vfr 750 rc 36 drugi motocykl.
vfr 750 rc 36 drugi motocykl.
Cześć, czy vfr 750 rc 36 nada się jako drugi pojazd ??? Obecnie jeżdżę na CZ 350 ma tylko 23(km) latam już 1,5 roku i jeszcze z rok pojeżdżę. : )
nie no co ty, jak bede miał 19 lat bo dopiero wtedy uda mi sie zarobic te 6-7k, głównie chce do turystyki wykorzystywać.Nie interesuje mnie pałowanie na prostych, i sranie jak bedzie pierwszy zakręt,młody jestem i niema doświatczenia dlatego sie pytam czy sie nada na drugi czy nie jak według was za mocny, to pomyśle nad czymś słabszy ,jak bym chciał popisywać sie i niewiadomo co, to bym sobie kupił za miast CEZETY jakaś cbr f2 i pewnie sie zabił po 1 tygodniu jazdy.
Miałem CZ 350, potem jawe 350, dalej CBR 600 F1, XJ 600 Diversion i potem VFR 750
Polecam Ci kupić GS 500 / CB 500 lub XJ 600. Pojeździsz, poczujesz większą moc (od CZ). Poznasz jazdą z większą wagą, lepszymi hamulcami itp. Takie stopniowanie mocy (lub/i pojemności) daje niesamowitą frajdę bo co zmienisz sprzęt to łapiesz nowe doświadczenia.
Kupno vifierki po CZ może byc przytłaczające jeżeli chodzi o prowadzenie, wagę i przede wszystkim moc. Lepiej sie wprawić na czyms mniejszym
Jak się postarasz to kupisz za 2-3tys GS 500 i takie moto już Cie porwie
Mnie sie bardzo fajnie śmigało na XJ ale moje walory 95kg i 184cm nie sprzyjały temu motocyklowi
Polecam Ci kupić GS 500 / CB 500 lub XJ 600. Pojeździsz, poczujesz większą moc (od CZ). Poznasz jazdą z większą wagą, lepszymi hamulcami itp. Takie stopniowanie mocy (lub/i pojemności) daje niesamowitą frajdę bo co zmienisz sprzęt to łapiesz nowe doświadczenia.
Kupno vifierki po CZ może byc przytłaczające jeżeli chodzi o prowadzenie, wagę i przede wszystkim moc. Lepiej sie wprawić na czyms mniejszym
Jak się postarasz to kupisz za 2-3tys GS 500 i takie moto już Cie porwie

Mnie sie bardzo fajnie śmigało na XJ ale moje walory 95kg i 184cm nie sprzyjały temu motocyklowi

-
- pisarz
- Posty: 287
- Rejestracja: czw 07 paź 2010, 09:22
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
kup sobie motocykl ~60 KM (500-650 ccm) z tarczowymi oboma hamulcami na sezon lub dwa żeby się przyzwyczaić do mocy i hamowania, od razu wsiadka na vfr może być zbyt dużym skokiem
U mnie było Junak -> ntv 650-> vfr
I powiem że jak się bujałem junakiem 8 lat to przeskok z 20 koni na Ntv z 57 końmi i tarczowymi hamulcami był sporym szokiem na początku
U mnie było Junak -> ntv 650-> vfr
I powiem że jak się bujałem junakiem 8 lat to przeskok z 20 koni na Ntv z 57 końmi i tarczowymi hamulcami był sporym szokiem na początku
- Arnold
- ostry klepacz
- Posty: 2424
- Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
- Imię: Arnold
- województwo: opolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
VFR trochę duża na pierwszy konkretny moto. Ja miałem XJ600 ale z pierwszej serii czyli stare kancioki.
Według mnie zajebisty motorek. Późniejsza wersja to nie wypał. Odradzam go. Znajomy ma takiego i znam bolączki. Iksjotka ma 70 koników, wygodną pozycję i bardzo fajnie się nią jeździ. Spoko jest nagły przyrost mocy przy 7 tyś obrotów.
Da się też nią po zapie*dalać. Przycieranie podnóżkiem to norma a nawet udało mi się na niej wygiąć na kolano. 
A wiesz dlaczego?.
Szerokości!



Tak Ci się tylko wydaje.filcu pisze:Nie interesuje mnie pałowanie na prostych

Dlatego.filcu pisze:młody jestem
Szerokości!
- Buła
- klepacz
- Posty: 1747
- Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
- Imię: Marcin
- województwo: świętokrzyskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Suchedniów
- Kontakt:
Dokłanie,ja tez po MZ odrazu kupiłem VFR i odziwio zyje
,a przejechałem na niej 23 tys km bez żadnej gleby,CZ wcale do lekkich nie nalerzy a napweno jest cięższa od MZ,także wybór nalerzy do Ciebie i od tego co masz w głowie.Stary zreszta planujesz zakup moto dopiero za rok więc w czym problem,masz dużo czasu na myslenie a najlepiej będzie jak sie przymierzysz do VFR i wtedy podejmuj decyzje.

Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej 
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
- kruhy
- klepacz
- Posty: 642
- Rejestracja: czw 05 cze 2008, 22:09
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Rzeszów(okolice)
- Kontakt:
podobnie ja, po shl i mz kupiłem VFR, oczywiście 1 sezon był bardzo zachowawczy i bez konkretnego ubrania, bo wtedy jeszcze młody byłem i nie brałem pod uwage żadnego szlifa, całe szczęście że pierwszy szlif był już w skórze
VFR na 1 moto, jak masz doświadczenie na cz powinno być ok, tylko trza uważać i studzić młodzieńczy temperament
VFR na 1 moto, jak masz doświadczenie na cz powinno być ok, tylko trza uważać i studzić młodzieńczy temperament
Honda jest lepsza od wielbłąda bo wielbłąd to turysta i nie lata 300 ;]
-
- pisarz
- Posty: 287
- Rejestracja: czw 07 paź 2010, 09:22
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Też jak miałem 18lat miałem xs 400. przesiadłem się na nią z mz 150 i wiele rzeczy było zupełnie innych. Dużo szybszy i mocniejszy (miałem wersję wcześniej jeżdżącą w automobilklubie Włoch i w papierach 60 hp a nie 45.), inne skręcanie itd. kwestia przyzwyczajenia i ogarnięcia. I jeszcze jedna ważna rzecz. Jak się ma koło 20 lat to (nieśmiertelność jak w jakieś grze) załącza się dużo szybciej, niż jak się ma już 25 czy 30. Inna sprawa, że moto to takie zwierze i tak raz na jakiś czas cię poniesie.
Chyba nie wiesz co piszesz. Ja przezyłem szok po przesiadce z Jawy TS 350 na CBR 600 i to był skok a co dopiero na VFRkruhy pisze: VFR na 1 moto, jak masz doświadczenie na cz powinno być ok
Po drugie kolega ma 17 lat, chce w wieku 19 lat kupić więc co to za doświadczenie na CZ nawet przez 2-3 lata?!
I nie piszcie że jak mi się udało po mz, jawie (czy innym podobnym sprzęcie) jeździć na VFR i "jakoś żyje" bo to nie jest przykład dla innych. Przejeździ 200 dni bez przygód a przyjdzie jeden dzień gdzie np trafi się ostrzejszy zakręt, większa prędkośc i jestes obsrany na miętowo

Nic dodać nic ująć. Lepiej jak Cie poniesie na 30 konnym moto niz na 100Jarecki2102 pisze:I jeszcze jedna ważna rzecz. Jak się ma koło 20 lat to (nieśmiertelność jak w jakieś grze) załącza się dużo szybciej, niż jak się ma już 25 czy 30. Inna sprawa, że moto to takie zwierze i tak raz na jakiś czas cię poniesie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości