czym roznia sie bridgestone battlaxy?

Wszelkie problemy nie związane z mechaniką.
Awatar użytkownika
kamil grudziadz
klepacz
klepacz
Posty: 764
Rejestracja: sob 11 paź 2008, 15:32
Imię: Kamil
województwo: kujawsko-pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: GRUDZIADZ
Kontakt:

czym roznia sie bridgestone battlaxy?

Post autor: kamil grudziadz » pn 21 lut 2011, 19:12

jak w temacie,jest ich mnostwo-015,021,057 i inne,czym sie kierowac dobierajac opone?na przod bede mial BT021,na tyl mam do kupienia 015-czy taki uklad bedzie dobry?
Obrazek

1: Suzuki VX 800
2: Honda VFR 750 RC 36/II
3: Honda VFR 800 FI

kiciol
klepacz
klepacz
Posty: 1577
Rejestracja: czw 12 cze 2008, 20:22
Imię: Roman
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Poznań

Post autor: kiciol » pn 21 lut 2011, 19:32

Ważne aby były dobrane klasowo na przód i tył. Akurat zaproponowałeś niezły układ, czyli dwie opony z przedziału sportowo-turystycznego,ale jeśli juz bierzesz nowe to bym kupił ten sam model na oba koła czyli np 21-dynki na przód i tył.
... owoc żywota twojego je...ZUS .

http://www.bikepics.com/pictures/2297876/

Awatar użytkownika
kamil grudziadz
klepacz
klepacz
Posty: 764
Rejestracja: sob 11 paź 2008, 15:32
Imię: Kamil
województwo: kujawsko-pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: GRUDZIADZ
Kontakt:

Post autor: kamil grudziadz » pn 21 lut 2011, 20:34

mozna gdzies znalezc opis poszczegolnych opon?na bridgestone poland jest tylko to:

Battlax Racing Slick
Wyczynowa opona Slick przeznaczona dla zawodowych kierowców do wyłącznego stosowania na torze.
czytaj więcej>>>

Battlax Racing Opony deszczowe
Wyczynowe opony deszczowe przeznaczone dla zawodowych kierowców do wyłącznego zastosowania na torze.
czytaj więcej>>>

BT-003 Racing
Opona na każdy rodzaj zawodów zaprojektowana do sportowych motocykli o wysokich osiągach.
czytaj więcej>>>

BT-003 Racing Street
BT-003 Racing Street to opona do użytku drogowego, powstała z doświadczeń zdobytych w Moto GP.
czytaj więcej>>>

BT-014 Hyper Sport
Opona ta została zaprojektowana dla motocykli sportowych w celu zmaksymalizowania ich osiągów w jeździe ulicznej.
czytaj więcej>>>

BT-016 Hyper Sport
Nowa ultrasportowa opona BT-016 została zaprojektowana, aby zaoferować motocyklistom ultrasportowe osiągi.
czytaj więcej>>>

BT-020 Hyper Sport Touring
Opona zaprojektowana dla posiadaczy motocykli o dużej mocy oczekujących sportowych osiągów w codziennej jeździe.
czytaj więcej>>>

BT-021 Hyper Sport Touring
BT-021 została stworzona dla motocykli typu Sport Touring.
czytaj więcej>>>

Battle Wing BW‑501, BW‑502
Opony radialne Battle Wing są doskonałym rozwiązaniem dla ciągle rosnącej grupy motocyklistów posiadających duże motocykle drogowe typu enduro, takie jak BMW GS, Suzuki V-Strom, Honda Varadero, Aprilia Caponord czy Triumph Tiger.
czytaj więcej>>>

BT-45 opony diagonalne
BT-45 jest tradycyjną oponą do motocykli sportowych o średniej mocy, stworzoną w celu uzyskania wspaniałych osiągów przy zachowaniu maksymalnego bezpieczeństwa.
czytaj więcej>>>

nie ma wzmianki o 015r ??
Obrazek

1: Suzuki VX 800
2: Honda VFR 750 RC 36/II
3: Honda VFR 800 FI

kiciol
klepacz
klepacz
Posty: 1577
Rejestracja: czw 12 cze 2008, 20:22
Imię: Roman
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Poznań

Post autor: kiciol » pn 21 lut 2011, 20:55

... owoc żywota twojego je...ZUS .

http://www.bikepics.com/pictures/2297876/

Awatar użytkownika
kamil grudziadz
klepacz
klepacz
Posty: 764
Rejestracja: sob 11 paź 2008, 15:32
Imię: Kamil
województwo: kujawsko-pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: GRUDZIADZ
Kontakt:

Post autor: kamil grudziadz » pn 21 lut 2011, 21:40

z testow wynika ze szalu nima z tymi oponkami.ale juz wiem co wybiore na tyl i to zamowie:metzelera roadtec Z6-i testy i opinie uzytkownikow(na vfr-oc tez) przemawiaja za ta opona.mam nadzieje ze zgra sie dobrze z BT021 na przodzie.
Obrazek

1: Suzuki VX 800
2: Honda VFR 750 RC 36/II
3: Honda VFR 800 FI

Awatar użytkownika
goman
pisarz
pisarz
Posty: 385
Rejestracja: pn 20 lip 2009, 21:41
Imię: Tomek
województwo: lubuskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: zielona góra
Kontakt:

Post autor: goman » pn 21 lut 2011, 22:05

ja bym nie kombinował i założył jednak 2 takie same...

Awatar użytkownika
slimak
klepacz
klepacz
Posty: 1135
Rejestracja: pn 05 sty 2009, 19:25
Imię: Marcin
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: ROBUŃ okolice Kołobrzegu

Post autor: slimak » pn 21 lut 2011, 22:58

ja na tyle mam z6 i teraz na przodzie pilot power zobaczymy wczesniej miałem dunlop i było ok
Generalnie jestem zdania że na przodzie może byc oponka bardziej mieka ale w realu kupuje to co ma dobry bieznik i cenę
ZKL

Awatar użytkownika
figaro
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2639
Rejestracja: czw 14 lut 2008, 21:40
Imię: Tomasz
województwo: pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Trójmiasto; Rumia

Post autor: figaro » wt 22 lut 2011, 13:04

U siebie mam z przodu i z tyłu BT020 i jestem bardzo zadowolony. :mrgreen:
Jeżeli będę wymieniał, to na BT023 lub mniej prawdopodobne na BT021. :aww
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości