Wszelkie problemy nie związane z mechaniką.
-
v4flyer
- Posty: 16
- Rejestracja: wt 10 lip 2012, 08:35
- Imię: Piotr
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gliwice
Post
autor: v4flyer » pt 30 sie 2013, 11:32
Witam,
Czas zmienić tylną oponę i szukam odpowiedzi, jaka opona będzie najlepszym wyborem.
Jeżdżę głównie sam, raczej spokojnie. W planach wyjazd na jakiś tor ale tylko w celu doskonalenia techniki jazdy a nie ścigania.
Proszę o pomoc w doborze opony
Pozdrawiam

-
kiki
- ostry klepacz

- Posty: 2508
- Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
- Imię: Piotr
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Węgrów
-
Kontakt:
Post
autor: kiki » pt 30 sie 2013, 11:41
-
zaba80r
- pisarz

- Posty: 234
- Rejestracja: wt 27 mar 2012, 20:02
- Imię: Piotr
- województwo: poza granicą Polski
- Płeć: Mężczyzna
Post
autor: zaba80r » sob 31 sie 2013, 13:36
Ponoć czarne sa najlepsze

forumowa wyszukiwarka i wio
“You live more in 5 minutes going flat out on a vehicle like this than most people live in a lifetime” – Burt Munro...The world fastest Indian...
-
fandrej666
- Posty: 7
- Rejestracja: wt 11 cze 2013, 22:38
- Imię: Jasiek
- województwo: pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Krokowa-Lisewo / Elbląg
Post
autor: fandrej666 » ndz 01 wrz 2013, 14:21
Z jednosezonowego doświadczenia odradzam pirelli Angel ST. Przy temp. >20 opona super, klei się jak "kropelka" - do wszystkiego. Ale przy <15 stopni jest naprawdę nieciekawie, a jak popada to jeżdżę niemal jak na szutrach. odradzam.Oponka nie na polski klimat. Jedyny plus że wolno się zużywa. Dobrze wspominam Bridgeston Battlax (czy jakoś tak).
Drive only as fast as
you have it under control
you only got 1 life
- take good care of it
-
FernandoT
- pisarz

- Posty: 203
- Rejestracja: wt 26 lut 2013, 18:07
- województwo: lubuskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Post
autor: FernandoT » pn 02 wrz 2013, 06:51
pilot power wydaja sie byc dobrym polaczeniem jesli chodzi o tor miasto i zywotnosc.. ja zjezdzilem juz chyba z 5 komplet tych opon.
WSK M21W2 1972, KTM LC 4
-
v4flyer
- Posty: 16
- Rejestracja: wt 10 lip 2012, 08:35
- Imię: Piotr
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gliwice
Post
autor: v4flyer » pn 02 wrz 2013, 12:45
Witam,
Dziękuję za odpowiedzi.
W tej chwili używam Michelin Pilot Road 2 CT i jeszcze nie zmieniałem opon, więc nawet nie wiem czy różnica między gumami jest wyraźnie odczuwalna przy moim lajtowym jeżdżeniu.
Czytam w sieci o oponach, a moje pytanie kieruję przede wszystkim do osób jeżdżących w podobny sposób
Pozdrawiam

-
Fakir
- klepacz

- Posty: 1105
- Rejestracja: śr 02 lut 2011, 18:51
- Imię: Krzysztof
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Poznań
Post
autor: Fakir » pn 02 wrz 2013, 18:35
v4flyer pisze:W tej chwili używam Michelin Pilot Road 2 CT i j
bardzo dobre oponki, też jeżdżę raczej turystycznie ale czasem lubię mocniej odkręcić i dają radę tak od 20tyś km

Yamaha XJ600N
Honda VFR750
Yamaha XT600z Ténéré
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości