Strona 1 z 2

Tor Poznań Kolejna propozycja

: wt 22 cze 2010, 10:45
autor: Argail
Szanowni,

Może tym razem uda mi się kogoś wyciągnąć na Tor

W końcu to jedyne miejsce w Polsce, gdzie można bez ograniczeń posmigać!

Wbrez powszechnie panującej opinii nie jest tam az tak strasznie

W tym sezonie w końcu podzielili grupy, wobec czego w poniedziałki jeździ klasa amatorska (czyli praktycznie kazdy z ulicy)

Koszt wjazdu dla członków AW 50 zł, reszta 100 zł
W tym sezonie trzeba zdać mały egzamin (jednorazowo 25 zł i otrzymacie kartę uprawniająca na wjazdy przez cały sezon) - chodzi o wyeliminowanie oszołomów, którzy nawet kolorów flag nie respektują

Na sesji wjeżdża max 30 osób - startując pod koniec grupy można spokojnie poćwiczyć - jeżdżą zarówno wymiatacze ale również sprzęty klasy CB500 czy PanEuropean wczoraj wjechał :)

Naprawdę można sie fajnie zabawić

Już mi sie nudzi, że nie ma do kogo gęby otworzyć, tylu znajomych na codzień ale na Tor kazdy kręci nosem...

Osobiście wczoraj w końcu przygotowałem Fireblade'a - sądziłem, że będzie większa różnica i sobie nie poradzę jak z VFR'ą ale to jak jazda na rowerze 0 tyle, że biegów trzeba częściej szukać :)

Za tydzień 28.06 kolejny trening - ktoś znajdzie czas i ochotę?
Mogę na początek pokazać co i jak - do instruktora mi daleko ale żeby się nie przestraszyć na początek, a potem i tak Was nie dogonię :)


Podsumowując warunki:
moto z wydechem nie własnej produkcji (99% akcesoryjnych się mieści)
kombinezon
100 zł w portfelu plus coś na kolejny zbiornik bo spalanie "troszkę" wzrasta
odrobina oleju w głowie
wolne popołudnie

Start od godz 14:30

Poniżej kilka fotek z wczoraj

: wt 22 cze 2010, 13:03
autor: daro1980
... no ja chetnie ale w tym miesiacu niedam rady ... fajnie ze oferujesz sie jako wprowadzajacy bo powiem szczerze ze zawsze mi brakowalo motywacji i osoby co pokaze co i jak ....

: wt 22 cze 2010, 13:10
autor: Vermilion
Argail a jak to jest z tym egzaminem? Kiedy on się odbywa? Wstępnie się piszę na 28, pojutrze dam ci znać na 100% bo muszę szefa w pracy zapytać itd. ;)

: wt 22 cze 2010, 13:15
autor: Argail
egzamin jest w dniu treningu - wchodzisz, informujesz, zdajesz i jeżdzisz
3 pytania z zasad poruszania po torze i 25 zl
Po tygodniu masz kartę - ja mam numer 6 :)

: wt 22 cze 2010, 13:57
autor: olo
skoro w poniedziałek jeżdżą tylko amatorzy to mam nadzieję że wydłużyli troche sesje (w zeszłym roku marne 3X20 min.)...?

: wt 22 cze 2010, 14:23
autor: Vermilion
Ja wiem czy to mało? 3x20min to człowiek idzie się nieźle zmęczyć podczas ostrej jazdy, nie wspominając o maszynie ^^

: wt 22 cze 2010, 15:39
autor: benito
Dawno mnie tam nie bylo i choc bedzie ciezko, to postaram sie ogarnac i przyjechac...moze.
od 2 lat nie mialem czego szukac w Poznaniu, z powodu glosnych wydechow, ale skoro mowisz, ze wszystkie sie mieszcza, to czemu nie??
Kiedys na RC46 wykrecilem 2:00, a Oskald pytal, co to za debil tym turystykiem tak cisnie... ;)

W weekend potwierdze.

: śr 23 cze 2010, 08:34
autor: Argail
olo pisze:w zeszłym roku marne 3X20 min
Dalej jest "marne" 3x20 minut i powiem Ci, że to norma ustalona pod kątem możliwości fizycznych
Owszem dla jeźdźca co turystycznie przeleci tor to może i 20 min za mało - ja na ostatnim okrążeniu wypatruje juz czerwonej flagi...
To lepsze niż zapasy :) Po dwudziestu minutach prób przepchnięcia praw fizyki z ponad dwustukilogramowym ciężarem mam dość :)
benitto pisze:Kiedys na RC46 wykrecilem 2:00
o fuck - ładnie musiałeś cisnąć - mnie się jeszcze nigdy poniżej 2:00 nie udało zejść
Faktycznie musiałeś dusić :)

: śr 23 cze 2010, 10:30
autor: dragoo
A powiedzcie z jakimi średnimi prędkościami jeździ się po tym torze ? Bo mi zamykanie opony wychodzi na rondach przy 40-50km/h a powyzej to bym byl chyba zdeczka po*rany ;) :D

: śr 23 cze 2010, 10:37
autor: rommi
Argail fajnie wyglądają te dwa czarne fajery! :yeah
Ja też chętnie się kiedyś wybiorę, ale to dopiero gdzieś pod koniec lipca.

: śr 23 cze 2010, 11:06
autor: Argail
A powiedzcie z jakimi średnimi prędkościami jeździ się po tym torze ? Bo mi zamykanie opony wychodzi na rondach przy 40-50km/h a powyzej to bym byl chyba zdeczka po*rany ;) :D
Ja wykręciłem 263 ale zgodnie z GPS-em a nie z licznikiem - ten się zawiesił na 280...
Tylko, że trwa to jakieś 4 sekundy - zaraz potem masz duuuuży prawy zakręt (wielka patelnia) - tam średnio 110-150 można wykręcić
Jak zamykasz opony na 50km/h to gratuluję - ja przy 110 na długim zakręcie nie potrafię - nówka opona założona i widzę, że brakuje mi jeszcze jakieś 4mm na przodzie do pełnego zamknięcia

Żeby nie przedłużać gatki zamieszczam link do kalendarza imprez - jesli ktoś się skusi Zapraszam - dajcie znać wcześniej to sie zgramy i pojedziemy razem

http://www.aw.poznan.pl/motocykle/termi ... endarz.htm


Moto popołudnie 100 zł
Dzień motocyklisty około 400 zł (warto bo to 8 pełnych godzin jazdy w większym spokoju)

Od czasu podziału na dni jest większy luz na torze - juz nie m 50 scigantów co pod łokieć wjeżdżają

Norma tłumików to 98 db i wbrew powszechnej opinii to dużo - mój stary karbon no name w fajerze zajechany na maksa daje radę i mieści sie na 97-98 db- jak odpale na parkingu w galerii i pregazuje to sie alarmy właczaja :D

Nasłuchałem się juz opowieści o obawach a jak przyszło do mierzenia to wychodziło 95DB :)

Tylko raz widziałem jak kogoś cofnęli za tłumik ale gość miał choppera z pustymi rurami :)

: śr 23 cze 2010, 11:21
autor: benito
Argail pisze:Norma tłumików to 98 db i wbrew powszechnej opinii to dużo
Ja u siebie mam V2 i 2 przelotowe Akrap`y.
Nigdy nie mierzylem glosnosci, ale jest bardzo glosno.
Jakby co, mozna gabki do zmywania naczyn wepchnac i bedzie ciszej, bo dB killerow nie przewidziano ;)

: śr 23 cze 2010, 13:16
autor: olo
benitto pisze:Jakby co, mozna gabki do zmywania naczyn wepchnac i bedzie ciszej, bo dB killerow nie przewidziano
Benek to nie żarty-w Poznaniu tak kombinują...

[ Dodano: 2010-06-23, 13:37 ]
Argail pisze:zaraz potem masz duuuuży prawy zakręt (wielka patelnia) - tam średnio 110-150 można wykręcić
w tym miejscu zrozumiałem pewnego razu po co w sportowych sprzętach stosują takie magiczne sprzęgło :shock:

ogólnie tor - piękna sprawa, ale daleko i drogo (dla mnie) NIESTETY..........

[ Dodano: 2010-06-23, 13:42 ]
Argail pisze:Owszem dla jeźdźca co turystycznie przeleci tor to może i 20 min za mało
dzięki za "komplement".....zresztą nie widziałeś - to nie gadaj..... ;-)

: śr 23 cze 2010, 13:58
autor: brii
olo pisze:w tym miejscu zrozumiałem pewnego razu po co w sportowych sprzętach stosują takie magiczne sprzęgło
To ciekawie jechałeś, bo ja dopiero zobaczyłem co takie sprzęgło daje na końcu "prostej" za dużą patelnią przed Sławiniakiem jak zredukowałem z 4 na 2 za szybko ;)

: śr 23 cze 2010, 15:43
autor: Argail
olo pisze:Argail napisał/a:
Owszem dla jeźdźca co turystycznie przeleci tor to może i 20 min za mało

dzięki za "komplement".....zresztą nie widziałeś - to nie gadaj..... ;-)
Chyba odebrałeś to jakoś zbyt osobiście, niepotrzebnie bo zupełnie bezosobowo to ująłem - po prostu nie znam nikogo, kto uważa że 20 minut to za mało (no ok, już znam)

A jeśli wymiatając po 20 minutach, masz mało, to szacuneczek - znaczy, że masz krzepę - ja już chyba za stary jestem na taki wysiłek :)
brii pisze:co takie sprzęgło daje na końcu "prostej" za dużą patelnią przed Sławiniakiem jak zredukowałem z 4 na 2 za szybko
i tu robi się problem - bo wiecznie gubię się z biegami w fajerze, pisk opon i zarzucenie kierownicy - widok spojrzenia wirażowego bezcenny :)