Falujace obroty na jałowym

Wszelkie problemy nie związane z mechaniką.
Awatar użytkownika
mkochano
teksciarz
teksciarz
Posty: 178
Rejestracja: ndz 25 lis 2007, 20:16
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Re: Falujace obroty na jałowym

Post autor: mkochano » pn 08 lut 2010, 09:40

adjar pisze:na jałowym, jak się rozgrzała, miała około 1500 obrotów, które lekko falowały.
W/g serwisówki obroty w tym roczniku powinny wynosić 1200 plus minus 100 (dla modeli na Kalifornię 1300 plus minus 100). Więc 1500 to za dużo.

Michał

adjar
klepacz
klepacz
Posty: 802
Rejestracja: pt 08 sty 2010, 15:46
Imię: Adam
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: adjar » pn 08 lut 2010, 11:46

To fakt - gdzieś widziałem ze to za dużo. Ale to się chyba daje wyregulować?

Awatar użytkownika
mkochano
teksciarz
teksciarz
Posty: 178
Rejestracja: ndz 25 lis 2007, 20:16
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mkochano » pn 08 lut 2010, 11:50

adjar pisze:To fakt - gdzieś widziałem ze to za dużo. Ale to się chyba daje wyregulować?
Tak. Ale lepiej zrobić to przed zakupem. Bo może ktoś podkręcił obroty żeby zamaskować inny problem.

Michał

adjar
klepacz
klepacz
Posty: 802
Rejestracja: pt 08 sty 2010, 15:46
Imię: Adam
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: adjar » pn 08 lut 2010, 12:34

Muszę przyznać, że też o tym pomyślałem (no nie wtedy jak go oglądałem, bo wtedy nie wiedziałem jakie powinny być prawidłowe obroty)- napewno takie drobiazgi trzeba zrobić wcześniej, na wypadek, gdyby nie okazały się drobiazgami :)

Awatar użytkownika
elco
klepacz
klepacz
Posty: 911
Rejestracja: sob 07 mar 2009, 21:49
Imię: Tomek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Kontakt:

Post autor: elco » pn 08 lut 2010, 20:59

Ja u siebie pod koniec sezonu, szczegolnie gdy zrobilo sie zimno podkrecilem obroty do wartosci 1500. W innym przypadku zdarzalo sie, ze motocykl zaraz po odpaleniu gasl. W przypadku cieplejszych dni wszystko idealnie dzialalo przy wartosci nominalnej. Osobiscie mysle, ze sprawa falujacych obrotow to troche zlozone zagadnienie, na ktore wplyw ma wiele czynnikow. Jak juz zostalo to powiedziane - wahaniami obrotow w zakresie +-100 nie ma sensu sie przejmowac.
"Wystarczy by dobry człowiek nie robił nic a zło zatriumfuje" E.Burke.

Awatar użytkownika
kubatron2
klepacz
klepacz
Posty: 1164
Rejestracja: czw 23 gru 2010, 17:40
Imię: jakub
województwo: małopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: rajsko/oświęcim

Re: Falujace obroty na jałowym

Post autor: kubatron2 » wt 01 maja 2012, 16:18

to jak to juz jest bo se pogubłem co to trzeba regulowac wtryski przepustnice co bo juz zgłupiałem

Awatar użytkownika
Arnold
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2424
Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
Imię: Arnold
województwo: opolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: Falujace obroty na jałowym

Post autor: Arnold » wt 01 maja 2012, 20:08

Przepustnice się reguluje.
Obrazek

Jak głupio pieprzę, to wybaczcie mi, ale jestem po kilku głębszych. :szczerbaty

darecki-30
pisarz
pisarz
Posty: 291
Rejestracja: ndz 21 cze 2009, 11:10
Imię: dariusz
województwo: podkarpackie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: podkarpacie

Re: Falujace obroty na jałowym

Post autor: darecki-30 » śr 02 maja 2012, 07:46

moja trzyma równiutko 1100 ,ale wszystko jest zrobione na cacy ,

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości