honda vfr rc 36 II
honda vfr rc 36 II
witam mam zamiar kupić hondę vfr rc36 w związku z tym mam parę pytań na co zwrócić uwagę kupując ten model?, i czy modele rocznika 94 różnią się czymś od rocznika 97 chodzi mi o modyfikację i czy możliwa jest cena 5tysi za 94 rok z wawy na oto moto, bo chcę przeznaczyć około 7
- poscig
- klepacz
- Posty: 1361
- Rejestracja: czw 17 sty 2008, 19:43
- Imię: Marek
- województwo: pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: 3-CITY
- Kontakt:
Re: honda vfr rc 36 II
Za 7 tysi kupujesz już 36 bez większych inwestycji i w super stanie...Generalnie model 36ll niezależnie od rocznika się nie rózni ,oprócz wieku.Można kupić nawet za 5 tysi 97 rok ,ale trzeba troszk,e dołożyć...Z regóły wszytskie sprawy eksploatacyjne plus wiele godzin pracy.Opłaca się bo motocyl bardzo wdzięczny i bezawaryjny.
Głównie trzeba zwracać uwagę na(wszystko to co w innych moto podczas oględzin)
w szczególności miernik w łapki i pod kanapą na aku sprawdzić ładowanie,na światłach i ok,4 tyś musi być ok 14,4V na silniku zimnym i ciepłym.Podczas oględzin najlepiej jak motocykl pracuje,ąż do załączenia się wentylatorów.W tym czasie temp.na wskaźniku jest w połowie.
Korozja układu wydechowego i kolektorów.Szczelnośc silnika,i przedniego zawieszenia.Tlny amor nie może się ,,bujać,,jak na sprężynce itd itp. Każda pierdoła jak klocki,opony regulator ,nieszczelnośc zawiechy z prZodu lub pęknięcia plastików to powód do targowannia.
Powodzenia
Głównie trzeba zwracać uwagę na(wszystko to co w innych moto podczas oględzin)
w szczególności miernik w łapki i pod kanapą na aku sprawdzić ładowanie,na światłach i ok,4 tyś musi być ok 14,4V na silniku zimnym i ciepłym.Podczas oględzin najlepiej jak motocykl pracuje,ąż do załączenia się wentylatorów.W tym czasie temp.na wskaźniku jest w połowie.
Korozja układu wydechowego i kolektorów.Szczelnośc silnika,i przedniego zawieszenia.Tlny amor nie może się ,,bujać,,jak na sprężynce itd itp. Każda pierdoła jak klocki,opony regulator ,nieszczelnośc zawiechy z prZodu lub pęknięcia plastików to powód do targowannia.
Powodzenia

Re: honda vfr rc 36 II
dzięki wielkie bo trochę wypadłem z siodła na kilka lat i teraz zielony jestem mam nadzieję że jeździć jeszcze potrafię, dawne lata wski, junaki, gsxf 400, gsxf750,junak- dluugo nic. pozdrawiam!
- poscig
- klepacz
- Posty: 1361
- Rejestracja: czw 17 sty 2008, 19:43
- Imię: Marek
- województwo: pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: 3-CITY
- Kontakt:
Re: honda vfr rc 36 II
To z VFR uważaj podczas jazdy testowe...ciężka,narwista i baaaardzo mocne hamowanie silnikiem,szczególnie podczas nawrotów pilnuj się....
VFR są niezniszczalne o ile dba się o nią,pomimo wieku swego wciąż bezawaryjna i piękna o prowadzeniu nie wspomne....
Podstawa to dobre ładowanie i brak domorosłych mechaniko-elektryków....pod fotelem musi byc wszystko cacy z kablami,najlepiej zwalic zadupek(2 minuty) i obadac instalkę...czasem dużo mozna się domyśleć widząc sprzedającego....omijaj cwaniaków i nagadywaczy,zapewniających ,że 15 letni sprzęt nigdy nie widział gleby,ostrej jazdy itd,itp....
VFR są niezniszczalne o ile dba się o nią,pomimo wieku swego wciąż bezawaryjna i piękna o prowadzeniu nie wspomne....
Podstawa to dobre ładowanie i brak domorosłych mechaniko-elektryków....pod fotelem musi byc wszystko cacy z kablami,najlepiej zwalic zadupek(2 minuty) i obadac instalkę...czasem dużo mozna się domyśleć widząc sprzedającego....omijaj cwaniaków i nagadywaczy,zapewniających ,że 15 letni sprzęt nigdy nie widział gleby,ostrej jazdy itd,itp....
Re: honda vfr rc 36 II
zgadzam się za tydzień jak wrócę do kraju jadę obejrzeć jeden taki sprzęt w wawie z 94r. tylko te przejechane 38tyś to coś lipa cholernie mało, ogłoszenie jest na otomoto a muszę pokonać 300 km aby móc go zobaczyć mam nadzieję że jeszcze będzie stał a właściciel da zajrzeć tu i tam. pozdrawiam!
- poscig
- klepacz
- Posty: 1361
- Rejestracja: czw 17 sty 2008, 19:43
- Imię: Marek
- województwo: pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: 3-CITY
- Kontakt:
Re: honda vfr rc 36 II
Bierzcie moją,trza troszkę dopłacić ,ale 97 rok i zere-DOSŁOWNIE ZERO DO INWESTOWANIA.
stan oryginalny bez zmian i modyfikacji.
Moto ma nowe:
aku-żel
regulator 4 dni touramax japoński
klocki na dwa koła
łożysko główki ramy
opona przód
płyny hamulcowe
napęd+zęby
filtry
olej
świece
żarówki osram NIGHT
wszytskie kostki i połączenia wyczyszczone i psikniete
podswietlane kierunki
nakładka na siedzenie + rogi ori
gniazdo zapalniczki
narzędzia ori
kompletna zero braków
Moto prowadzi się jak bajka Oczek świadkiem bo leciał ostatnio 155 MPH
Zero wkładu masa fanu.pieściłem moto bez zważania nakoszty 1.5 miesiąca
prow
stan oryginalny bez zmian i modyfikacji.
Moto ma nowe:
aku-żel
regulator 4 dni touramax japoński
klocki na dwa koła
łożysko główki ramy
opona przód
płyny hamulcowe
napęd+zęby
filtry
olej
świece
żarówki osram NIGHT
wszytskie kostki i połączenia wyczyszczone i psikniete
podswietlane kierunki
nakładka na siedzenie + rogi ori
gniazdo zapalniczki
narzędzia ori
kompletna zero braków
Moto prowadzi się jak bajka Oczek świadkiem bo leciał ostatnio 155 MPH

Zero wkładu masa fanu.pieściłem moto bez zważania nakoszty 1.5 miesiąca
prow
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości