Filtr K&N

Awatar użytkownika
Hendrix
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 52
Rejestracja: wt 22 sie 2006, 12:58
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Krapkowice
Kontakt:

Filtr K&N

Post autor: Hendrix » pn 15 sty 2007, 21:17

Tak sie zastanwiam czy stosuje go ktos z Was?? Jakie daje kozysci daje np ze sportowym wydechem;) itp dywagacje na temat;) - swoja droga ile moze kosztowac przesylka filterka z USA do naszej matki Polski? Niesamowita przebitke cenowa maja!!

Awatar użytkownika
Lucek
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3481
Rejestracja: ndz 02 kwie 2006, 13:03
Imię: LUCYna/fer
województwo: łódzkie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: EP

Post autor: Lucek » pn 15 sty 2007, 22:10

gaba ma sportowy tlumik i KN oraz chyba mund na forum,pisz do nich na pw lub mail czy dzwon
Nie ma boga, jest Mmmmotór!

Awatar użytkownika
szatan
klepacz
klepacz
Posty: 979
Rejestracja: pn 18 wrz 2006, 20:02
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Amsterdam/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: szatan » pn 15 sty 2007, 22:47

no a ile chcą za K&Na
Życie bez motocykla powoduje raka i choroby serca
Manual Honda VFR800 98-2001
http://rapidshare.com/files/236685669/Manual98-01.pdf

Miernik ładowania http://www.youtube.com/watch?v=IYjGraAk4es

Gienio
klepacz
klepacz
Posty: 1807
Rejestracja: pn 17 lip 2006, 16:29
Imię: Grzegorz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: Gienio » wt 16 sty 2007, 00:43

ja posiadam KN i wydech MIG, jak kupilem sprzeta to juz byl ten zestaw, takze nie jestem Ci w stanie powiedziec jakie sa roznice miedzy zwyklym filtrem itd. podobno warto przyinwestowac w KN bo kupuje sie raz a potem tylko pierze, jakbys mial jakies pytania to pisz

Awatar użytkownika
Klarkson
pisarz
pisarz
Posty: 366
Rejestracja: pn 06 lis 2006, 17:00
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Czestochowa
Kontakt:

Re: Filtr K&N

Post autor: Klarkson » wt 16 sty 2007, 11:50

Hendrix pisze:Tak sie zastanwiam czy stosuje go ktos z Was??
Stosuje.
Hendrix pisze: Jakie daje kozysci daje np ze sportowym wydechem;)
Bez zestrojenia zadne. Pomijam poprawe samopoczucia.
Klarkson

Awatar użytkownika
rommi
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2358
Rejestracja: śr 30 lis 2005, 16:34
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Józefosław k/Piaseczna
Kontakt:

Post autor: rommi » wt 16 sty 2007, 11:58

A jak zachowa sie model na wtrysku - np. taki jak mój - z filtrem K&N. Też trzeba jechać na przestrojenie kompa ( hamownia ???), czy komp sam się dostroi? :???:
Tak tylko z ciekawości pytam.

Awatar użytkownika
Klarkson
pisarz
pisarz
Posty: 366
Rejestracja: pn 06 lis 2006, 17:00
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Czestochowa
Kontakt:

Post autor: Klarkson » wt 16 sty 2007, 17:50

rommi pisze:A jak zachowa sie model na wtrysku - np. taki jak mój - z filtrem K&N. Też trzeba jechać na przestrojenie kompa ( hamownia ???), czy komp sam się dostroi? :???:
Generalnie ingerencje w stylu sam KN, albo sam Slip-on nic nie daja (czasami moga nawet popierdzielic przebieg krzywej momentu).

Zeby uzyskac kilka kucy wiecej wypadaloby zmienic komplet łacznie z kolektorami i w przypadku gaznikowca zestroic gazniory lacznie z wymiana dysz (z reguly kupujac kompletny, dedykowany pod dany model wydech znanej marki, dostaje sie info jakie sa zalecane dysze)

Natomiast w przypadku wtrysku z sondą lambda sprawa jest prostsza, bo sterowanie skladem mieszanki nastepuje na podstawie odczytow tejze sondy.

Ale u nas w RC46 jest PGM-Fi bez sondy (V-TEC juz ja ma) i w przypadku sporej ingerencji wypadaloby przeprogramowac mapy w komputerze.
Klarkson

Awatar użytkownika
Hendrix
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 52
Rejestracja: wt 22 sie 2006, 12:58
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Krapkowice
Kontakt:

Post autor: Hendrix » wt 16 sty 2007, 20:11

W Usowni chca ok 55$ ale niestety jak napisal mi sprzedajacy po doliczeniu kosztow przesylki i ich "taxes" sprawa zaczyna sie nie oplacac za bardzo - tj w podobnej cenie kupimy u kraju. K&N to nie rajdowe filtry wiec wydaje mi sie ze z wymiana dysz, hamownia to ciut lekka przesada, natomiast kwestia ekonomii ( praktycznie wieczny filtr ) jest dosyc istotna..w sumie miast dwoch zwyklych filtrow pow. masz wiecznego k&n:) Mysle ze sie sie skusze i podziele doznaniami ( nie wspominajac o samopoczuciu ) postaram sie jakis w miare rzetelny tescik przeprowadzic..np na torze Poznan :biggrin

Awatar użytkownika
szatan
klepacz
klepacz
Posty: 979
Rejestracja: pn 18 wrz 2006, 20:02
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Amsterdam/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: szatan » wt 16 sty 2007, 22:13

No nie bardzo sie opłaca , u nas kn jest za 200 zeta wiec .....
Życie bez motocykla powoduje raka i choroby serca
Manual Honda VFR800 98-2001
http://rapidshare.com/files/236685669/Manual98-01.pdf

Miernik ładowania http://www.youtube.com/watch?v=IYjGraAk4es

buli
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 63
Rejestracja: czw 26 paź 2006, 15:51
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Myszków

Post autor: buli » wt 16 sty 2007, 22:39

k&n jest wieczny, ale wiecznie trzeba go czyścić
preparaty do najtańszych nie należą ( zestaw :płyn do czyszczenia i olej około 70zł)
więc w symie wychodzi niewiele taniej, a narobić się trzeba

i tak na moje oko jeśli coś ma przepszczać więcej powietrza to i więcej kurzu się z tym powietrzem zabierze

Awatar użytkownika
Lucek
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3481
Rejestracja: ndz 02 kwie 2006, 13:03
Imię: LUCYna/fer
województwo: łódzkie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: EP

Post autor: Lucek » wt 16 sty 2007, 23:11

:D chyba Was ponosi i......
zaraz tu wyczytam ze KN to gówno!!?? :shock: :killer :faint
Nie ma boga, jest Mmmmotór!

Gienio
klepacz
klepacz
Posty: 1807
Rejestracja: pn 17 lip 2006, 16:29
Imię: Grzegorz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: Gienio » wt 16 sty 2007, 23:22

LukeVFR pisze:zaraz tu wyczytam ze KN to gówno!!??
KN to dobre gowno jakby powiedzial ALI G :smile:

Awatar użytkownika
Mundek
pisarz
pisarz
Posty: 351
Rejestracja: pn 25 wrz 2006, 13:46
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gdynia (Olecko)
Kontakt:

Post autor: Mundek » wt 16 sty 2007, 23:48

Witam! Mam filtr K&N i Power Commanrdera II. Moto kupilem z PCII a filtr K&N dokupilem sam. Kupilem go w sklepie Inter Motors i czekalem na niego jeden dzien, wiec bardzo krotko. Zaplacilem za niego 239 PLN, mysle, ze to smieszna kwota, bo zamiennik kosztuje okolo 180 PLN i trzeba go wymieniac co 18 tysiecy km. Filtr K&N ma gwarancje na milion kilometrow, z okresowym czyszczeniem co 80 tysiecy km. Osobiscie bede go czyscil co 30 tysiecy, zbyt duzo kalkulowac nie trzeba co sie bardziej oplaca... Motocykl zyskal na momencie obrotowym (lepiej ciagnie z dolu) i chyzej reaguje na gaz! Faktem jest, ze zmienilem mape wtrysku i zaplonu w Power Commanderze. Teraz zamierzam kupic puche Akropovicia, jaki bedzie efekt - dam znac, ale mysle, ze bedzie to pozytywna wibracja!!!!
Osobiscie jestem bardzo zadowolony z tego filtra i goraco polecam jego zakup! :mrgreen:
Pzdr Mundek!
VTEC 2009
GSX-R 750 K8
Uwielbiam VFR, ale Gikser to źródło czystej adrenaliny:))

Awatar użytkownika
rommi
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2358
Rejestracja: śr 30 lis 2005, 16:34
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Józefosław k/Piaseczna
Kontakt:

Post autor: rommi » śr 17 sty 2007, 09:21

Klarkson pisze:Ale u nas w RC46 jest PGM-Fi bez sondy
W mojej RC46 jest sonda w katalizatorze :hooray - wiec chyba obeszłoby sie bez igerencji w mapy? Czy dobrze gówkuję?

Awatar użytkownika
Klarkson
pisarz
pisarz
Posty: 366
Rejestracja: pn 06 lis 2006, 17:00
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Czestochowa
Kontakt:

Post autor: Klarkson » śr 17 sty 2007, 10:51

rommi pisze: W mojej RC46 jest sonda w katalizatorze :hooray - wiec chyba obeszłoby sie bez igerencji w mapy? Czy dobrze gówkuję?
Masz fabryczny katalizator ? Z tego co się orientuje katalizator upgrade`owali w 2000r.
Klarkson

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości