Strona 1 z 5

Opinie, porownania SP1/2 czy RSV???

: ndz 27 cze 2010, 02:13
autor: binio
Sprzedaje moje malenstwo, mam ochote na cos bardziej sportowego. Zastanawiam sie nad 4 opcjami: 929, 954, SP1, SP2. Jak wyglada w praktyce spalanie w VTRach i kilkusetkilometrowe podroze biorac pod uwage moje gabaryty (187cm i 100kg)? Na bladym latalo mi sie kiedys calkiem wygodnie, VTRy nie mialem okazji sprobowac ale zajebiscie ciagnie mnie do zebatego rozrzadu i V2... Poradzcie cos :) Jakies plusy/minusy tych modeli, wlasne doswiadczenia, itp. Albo wogole porownanie Blady - VTR... :)


------edit------
Ostatnia strona :)

: ndz 27 cze 2010, 02:18
autor: klosiewi
binio pisze:ajebiscie ciagnie mnie do zebatego rozrzadu i V2
binio, we VTR'ze jest łańcuch ;-) UXY, oraz Achmed, ma VTR'e, zadzwoń do nich, oni Ci coś na ten temat powiedzą :mrgreen:

: ndz 27 cze 2010, 02:20
autor: MC_Hammer
binio pisze:Albo wogole porownanie Blady - VTR...
Tego się nie da porównać :twisted:

: ndz 27 cze 2010, 02:39
autor: binio
wszystko sie da, jak to kiedys powiedzial Stanislaw Michalkiewicz, porownywac, nawet czlowieka do psa chocby po to, zebys stwierdzic wyzszosc intelektualna tego pierwszego ;)
Hamer - dlaczego sie nie da?

hmm a bylem swiecie przekonany ze SP1 jest na kolach zebatych

w sumie racje, beni i achmed lataja vtrami, zapomnialem calkiem, to przez ta godzine ;)

: ndz 27 cze 2010, 06:53
autor: robsonic
Mnie tam się widzi VTR ale to od tego co się chce robić........ Wiem że zaraz mi tu ludzie pojadą ale jak VTR to może SV1000????

: ndz 27 cze 2010, 10:09
autor: Arnold
robsonic pisze:SV1000
Noo, motorek zajebisty jak dla mnie. Spalanie śmiesznie małe a mocy pod dostyatkiem przy bardzo małej masie.

: ndz 27 cze 2010, 10:16
autor: kiki
binio, we VTR'ze jest łańcuch
hmm a bylem swiecie przekonany ze SP1 jest na kolach zebatych
Bo SP1 i SP2 mają rozrząd na kołach :)

: ndz 27 cze 2010, 10:47
autor: binio
no wlasnie, dzwiek mowi sam za siebie - musza byc kola ;)
svka odpada, albo sp albo blady

: ndz 27 cze 2010, 10:49
autor: rommi
binio pisze:svka odpada, albo sp albo blady
blady! blady! blady! blady! blady! :yeah ;-)

: ndz 27 cze 2010, 10:54
autor: binio
rommi pisze:blady! blady! blady! blady! blady! :yeah ;-)
rownie dobrze moglen ankiete zrobic pt "jaki motór sobie kupić?" :mrgreen:
rommi - blady bo?

: ndz 27 cze 2010, 10:54
autor: klosiewi
binio pisze:hmm a bylem swiecie przekonany ze SP1 jest na kolach zebatych
no to uściśliłeś... VTR'a, którą ma Achmed ma łańcuch, a SP1 może i ma koła muszę sprawdzić ;-)

: ndz 27 cze 2010, 11:17
autor: Panasonix82
Generalnie powinieneś zadać sobie pytanie w jakim celu bedziesz go używał.
Blady to nic innego jak standardowy przecinak, dobry na koło, itp, którego jak zajeździsz to w podobnej cenie dostaniesz podobnego (dlatego szybko tanieją). Co do VTR-SP1 jak i SP2 to jest to całkowicie inny motocykl, poza tym ten moto ma klasę, V2 na kołach zębatych, pięknie gada i jest ich mało. Moim zdnaniem szkoda takiego motocykla na koło i inne szaleństwa.
Co do spalania ... raczej nie jest to wyznacznik w zakupie moto.

: ndz 27 cze 2010, 11:24
autor: MC_Hammer
klosiewi pisze:VTR'a, którą ma Achmed ma łańcuch, a SP1 może i ma koła muszę sprawdzić
Nie musisz, tak jest ;)
Achmed i Uxy mają "zwykłe" VTR'y i to są silniki na łańcuchu.
Benitto ma SP1 jest na kołach tak samo jak i SP2

: ndz 27 cze 2010, 11:54
autor: binio
Spalanie jest jakims wyznacznikiem, przynajmniej dla mnie. A co do gumowania... nie szkoda mi lozysk w mojej vfrze wiec i w sp nie bedzie. Lece umyc moto i wystawiam na allegro ;) Zobaczymy ile za niego wezme.

: pn 28 cze 2010, 10:08
autor: rommi
rommi - blady bo?
nie jest tak ekstremalny jak SP1 czy 2 i nadaje się jeszcze do jazdy po polskich ulicach i mieście. Wiem, że nie jest idealnym sprzętem, ale spełnia kilka wymagań jakie postawiłem przed zakupem:
- jest lżejszy od VFR (dla mnie na +) z której się przesiadasz
- ma większą moc i silnik ma jakiś tam moment, który całkiem nieźle ciągnie z dołu (bo to nie 600 ccm)
- można znaleźć wygodną pozycję do jazdy
- nadaje się na krótsze przeloty jak i dalsze wypady

minusy:
- trudno znaleźć moto w naprawdę dobrym stanie, sądząc po wyglądzie twojego Repsola będziesz wybredny - i dobrze
- regulator napięcia i alternator to częste bolączki tego modelu (929 i 954)
- przeglądy i wymiany robimy częściej niż w VFR
- łańcuszek rozrządu zamiast kół z VFR lub SP1/SP2

Najlepiej zrób tak jak ja - przejedź się SP1/SP2 i 929/954 jeśli masz taką możliwość i zdecyduj.
ja przejechałem się SP1 Benita i stwierdziłem, że nie kupię sobie SP1 bo jest dla mnie za bardzo ekstremalny. Zazwyczaj latam po mieście (do i z pracy) i wolę mieć wygodniej. SP1 to kultowy sprzęt i chciałbym mieć coś takiego w garażu, ale jak drugie moto na tor, albo na krótkie przeloty do wyszalenia się.