Pytanie o kierownice VFR
- KOdi
- zadomowiony
- Posty: 96
- Rejestracja: pn 03 maja 2010, 15:03
- Imię: Tomek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Rokietnica k/Poznania
- Kontakt:
Pytanie o kierownice VFR
Witajcie
Szukam kierownicy prawej do VFR 800 VTEC 03r. Ciężko zdobyc ten element na rynku wtórnym ale usłyszłem ostatnio opinie ze do tego modelu pasuje również kierownica od 1100XX. Czy ktoś z Was forumowiczów może taką opinię potwierdzić.
Szukam kierownicy prawej do VFR 800 VTEC 03r. Ciężko zdobyc ten element na rynku wtórnym ale usłyszłem ostatnio opinie ze do tego modelu pasuje również kierownica od 1100XX. Czy ktoś z Was forumowiczów może taką opinię potwierdzić.
-
- pisarz
- Posty: 466
- Rejestracja: ndz 22 lis 2009, 09:45
- Imię: Adam
- województwo: kujawsko-pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kartuzy
Re: Pytanie o kierownice VFR
pasuje od iksa, ale jest niższa, tzn, będziesz bardziej pochylony. To właśnie uzytkownicy iksa zamieniają clipony od vfr, żeby było bardziej komfortowo.KOdi pisze:Witajcie
Szukam kierownicy prawej do VFR 800 VTEC 03r. Ciężko zdobyc ten element na rynku wtórnym ale usłyszłem ostatnio opinie ze do tego modelu pasuje również kierownica od 1100XX. Czy ktoś z Was forumowiczów może taką opinię potwierdzić.
Adam
-
- pisarz
- Posty: 494
- Rejestracja: sob 17 paź 2009, 23:24
- Imię: Adam
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: W-wa Ursynów
tzn , że mają jakiś frez naprowadzający ? moje pytanie było spowodowane tym , że mam wrażenie iż jeden jest bardziej odchylony do przodu a są ślady na owiewce po jakimś małym szlifieMC_Hammer pisze:Bez urazy ale muszą być równo bo inaczej ich nie zamontujesz,adam.ada pisze:moje pytanko : jaki macie sposób na ustawienie kliponów , żeby było równo ?
Adam
- MC_Hammer
- ostry klepacz
- Posty: 2124
- Rejestracja: wt 05 maja 2009, 23:22
- Imię: Maciej
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Pruszków
dokładnie takadam.ada pisze:tzn , że mają jakiś frez naprowadzający ?

Cięzko mi jest określić Twoje wrażeniaadam.ada pisze:mam wrażenie iż jeden jest bardziej odchylony do przodu a są ślady na owiewce po jakimś małym szlifie

jednak nie widząc ciężko mi jest cokolwiek doradzać, przed dokręceniem kliponu do lagi luz jest bardzo minimalny.
Poluzuj śruby ustaw w skrajnej pozycji oba klipony i dokręć śruby, powinno być równo.
-
- pisarz
- Posty: 494
- Rejestracja: sob 17 paź 2009, 23:24
- Imię: Adam
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: W-wa Ursynów
dzięki , w sobotę się pobawię jest okazja iść do garażu , podejrzewam , że jak się przekonam o poprawności to głupie wrażenia przejdąMC_Hammer pisze:dokładnie takadam.ada pisze:tzn , że mają jakiś frez naprowadzający ?![]()
Cięzko mi jest określić Twoje wrażeniaadam.ada pisze:mam wrażenie iż jeden jest bardziej odchylony do przodu a są ślady na owiewce po jakimś małym szlifie![]()
jednak nie widząc ciężko mi jest cokolwiek doradzać, przed dokręceniem kliponu do lagi luz jest bardzo minimalny.
Poluzuj śruby ustaw w skrajnej pozycji oba klipony i dokręć śruby, powinno być równo.
a zauważyłem to tak : przy dłuższej trasie czasami jak się kładę to opieram łokcie o kolana i jeden mi spadał ale to może kwestia nierównych kończyn a nie motocykla
Adam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości