Strona 1 z 12

Scottoiler Mk7 Universal Kit

: wt 13 maja 2008, 12:18
autor: Ruda i Piotr
Po przejechaniu ok. 20 tyś. km musimy zmienić naped w motocyklach (Piotr w VFR, a ja w CBF)

za namowa kolegów którzy używaja- zdecydowaliśmy sie zakupić

Scottoiler Mk7 Universal Kit

Jeżeli jeszcze ktoś chetny to możemy zamówić razem, mniejsze koszty przesyłki ;)

Czekam na decyzję i chetnych do piątku 16.05.2008

PONIŻEJ LINK:

http://cgi.ebay.pl/Scottoiler-Universal ... dZViewItem

R

: wt 13 maja 2008, 17:38
autor: KolczyK
Z A M A W I A M :grin:

[ Dodano: 2008-05-13, 17:46 ]
wolałbym touring system, ale zobaczymy czy gościu ma :lol:

[ Dodano: 2008-05-13, 17:50 ]
TOURING

http://cgi.ebay.co.uk/Scottoiler-Tourin ... m153.l1262

: wt 13 maja 2008, 18:59
autor: Shoov
Jestem na etapie kombinowania oilera wlasnej roboty, ale jak funt tani i impreza z oryginalem kosztuje 240zł to mi sie myslenie włączyło, zastanawia mnie tylko jedno, mianowicie co to za olej ten oryginalny i czy po zalaniu do tego cuda zwykłej przekładniówki 80W będzie działało nadal czy sie zacznie kaszanić?.

: śr 14 maja 2008, 06:17
autor: KolczyK
taki olej nei jest wcale drogi .....

: śr 14 maja 2008, 08:43
autor: Ruda i Piotr
Kolczyku ten nie wysyła poza UK i ma drogo, to jrst tez TOURNING

http://cgi.ebay.pl/SCOTTOILER-SCOTT-OIL ... otohosting


Tylko boli bo za kazdy dodatkowa opłata za wysylkę, ale coś wybierzemy ;)

R

: śr 14 maja 2008, 11:41
autor: Piotras
KolczyKos, a wyjaśnij ludom zacofanym czym się różni Touring od Universal? I jak to z tym olejem, czy można to zalać jakimś zwykłym (jakim?) olejem, czy trzeba lać tylko ten ze Scotta?

Oryginalny olej

: śr 14 maja 2008, 11:57
autor: arek
Witam,

Z własnego doświadczenia mogę powiedzieć, że oryginalny olej trochę lepiej się klei do łańcucha i nie chlapie tak po motocyklu i co ciekawsze nie łapie tyle syfu z drogi - bracki u siebie w cbr-ce używał zwykłego oleju przekładniowego i wiecznie miał zawalone plastiki od dołu przy łańcuchu i całą stopkę (nie mówiąc o wachaczu, kole i oponie), a jak zmienił olej na scotta to przestało się tak brudzić. Z drugiej strony ja przejechałem na 0,2 l oryginału ok. 6 tys km, więc nie jest to jakieś bardzo duże zużycie i nie kosztuje dużo (w louisie 1l oleju wychodzi po 20 EUR). Więc jak na razie nie zamierzam kombinować z podmiankami, tym bardziej jak się kupuje zestaw do montażu to od razu dostaje się 0,5 l oleju a to starczy wg mojej oceny na jakieś 20 tys. km więc jak się skończy to zamówię u kumpla, który jeździ do niemiec bardzo często olej to starczy mi jeszcze na następny łańcuch :biggrin

Pozdrowienia
Arek

: śr 14 maja 2008, 21:14
autor: pAF
z pewną nieśmiałością ZAMAWIAM :D

czy do montażu jest potrzebna siakaś dodatkowa część czy podchodzi w standardzie? no i jak to skomplikowane czyli inaczej czy jest opcja zrób to sam jeśli chodzi o montaż :?:

dzięki piękne!!

: czw 15 maja 2008, 00:52
autor: Ruda i Piotr
Znalazłam jeszcze taki ;)

http://cgi.ebay.pl/Scottoiler-Automatic ... ingPayment

Tutaj jest ten plus, ze koszt wysyłki jest taki sam dla każdej ilości, ale nie wiem, czy to to samo ;-)

Ale cena jest wyższa dośc dużo, nawet bez doliczania przesyłki

R

: czw 15 maja 2008, 01:58
autor: KolczyK
Piotras pisze:KolczyKos, a wyjaśnij ludom zacofanym czym się różni Touring od Universal? I jak to z tym olejem, czy można to zalać jakimś zwykłym (jakim?) olejem, czy trzeba lać tylko ten ze Scotta?
Uniwersal posiada mały zbiorniczek pod kanapę lub mocujesz przy boczku moto, a touring to wersja z dużym zbiorniczkiem montowanym w miejsce tablicy rejestracyjnej, Knight miał i mnie sięspodobało, AREK może coś o tym powiedzieć. widział, knight przez 20 czy tam wiecej tysi nic nie smarowal nigdy :shock: petarda i tylko oryginalny olej. Ustawiasz sobie na dozowanie wg swoich ambicji i latamy. regulacja smarowania pełna, zestaw uniwersalny do każdego moto właściwie. wszystkie części powinny być w zestawie.

[ Dodano: 2008-05-15, 02:05 ]
pAF pisze:z pewną nieśmiałością ZAMAWIAM :D

czy do montażu jest potrzebna siakaś dodatkowa część czy podchodzi w standardzie? no i jak to skomplikowane czyli inaczej czy jest opcja zrób to sam jeśli chodzi o montaż :?:

dzięki piękne!!
ew wężyk jeśli będzie potrzeba, chyba nic więcej, stary dasz radę, a jak nie to wpadniesz z bro do Vikingów i zrobimy :mrgreen:

: czw 15 maja 2008, 08:50
autor: 0czek
Do montażu nic więcej nie potrzeba ( przynajmniej w moim wypadku ) wszystkie elementy wężyki , opaski , trójniki są w opakowaniu .
Tak zamontowałem u siebie ... http://picasaweb.google.pl/oczekk/101_0317

: czw 15 maja 2008, 09:00
autor: arek
Jak będziecie zamawiać, to podajcie że to ma iść do VFR-ki. Wtedy dokładają takie dwie blaszki, dzięki którym można założyć podajnik tak aby podawał prosto na zębatkę - coś w rodzaju uchwytu, który przykręca się między punkt mocowania na wachaczu a plastikową górną osłonę łańcucha. W razie wątpliwości odsyłam na stronę scottoiler'a, gdzie jest instrukcja: http://www.scottoiler.com/support_insta ... guides.asp (trzeba wybrać o jaki model chodzi i wyświetli pdf'a)
Generalnie to da się założyć bez tego, ale po co się męczyć, tym bardziej że są elementy dodatkowe i za nie się nie płaci.

: czw 15 maja 2008, 09:09
autor: KolczyK
ODPOWIEDŹ od sprzedawcy

Hi Przemek and thanks for your enquiry. Some bikes require special adaptors but if you tell us which bikes the kits are for we would include these free of charge. We have MK7 Universal kits in stock at ?59.95 GBP and a Touring Kit at ?79.95 GBP. We also have the Lube Tube which can be added to the MK7 giving a bigger capacity at ?19.95 GBP. You can see all these items in our ebay shop. As we already discount these products we cannot offer any more discount but we can send parcels weighing up to 10 Kilos to Poland for ?35.00 GBP. Each MK7 kit weighs 1.15 kilos and the Touring Kit about 1.6 Kilos. The carrier usually takes 3-5 days to get parcels to EU countries.
You can download fitting instructions for most bikes (in English) from www.scottoiler.com by choosing Technical Support from the main menu.
Best Regards
Gordon + Dave

czyli jest zajebiście, mówić co i jak ..... bo zamawiamy na czasie .... :grin:

[ Dodano: 2008-05-15, 09:54 ]
zdecydowałem, że koszty trzeba ciąć i biorę jak Ruda I Piotr uniwersalkę. ale czekam na email czy trzeba dopłacaćza pierdoły czyli mocowania.

[ Dodano: 2008-05-15, 09:55 ]
PAF dam znać jak z płatnościami, jeśli dojdzie do tranzackcji. i mów który chcesz czy też ten universalny?

: czw 15 maja 2008, 10:19
autor: pAF
dla mnie universal pliz :smile:

co do płatności to proszę o info na PW

chętnie bym Was nawiedził w krainie Vikingów, ale moje moto stoi w Rzeszowie (w stolicy nie mam gdzie 3mać :???: ), a jak już tam jestem to śmigam na miejscu 8)

: czw 15 maja 2008, 10:53
autor: Shoov
0czek pisze:Do montażu nic więcej nie potrzeba ( przynajmniej w moim wypadku ) wszystkie elementy wężyki , opaski , trójniki są w opakowaniu .
Tak zamontowałem u siebie ... http://picasaweb.google.pl/oczekk/101_0317
Oczek a ile przejechałeś na tym zestawie napędowym ? smarując go scottoilerem?