Krzywienie tarcz w aucie – możliwe przyczyny? DŁUUUGIE :)

Wszelkie problemy nie związane z mechaniką.
Awatar użytkownika
Radarro
klepacz
klepacz
Posty: 557
Rejestracja: śr 23 kwie 2008, 13:55
Imię: Radek
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: SGL

Re: Krzywienie tarcz w aucie – możliwe przyczyny? DŁUUUGIE

Post autor: Radarro » śr 20 maja 2015, 12:59

Update w temacie.
- pomierzyłem piastę zegarem i po obwodzie ma bicie rzędu 0,12 - 0,13mm. To mało/dużo/w normie? Jak to się ma do fabrycznej tolerancji bicia, wie ktoś?
- Problem jest tylko z jedną tarczą/piastą - lewa strona przód.
- Wyczyściłem powierzchnie piasty i tarczy na błysk, bo jednak nie było tam idealnie czysto.
- Założyłem przetoczoną tarczę i na razie jeżdzę i obserwuję co się będzie dziać :)
V4 + R6 Brotherhood :-D
TS 350 -> 800Fi -> VTR SP1 -> RSV Tuono '03 -> VFR 400

daro1980
pisarz
pisarz
Posty: 203
Rejestracja: wt 09 mar 2010, 10:33
Imię: Dariusz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Ostrow Wlkp
Kontakt:

Re: Krzywienie tarcz w aucie – możliwe przyczyny? DŁUUUGIE

Post autor: daro1980 » śr 20 maja 2015, 15:09

według mnie to dużo , na brzegu tarczy już może być ok 1 mm w takim razie albo i więcej

fabrycznie jest bliskie zero , czujnik rzadko kiedy drgnie
DragStar 650-> CBR600RR-> VFR800FI->XL1000V-> TE 510 SM -> WR250F ->R1150R

Awatar użytkownika
Radarro
klepacz
klepacz
Posty: 557
Rejestracja: śr 23 kwie 2008, 13:55
Imię: Radek
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: SGL

Re: Krzywienie tarcz w aucie – możliwe przyczyny? DŁUUUGIE

Post autor: Radarro » pt 11 wrz 2015, 11:16

Przypomniało mi się żeby temat zamknąć - po wymianie piasty wszystkiew dolegliwości ustąpiły :) Przejechałem już ze 2 tysie i jest OK
Piasta nie miała oporów toczenia, ale jednak była pokrzywiona...
V4 + R6 Brotherhood :-D
TS 350 -> 800Fi -> VTR SP1 -> RSV Tuono '03 -> VFR 400

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości