Strona 1 z 4

motooiler - ktos używa?

: pt 23 paź 2009, 21:34
autor: goman
jak w temacie
jako że pojawiła się polska konkurencja dla SC
zastanawiam się nad zakupem
cena normal 350 ale np.klub afryki kupuje po 260 więc myslę że przy grupowym zakupie można wynegocjować rabacik :)
ktoś byłby chętny?
przekopałem forum i czytam że były podobne inicjatywy w przeszłości
zaleta polskiego wynalazku jest np. używanie zwykłego hipola
aaa i jeszcze link
http://motooiler.pl/strona.php?kraj=pl&strona=home

: pt 23 paź 2009, 21:47
autor: olo
bardzo podoba mi się regulacja przepływu zawsze pod ręką, mam zrobionego oilera własnej roboty, wszystko działa bez zarzutu ale jest parę czynników które wpływają na szybkość wypływu oleju z urządzenia i taka regulacja jest bardzo na miejscu
pytanie brzmi: czy warto za nią dopłacać ok. 300 PLN.....?

: pt 23 paź 2009, 23:08
autor: PETER
Chyba mi sie podoba :smile:

: sob 24 paź 2009, 10:00
autor: goman
to jak robimy liste chetnych na zakup ??

1.goman

: sob 24 paź 2009, 18:18
autor: arczon
to jak robimy liste chetnych na zakup ??

1.goman
2. arczon

: pn 26 paź 2009, 22:17
autor: goman
tylko dwóch chętnych??

: wt 27 paź 2009, 08:49
autor: arczon
za chwilę będzie jeden bo chyba kupię przez forum africa twin

: wt 27 paź 2009, 13:44
autor: Art
Hejka
Widziałem i testowałem to urzadzenie.
Jesli chodzi o funkcjonalnoścc - jest lepiej niz SO.
Gdy pada - po prostu odkręcasz mocniej i sprawa załatwiona. Bez zbednych działań.
A jesli jedziesz na wakacje- masz załadowany motocykl i miałbyś się dostawać pod kanape ( tam najczęściej jest SO) - to porazka...
No o znacznie łatwiej zainstalować.
Moj kolega miał kiedyś SO , teraz ma cos takiego- i juz by tego nie zmieniL :)

: wt 27 paź 2009, 14:50
autor: PETER
spokojnie daj ludkom pozbierać "myśli" zima przed nami więc sporo czasu :twisted:

: śr 28 paź 2009, 19:11
autor: tomekrvf
Panowie, ja robię olejenie łańcucha według własnego projektu. Zestaw składa się z układu czasowego którym można sterować czas i otwarcie zaworu, byle jakiego elektrozaworu który steruje podciśnieniami w samochodzie i oczywiści potrzebne przewody i zbiornik. Koszt gratów to jakieś 30-50PLN. Plus tego rozwiązania jest taki że mozna sterować potencjometrem wydatek oleju.
Jak założę to do VTRy to wkleję fotki i opis jak to wszystko ogarnąć.
Układ sterujący to AVT 1459

: śr 28 paź 2009, 21:43
autor: arczon
widziałem coś podobnego - działało i Tobie też życzę sukcesu. koniecznie zapodaj zdjęcia jak skończysz i napisz z czego chcesz zrobić dysze i czy będziesz podawał olej na obie strony tarczy?

: śr 28 paź 2009, 21:56
autor: MARCO
Dawaj fotki...

: śr 28 paź 2009, 22:46
autor: kiki
co do dysz - idealnie pasują rurki antysplątaniowe :)- mozna je kupic w kazdym wędkarskim sklepie za około 2-3 zł :)

: czw 29 paź 2009, 21:49
autor: olo
tomekrvf, mnie też interesuje ten układ sterujący, jak tylko będziesz mógł to zapodaj szczegóły...

: sob 05 cze 2010, 00:07
autor: tomekrvf
Trochę nie zaglądałem do wątku. Olejarka już założona na moto i spełnia swoje zadanie tj. smaruje łacuch:)
Potrzebne części:
-układ steruący AVT1459 - 25PLN zmontowany
-pasująca obudowa 5PLN
-dodatkowy potencjometr 1MOhm - 0.80PLN
-metr węża przelewowego do wtrysków diesla (3.2 fi wew) - 5PLN
- elektrozawór - wycięty z mojego samochodu do KJS (sterowanie odsysaniem par paliwa)
- zbiornik na olej - zbiornik płynu hamulcowego C360 - 5PLN (http://alejahandlowa.pl/tr/produkt/zbio ... 12720.html)
- dysza podająca olej na łańcuch - tutaj poszedłem na łatwiznę i kupiłem Dual Injector Scottoilera - 100PLN

Potencjometr montujemy w wybranym przez siebie miejscu. Układ elektroniczny tylko włącza elktrozawór na około 0.5 sekundy z przerwą co minutę(lub czesciej jeśli przestawimy to potencjometrem) więc nie ma mowy o jakimkolwiek grzaniu itp.
Układ sterujący podłączony do świateł
Jak zakończę fazę testów i uporządkuje kable to wrzucę fotki.