Strona 1 z 1
montaż akcesoryjnych wydechów
: pt 25 mar 2011, 14:15
autor: timi
Siemka!!!
Właśnie przyszły do mnie zza oceanu tłumiczki. Jako że jutro chcę się wziąć za montaż mam jedno pytanko odnośnie użycia dołączonego silikonu - gdzie go posmarować bo z instrukcji dokładnie tego nie mogę zaczaić... jest to opisane bodajże w pkt. 6 poniższej instrukcji.
http://www.twobros.com/Cust_Service/Ins ... V_inst.pdf
Z góry dzięki za pomoc
: pt 25 mar 2011, 14:28
autor: Arnold
Masz posmarować zewnętrzną stronę oryginalnego kolektora wydechowego i nałożyć na to rurę wydechową. Posmaruj miejsca łączenia się wszystkich elementów. To co wyciśnie wytrzyj i gotowe.

Jeszcze tam pisze że po około 2 godzinach jazdy masz sprawdzić wszystkie połączenia.
: pt 25 mar 2011, 14:53
autor: jankovich
timi....jak już troszkę pojeździsz to daj znać jak spalanie....czy więcej pożre paliwka???
: pt 25 mar 2011, 14:58
autor: Arnold
Aha, jeszcze dodam żebyś po złożeniu wszystkiego nie jeździł od razu tylko zostawił moto tak na 10 - 15 minut na wolnych obrotach żeby się cały system zagrzał i wypalił olej czy tam smar z tłumików który zabezpiecza je przed korozją w trakcie magazynowania i żeby ten sylikon stwardniał.
: pt 25 mar 2011, 16:17
autor: klosiewi
Arnold pisze:Aha, jeszcze dodam żebyś po złożeniu wszystkiego nie jeździł od razu tylko zostawił moto tak na 10 - 15 minut na wolnych obrotach żeby się cały system zagrzał i wypalił olej czy tam smar z tłumików który zabezpiecza je przed korozją w trakcie magazynowania i żeby ten sylikon stwardniał.
Przed uruchomieniem silnika zaleca dokładne wyczyszczenie całego układu wydechowego. Głównie to na pozbyciu się śladów oleju i zabrudzeń z powierzchni wizualnych ponieważ jeśli tego nie zrobisz tłumik rozgrzewając się utwardzi go powierzchniowe i już niestety nie będziesz w stanie go usunąć.

: pt 25 mar 2011, 16:33
autor: Arnold
klosiewi, zgadza się. Chodziło mi o ten wewnętrzny smar/olej.

: pt 25 mar 2011, 16:42
autor: klosiewi
Arnold, masz rację dlatego zacytowałem Cię aby później
timi, nie plół sobie w twarz.
timi, do zdjęcia wydechu OEM czyli orydzinales made by Honda musisz odkręcić uchwyt rejestracji (czyli hlapacza

), ja tak musiałem zrobić przy demontażu tłumika ponieważ nie wysuniesz go.
P.S.
Arnold'owi należy sie pomógł

: pt 25 mar 2011, 23:01
autor: timi
jankovich pisze:timi....jak już troszkę pojeździsz to daj znać jak spalanie....czy więcej pożre paliwka???
a to dlaczego miałby więcej spalić??? ale jak coś się zmieni to dam znać
klosiewi pisze:Przed uruchomieniem silnika zaleca dokładne wyczyszczenie całego układu wydechowego. Głównie to na pozbyciu się śladów oleju i zabrudzeń z powierzchni wizualnych ponieważ jeśli tego nie zrobisz tłumik rozgrzewając się utwardzi go powierzchniowe i już niestety nie będziesz w stanie go usunąć.

to teoretycznie powinienem czyścić ślady oleju i paluchów przed każdą przejażdżką aby się nie "utwardziły"
klosiewi pisze:do zdjęcia wydechu OEM czyli orydzinales made by Honda musisz odkręcić uchwyt rejestracji (czyli hlapacza

), ja tak musiałem zrobić przy demontażu tłumika ponieważ nie wysuniesz go.
dzięki za podpowiedź, tak też zrobię
Co ja bym bez Was zrobił/posmarował...

: sob 26 mar 2011, 11:16
autor: Narwany
jedna baaaardzo ważna rzecz po założeniu.....
Weź kamerkę i zrób filmik, żebyśmy mogli usłyszeć jak to chodzi na tych wydechach ...... a na pewno jest to harmonia dla ucha....

: sob 26 mar 2011, 18:58
autor: timi
No i skończone, trochę mi to zajęło czasu ale wszystko gra i buczy

Pasta spisała się znakomicie trochę pośmierdziało, podymiło ale w końcu się utrwaliło i jest gitara.
Dzięki wszystkim za podpowiedzi, a w poniedziałek postaram się nagrać jakiś filmik bo w niedzielę by mnie sąsiedzi wykleli

: sob 26 mar 2011, 22:50
autor: klosiewi
timi pisze:to teoretycznie powinienem czyścić ślady oleju i paluchów przed każdą przejażdżką aby się nie "utwardziły"

Nie

po prostu jest to istotne przy pierwszym wypalaniu tłumika, a później to jak kto woli
