o kolana i jeden mi spadał ale to może kwestia nierównych kończyn a nie motocykla

: czw 10 lut 2011, 23:01
autor: PETER
to jest jeszcze inny sposób, ,skręć kiere do oporu w jedna stronę i sprawdź odległość manetki od baku a potem w drugą stronę to samo powinno być jednakowo :roll: