Zamienniki podnóżków i klamek do VFR - gdzie kupić?
-
- klepacz
- Posty: 802
- Rejestracja: pt 08 sty 2010, 15:46
- Imię: Adam
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Zamienniki podnóżków i klamek do VFR - gdzie kupić?
Muszę wymienić tytułowe elementy w swojej VFR z 2000 roku. Trochę tego jest na Allegro, niestety poza moim miejscem zamieszkania, więc nie ma jak rzucić na nie okiem przed zakupem, a nie chciałbym zanabyć jakiegoś chłamu, który mi zaraz popęka. Macie może jakieś doświadczenia, namiary, gdzie można niedrogo , ale dobrze kupić te elementy?
- Vermilion
- klepacz
- Posty: 814
- Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 19:33
- Imię: Adam
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wałcz/Piła
Pisząc zamienniki masz na myśli te tańsze zamienniki, czy te lepsze? W sensie podnóżki Top Block, a klamki np. Titax'a?
http://moto.allegro.pl/item1067561315_c ... _x_11.html
http://moto.allegro.pl/item1067561315_c ... _x_11.html
Honda NSR 125 JC22A > Honda CB 500 > Honda VFR 750 RC36I > Yamaha TDM 850 4TX > Honda VFR 800Fi 99' SF > Honda VFR 800Fi 98' !!
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
- Vermilion
- klepacz
- Posty: 814
- Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 19:33
- Imię: Adam
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wałcz/Piła
Nie masz się co martwić jakimiś pęknięciami, kup po prostu na allegro zwykłą klamkę czy podnóżek i tyle, nie ma się czym martwić i przejmować.
Honda NSR 125 JC22A > Honda CB 500 > Honda VFR 750 RC36I > Yamaha TDM 850 4TX > Honda VFR 800Fi 99' SF > Honda VFR 800Fi 98' !!
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
- brutoos
- pisarz
- Posty: 294
- Rejestracja: pn 23 lut 2009, 13:40
- Imię: Jacek
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
No to Titax odpada, aczkolwiek bardzo kusi.
Mogę Ci dać namiar na gościa który może dorobić regulowane sety. Koszt od 150 do 500 plnów, aczkolwiek musi zobaczyć set oryginalny, żeby wyczaić jak bardzo jest skomplikowane mocowanie.
Mogę Ci dać namiar na gościa który może dorobić regulowane sety. Koszt od 150 do 500 plnów, aczkolwiek musi zobaczyć set oryginalny, żeby wyczaić jak bardzo jest skomplikowane mocowanie.
Ostatnio zmieniony śr 09 cze 2010, 14:24 przez brutoos, łącznie zmieniany 1 raz.
- Vermilion
- klepacz
- Posty: 814
- Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 19:33
- Imię: Adam
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wałcz/Piła
Brutoos nie wiem jaki ma sens Titax jeżeli nie jeździsz na torze, do tego najlepiej, żeby czuć go dobrze trzeba zmienić pompę, bo z oryginalną nie ma żadnej różnicy w zasadzie. Znajomy ma F4i CeBRe z klamkami Titax (z takimi kupił moto), ale ma oryg. pompę, nie czułem żadnej różnicy w operowaniu klamką, fakt, że paluchy inaczej leżały, ale za te pieniądze efekt był za mały, żeby się na nie rzucać, tylko tyle, że ładniej wyglądały.
Prędzej mnie ruszają racerowe podnóżki, bo dobry grip pod butem jest ważny podczas zapieprzania po nierównościach, a i wytrzymałość podczas gumowania nie jest bez znaczenia. Kwestia jeszcze tego kto do czego moto używa.
Prędzej mnie ruszają racerowe podnóżki, bo dobry grip pod butem jest ważny podczas zapieprzania po nierównościach, a i wytrzymałość podczas gumowania nie jest bez znaczenia. Kwestia jeszcze tego kto do czego moto używa.
Honda NSR 125 JC22A > Honda CB 500 > Honda VFR 750 RC36I > Yamaha TDM 850 4TX > Honda VFR 800Fi 99' SF > Honda VFR 800Fi 98' !!
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
- brutoos
- pisarz
- Posty: 294
- Rejestracja: pn 23 lut 2009, 13:40
- Imię: Jacek
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
- paluchy lepiej leżą
- lepsza regulacja
- składa się przy glebie - jak walniesz ślizga to większe prawdopodobieństwo powrotu na kołach
Jak dla mnie wystarczy. Muszę tylko portfel przekonać
Sety to już inna sprawa, ja bym chciał za ich pomocą trochę przemodelować pozycję na winkle i torki które są u nas.
- lepsza regulacja
- składa się przy glebie - jak walniesz ślizga to większe prawdopodobieństwo powrotu na kołach
Jak dla mnie wystarczy. Muszę tylko portfel przekonać

Sety to już inna sprawa, ja bym chciał za ich pomocą trochę przemodelować pozycję na winkle i torki które są u nas.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości