Strona 1 z 3

Filtr K&N

: pn 15 sty 2007, 21:17
autor: Hendrix
Tak sie zastanwiam czy stosuje go ktos z Was?? Jakie daje kozysci daje np ze sportowym wydechem;) itp dywagacje na temat;) - swoja droga ile moze kosztowac przesylka filterka z USA do naszej matki Polski? Niesamowita przebitke cenowa maja!!

: pn 15 sty 2007, 22:10
autor: Lucek
gaba ma sportowy tlumik i KN oraz chyba mund na forum,pisz do nich na pw lub mail czy dzwon

: pn 15 sty 2007, 22:47
autor: szatan
no a ile chcą za K&Na

: wt 16 sty 2007, 00:43
autor: Gienio
ja posiadam KN i wydech MIG, jak kupilem sprzeta to juz byl ten zestaw, takze nie jestem Ci w stanie powiedziec jakie sa roznice miedzy zwyklym filtrem itd. podobno warto przyinwestowac w KN bo kupuje sie raz a potem tylko pierze, jakbys mial jakies pytania to pisz

Re: Filtr K&N

: wt 16 sty 2007, 11:50
autor: Klarkson
Hendrix pisze:Tak sie zastanwiam czy stosuje go ktos z Was??
Stosuje.
Hendrix pisze: Jakie daje kozysci daje np ze sportowym wydechem;)
Bez zestrojenia zadne. Pomijam poprawe samopoczucia.

: wt 16 sty 2007, 11:58
autor: rommi
A jak zachowa sie model na wtrysku - np. taki jak mój - z filtrem K&N. Też trzeba jechać na przestrojenie kompa ( hamownia ???), czy komp sam się dostroi? :???:
Tak tylko z ciekawości pytam.

: wt 16 sty 2007, 17:50
autor: Klarkson
rommi pisze:A jak zachowa sie model na wtrysku - np. taki jak mój - z filtrem K&N. Też trzeba jechać na przestrojenie kompa ( hamownia ???), czy komp sam się dostroi? :???:
Generalnie ingerencje w stylu sam KN, albo sam Slip-on nic nie daja (czasami moga nawet popierdzielic przebieg krzywej momentu).

Zeby uzyskac kilka kucy wiecej wypadaloby zmienic komplet łacznie z kolektorami i w przypadku gaznikowca zestroic gazniory lacznie z wymiana dysz (z reguly kupujac kompletny, dedykowany pod dany model wydech znanej marki, dostaje sie info jakie sa zalecane dysze)

Natomiast w przypadku wtrysku z sondą lambda sprawa jest prostsza, bo sterowanie skladem mieszanki nastepuje na podstawie odczytow tejze sondy.

Ale u nas w RC46 jest PGM-Fi bez sondy (V-TEC juz ja ma) i w przypadku sporej ingerencji wypadaloby przeprogramowac mapy w komputerze.

: wt 16 sty 2007, 20:11
autor: Hendrix
W Usowni chca ok 55$ ale niestety jak napisal mi sprzedajacy po doliczeniu kosztow przesylki i ich "taxes" sprawa zaczyna sie nie oplacac za bardzo - tj w podobnej cenie kupimy u kraju. K&N to nie rajdowe filtry wiec wydaje mi sie ze z wymiana dysz, hamownia to ciut lekka przesada, natomiast kwestia ekonomii ( praktycznie wieczny filtr ) jest dosyc istotna..w sumie miast dwoch zwyklych filtrow pow. masz wiecznego k&n:) Mysle ze sie sie skusze i podziele doznaniami ( nie wspominajac o samopoczuciu ) postaram sie jakis w miare rzetelny tescik przeprowadzic..np na torze Poznan :biggrin

: wt 16 sty 2007, 22:13
autor: szatan
No nie bardzo sie opłaca , u nas kn jest za 200 zeta wiec .....

: wt 16 sty 2007, 22:39
autor: buli
k&n jest wieczny, ale wiecznie trzeba go czyścić
preparaty do najtańszych nie należą ( zestaw :płyn do czyszczenia i olej około 70zł)
więc w symie wychodzi niewiele taniej, a narobić się trzeba

i tak na moje oko jeśli coś ma przepszczać więcej powietrza to i więcej kurzu się z tym powietrzem zabierze

: wt 16 sty 2007, 23:11
autor: Lucek
:D chyba Was ponosi i......
zaraz tu wyczytam ze KN to gówno!!?? :shock: :killer :faint

: wt 16 sty 2007, 23:22
autor: Gienio
LukeVFR pisze:zaraz tu wyczytam ze KN to gówno!!??
KN to dobre gowno jakby powiedzial ALI G :smile:

: wt 16 sty 2007, 23:48
autor: Mundek
Witam! Mam filtr K&N i Power Commanrdera II. Moto kupilem z PCII a filtr K&N dokupilem sam. Kupilem go w sklepie Inter Motors i czekalem na niego jeden dzien, wiec bardzo krotko. Zaplacilem za niego 239 PLN, mysle, ze to smieszna kwota, bo zamiennik kosztuje okolo 180 PLN i trzeba go wymieniac co 18 tysiecy km. Filtr K&N ma gwarancje na milion kilometrow, z okresowym czyszczeniem co 80 tysiecy km. Osobiscie bede go czyscil co 30 tysiecy, zbyt duzo kalkulowac nie trzeba co sie bardziej oplaca... Motocykl zyskal na momencie obrotowym (lepiej ciagnie z dolu) i chyzej reaguje na gaz! Faktem jest, ze zmienilem mape wtrysku i zaplonu w Power Commanderze. Teraz zamierzam kupic puche Akropovicia, jaki bedzie efekt - dam znac, ale mysle, ze bedzie to pozytywna wibracja!!!!
Osobiscie jestem bardzo zadowolony z tego filtra i goraco polecam jego zakup! :mrgreen:

: śr 17 sty 2007, 09:21
autor: rommi
Klarkson pisze:Ale u nas w RC46 jest PGM-Fi bez sondy
W mojej RC46 jest sonda w katalizatorze :hooray - wiec chyba obeszłoby sie bez igerencji w mapy? Czy dobrze gówkuję?

: śr 17 sty 2007, 10:51
autor: Klarkson
rommi pisze: W mojej RC46 jest sonda w katalizatorze :hooray - wiec chyba obeszłoby sie bez igerencji w mapy? Czy dobrze gówkuję?
Masz fabryczny katalizator ? Z tego co się orientuje katalizator upgrade`owali w 2000r.