Pytanie o kierownice VFR

Wszelkie problemy nie związane z mechaniką.
Awatar użytkownika
KOdi
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 96
Rejestracja: pn 03 maja 2010, 15:03
Imię: Tomek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Rokietnica k/Poznania
Kontakt:

Pytanie o kierownice VFR

Post autor: KOdi » pt 03 gru 2010, 13:57

Witajcie

Szukam kierownicy prawej do VFR 800 VTEC 03r. Ciężko zdobyc ten element na rynku wtórnym ale usłyszłem ostatnio opinie ze do tego modelu pasuje również kierownica od 1100XX. Czy ktoś z Was forumowiczów może taką opinię potwierdzić.

Kolega_PL
pisarz
pisarz
Posty: 466
Rejestracja: ndz 22 lis 2009, 09:45
Imię: Adam
województwo: kujawsko-pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kartuzy

Re: Pytanie o kierownice VFR

Post autor: Kolega_PL » pt 03 gru 2010, 15:45

KOdi pisze:Witajcie

Szukam kierownicy prawej do VFR 800 VTEC 03r. Ciężko zdobyc ten element na rynku wtórnym ale usłyszłem ostatnio opinie ze do tego modelu pasuje również kierownica od 1100XX. Czy ktoś z Was forumowiczów może taką opinię potwierdzić.
pasuje od iksa, ale jest niższa, tzn, będziesz bardziej pochylony. To właśnie uzytkownicy iksa zamieniają clipony od vfr, żeby było bardziej komfortowo.
Adam

Awatar użytkownika
KOdi
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 96
Rejestracja: pn 03 maja 2010, 15:03
Imię: Tomek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Rokietnica k/Poznania
Kontakt:

Post autor: KOdi » sob 04 gru 2010, 13:14

Kiera kupiona jak zamontuje podziele się wrazeniami :)

Awatar użytkownika
Rychu
pisarz
pisarz
Posty: 464
Rejestracja: czw 19 lis 2009, 07:28
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gryfino ( okolice Szczecina)

Post autor: Rychu » pn 07 lut 2011, 17:58

i jak rok mija , a kolega nie podzielil sie wrazeniami :)

Awatar użytkownika
emil
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4215
Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
Imię: Łukasz
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: SO/SZA

Post autor: emil » pn 07 lut 2011, 18:00

rok? no w kalendarzu sie cyferki zmieniły, fakt :mrgreen: :mrgreen:

Awatar użytkownika
KOdi
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 96
Rejestracja: pn 03 maja 2010, 15:03
Imię: Tomek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Rokietnica k/Poznania
Kontakt:

Post autor: KOdi » śr 09 lut 2011, 14:39

Kiera jest zamontowana. Motocykl wymaga jeszcze kilku kosmetycznych poprawek. Nie jedzlilem jeszcze ale gdy tylko to nastąpi opisze wrażenia.

adam.ada
pisarz
pisarz
Posty: 494
Rejestracja: sob 17 paź 2009, 23:24
Imię: Adam
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: adam.ada » śr 09 lut 2011, 23:05

moje pytanko : jaki macie sposób na ustawienie kliponów , żeby było równo ?
Adam

Awatar użytkownika
MC_Hammer
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2124
Rejestracja: wt 05 maja 2009, 23:22
Imię: Maciej
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: MC_Hammer » śr 09 lut 2011, 23:22

adam.ada pisze:moje pytanko : jaki macie sposób na ustawienie kliponów , żeby było równo ?
Bez urazy ale muszą być równo bo inaczej ich nie zamontujesz, :P

adam.ada
pisarz
pisarz
Posty: 494
Rejestracja: sob 17 paź 2009, 23:24
Imię: Adam
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: adam.ada » czw 10 lut 2011, 19:33

MC_Hammer pisze:
adam.ada pisze:moje pytanko : jaki macie sposób na ustawienie kliponów , żeby było równo ?
Bez urazy ale muszą być równo bo inaczej ich nie zamontujesz, :P
tzn , że mają jakiś frez naprowadzający ? moje pytanie było spowodowane tym , że mam wrażenie iż jeden jest bardziej odchylony do przodu a są ślady na owiewce po jakimś małym szlifie
Adam

Awatar użytkownika
MC_Hammer
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2124
Rejestracja: wt 05 maja 2009, 23:22
Imię: Maciej
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: MC_Hammer » czw 10 lut 2011, 20:21

adam.ada pisze:tzn , że mają jakiś frez naprowadzający ?
dokładnie tak 8)
adam.ada pisze:mam wrażenie iż jeden jest bardziej odchylony do przodu a są ślady na owiewce po jakimś małym szlifie
Cięzko mi jest określić Twoje wrażenia :grin:
jednak nie widząc ciężko mi jest cokolwiek doradzać, przed dokręceniem kliponu do lagi luz jest bardzo minimalny.

Poluzuj śruby ustaw w skrajnej pozycji oba klipony i dokręć śruby, powinno być równo.

adam.ada
pisarz
pisarz
Posty: 494
Rejestracja: sob 17 paź 2009, 23:24
Imię: Adam
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: adam.ada » czw 10 lut 2011, 20:37

MC_Hammer pisze:
adam.ada pisze:tzn , że mają jakiś frez naprowadzający ?
dokładnie tak 8)
adam.ada pisze:mam wrażenie iż jeden jest bardziej odchylony do przodu a są ślady na owiewce po jakimś małym szlifie
Cięzko mi jest określić Twoje wrażenia :grin:
jednak nie widząc ciężko mi jest cokolwiek doradzać, przed dokręceniem kliponu do lagi luz jest bardzo minimalny.

Poluzuj śruby ustaw w skrajnej pozycji oba klipony i dokręć śruby, powinno być równo.
dzięki , w sobotę się pobawię jest okazja iść do garażu , podejrzewam , że jak się przekonam o poprawności to głupie wrażenia przejdą
a zauważyłem to tak : przy dłuższej trasie czasami jak się kładę to opieram łokcie o kolana i jeden mi spadał ale to może kwestia nierównych kończyn a nie motocykla
Adam

Awatar użytkownika
PETER
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4617
Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
Imię: PIOTR
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: PRUSZKÓW

Post autor: PETER » czw 10 lut 2011, 23:01

to jest jeszcze inny sposób, ,skręć kiere do oporu w jedna stronę i sprawdź odległość manetki od baku a potem w drugą stronę to samo powinno być jednakowo :roll:
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości