Kupować dwudziestoletnia VFR?

Wszelkie problemy nie związane z mechaniką.
Laik

Post autor: Laik » sob 07 paź 2006, 20:46

Jeździł może ktoś z was na VFR 400? Wiadomo, że bardziej sportowa sylwetka, ale czy można wogóle mówic o jakimś komforcie i wygodzie jeżdzenia w dwie osoby? Da się "wytrzymac" jakiś dłuższy odcinek?

ethiel0

Post autor: ethiel0 » wt 24 lip 2007, 02:47

[quote="Laik"]Jeździł może ktoś z was na VFR 400? Wiadomo, że bardziej sportowa sylwetka, ale czy można wogóle mówic o jakimś komforcie i wygodzie jeżdzenia w dwie osoby? Da się "wytrzymac" jakiś dłuższy odcinek?[/quote]
dokladam sie do pytania ???

Awatar użytkownika
Fabiq
klepacz
klepacz
Posty: 1371
Rejestracja: sob 16 wrz 2006, 22:33
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Fabiq » wt 24 lip 2007, 08:29

ja nie jezdze i nigdy nie jezdzilem, jednak uwazam ze to nie jest motocykl dla zwyklego pozeracza asfaltu, wymaga silnej woli i cierpliwosci , jest to nietypowy model na naszym rynku i dostac do niego cokolwiek jest bardzo trudno! uwazam go raczej za motocykl dla fana lub kolekcjonera
potrzeba cos?! dzwon 509 870 769

ethiel0

Post autor: ethiel0 » wt 24 lip 2007, 11:20

[quote="Fabiq"]ja nie jezdze i nigdy nie jezdzilem, jednak uwazam ze to nie jest motocykl dla zwyklego pozeracza asfaltu, wymaga silnej woli i cierpliwosci , jest to nietypowy model na naszym rynku i dostac do niego cokolwiek jest bardzo trudno! uwazam go raczej za motocykl dla fana lub kolekcjonera[/quote]

ja w irlandii siedze hmm i nawet sporo ich tutaj a tak na marginesie lepiej wziac honde cbr 250/400RR?? :P

Awatar użytkownika
Fabiq
klepacz
klepacz
Posty: 1371
Rejestracja: sob 16 wrz 2006, 22:33
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Fabiq » wt 24 lip 2007, 17:15

nie wiem jak w tej irlandi jest, musisz sam wybrac, tylko czemu chcesz taki akurat dziwny model? jezdzilem 400 RR fajna jest, nie wiem jak VFR400, ale gadalem z kilkoma co takowe mieli to nie byli zadowoleni bo nic nie mozna bylo w nich naprawic ani wymienic bo czesci nie ma, o jezdzie nigdy nic nie wspominali
potrzeba cos?! dzwon 509 870 769

rafi

Post autor: rafi » wt 24 lip 2007, 21:03

co do vfr400 to jak na tą pojemność ma kopa , w prowadzeniu bardzo różni sie od 750-ki jest bardziej pochylona pozycja a skręcanie bierzesz bardziej ciałkiem ze względu na inny kąt główki ramy, jednym zdaniem jest łatwiej 750 na początek niz 400-ką.

Awatar użytkownika
rafi
teksciarz
teksciarz
Posty: 141
Rejestracja: sob 23 cze 2007, 14:50
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: rafi » wt 24 lip 2007, 21:08

aha i jeśli chodzi o jazde we dwoje to również polecam 750-ke na 400-ce sie męczy pasażer, jak na każdym innym sporcie z podniesionym tylnym siodełkiem...

ethiel0

Post autor: ethiel0 » śr 25 lip 2007, 10:20

Czesc Panowie no nie moglem sobie odpuscic taki sliczny i zadbany sprzecik, po przegladzie i po wymianie tylniej zebatki i lancucha :)
3 kolegow z HusaRRi(Polskiego klubu motocyklowego w Irl) objrzalo mi VFR, przejechali sie i stwierdzili ze jedynie lagi trzeba podregulowac bo lekko ciekna i stacyjke :D
a reszta pedantycznie zadbana :D a i za free amortyzator skretu heh
Coz zrobic wzialem :D

Dzis odbieram go i jeszcze zawozi mi go koles na parking gdzie chce :D

Pozdrawiam

ethiel0

Post autor: ethiel0 » śr 25 lip 2007, 11:14

nic wiekszego tu w irl wziac nie moge po1 ubezpieczenie po drugie 750ccm to za duza moc na poczatkujacego i masa :P

ethiel0

Post autor: ethiel0 » pn 30 lip 2007, 12:04

panowie swietna maszynka...odpala za 1 razem.swietnie utrzymana poprostu cudo...
pare sezonow na niej pojezdze :) pozdrawiam

Awatar użytkownika
szatan
klepacz
klepacz
Posty: 979
Rejestracja: pn 18 wrz 2006, 20:02
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Amsterdam/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: szatan » pn 30 lip 2007, 12:51

To sie chopie pochwal zdjeciami ;-) , chetnie zobacze inni pewnie tez
Życie bez motocykla powoduje raka i choroby serca
Manual Honda VFR800 98-2001
http://rapidshare.com/files/236685669/Manual98-01.pdf

Miernik ładowania http://www.youtube.com/watch?v=IYjGraAk4es

Awatar użytkownika
rommi
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2358
Rejestracja: śr 30 lis 2005, 16:34
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Józefosław k/Piaseczna
Kontakt:

Post autor: rommi » pn 30 lip 2007, 13:45

ethiel0 pisze:sorki za spam nie wiem jak sie tu u was wkleja zdiecia wiec macie:
zaloguj się to będzie wszystko ok,

P.S. Żaden z linków nie działa

Awatar użytkownika
ethiel0
teksciarz
teksciarz
Posty: 110
Rejestracja: pn 30 lip 2007, 13:47
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Dublin-KONIN

Post autor: ethiel0 » pn 30 lip 2007, 13:49

http://www.blue.hack.pl/~raziel/mojeVFR/DSCF0163.jpg
http://www.blue.hack.pl/~raziel/mojeVFR/DSCF01631.jpg
http://www.blue.hack.pl/~raziel/mojeVFR/DSCF01632.jpg

ok teraz jest dobrze :)

dopiero sie zarejestrowalem :P i mozna teraz edytowac :)

moze pan moderator usunac poprzednie posty z linkami?? thx
usunięte
Ostatnio zmieniony pt 03 sie 2007, 21:38 przez ethiel0, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
rommi
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2358
Rejestracja: śr 30 lis 2005, 16:34
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Józefosław k/Piaseczna
Kontakt:

Post autor: rommi » pn 30 lip 2007, 13:51

ethiel0 pisze:ok teraz jest dobrze
bardzo ładna, a teraz do powitalni :mrgreen:

wieczny
Posty: 11
Rejestracja: pn 28 sie 2006, 19:59
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Re: Kupować dwudziestoletnia VFR?

Post autor: wieczny » sob 03 gru 2016, 22:35

No dobra, chwilę to trwało ale kupiłem sobie VFR :D.

RC36'90. Biała perła, odblokowany Szwajcar.
10 lat temu się na VFR przejechałem. A teraz zafundowałem sobie powrót do przeszłości 8) .

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości