Pompa paliwowa na słuch.

Wszelkie problemy nie związane z mechaniką.
Awatar użytkownika
Kajzer
teksciarz
teksciarz
Posty: 188
Rejestracja: wt 08 cze 2010, 21:08
Imię: Jarek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kajzer » ndz 27 cze 2010, 20:28

Może się mylę,aleVFR800 ma wtrysk i pompa musi podać paliwo pod sporym ciśnieniem[około 2at] VFR750 są na gażnikach i pompa wspomaga tylko grawitację[ w czasie zwiększonego zapotrzebowania na paliwo,na przykład ostre ruszanie] Pompa w silnikach gażnikowych daje mniejsze ciśnienie i może dlatego jej nie słychać :grin:

Awatar użytkownika
PETER
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4617
Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
Imię: PIOTR
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: PRUSZKÓW

Post autor: PETER » pt 09 lip 2010, 09:16

problemu nie ma a dyskusja fajna, gaźnik wtrysk dwie różne pompy paliwa ,gaźnik pompa elektromagnetyczna po uzyskaniu zadanego ciśnienia przestaje pracować ,w układzie wtryskowym podaje paliwo cały czas, a za ciśnienie na wtryskach odpowiedzialny jest regulator ciśnienia :lol:
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości