Filtr K&N
- Hendrix
- zadomowiony
- Posty: 52
- Rejestracja: wt 22 sie 2006, 12:58
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Krapkowice
- Kontakt:
Filtr K&N
Tak sie zastanwiam czy stosuje go ktos z Was?? Jakie daje kozysci daje np ze sportowym wydechem;) itp dywagacje na temat;) - swoja droga ile moze kosztowac przesylka filterka z USA do naszej matki Polski? Niesamowita przebitke cenowa maja!!
- szatan
- klepacz
- Posty: 979
- Rejestracja: pn 18 wrz 2006, 20:02
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Amsterdam/Rzeszów
- Kontakt:
no a ile chcą za K&Na
Życie bez motocykla powoduje raka i choroby serca
Manual Honda VFR800 98-2001
http://rapidshare.com/files/236685669/Manual98-01.pdf
Miernik ładowania http://www.youtube.com/watch?v=IYjGraAk4es
Manual Honda VFR800 98-2001
http://rapidshare.com/files/236685669/Manual98-01.pdf
Miernik ładowania http://www.youtube.com/watch?v=IYjGraAk4es
- Klarkson
- pisarz
- Posty: 366
- Rejestracja: pn 06 lis 2006, 17:00
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Czestochowa
- Kontakt:
Re: Filtr K&N
Stosuje.Hendrix pisze:Tak sie zastanwiam czy stosuje go ktos z Was??
Bez zestrojenia zadne. Pomijam poprawe samopoczucia.Hendrix pisze: Jakie daje kozysci daje np ze sportowym wydechem;)
Klarkson
- Klarkson
- pisarz
- Posty: 366
- Rejestracja: pn 06 lis 2006, 17:00
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Czestochowa
- Kontakt:
Generalnie ingerencje w stylu sam KN, albo sam Slip-on nic nie daja (czasami moga nawet popierdzielic przebieg krzywej momentu).rommi pisze:A jak zachowa sie model na wtrysku - np. taki jak mój - z filtrem K&N. Też trzeba jechać na przestrojenie kompa ( hamownia ???), czy komp sam się dostroi?![]()
Zeby uzyskac kilka kucy wiecej wypadaloby zmienic komplet łacznie z kolektorami i w przypadku gaznikowca zestroic gazniory lacznie z wymiana dysz (z reguly kupujac kompletny, dedykowany pod dany model wydech znanej marki, dostaje sie info jakie sa zalecane dysze)
Natomiast w przypadku wtrysku z sondą lambda sprawa jest prostsza, bo sterowanie skladem mieszanki nastepuje na podstawie odczytow tejze sondy.
Ale u nas w RC46 jest PGM-Fi bez sondy (V-TEC juz ja ma) i w przypadku sporej ingerencji wypadaloby przeprogramowac mapy w komputerze.
Klarkson
- Hendrix
- zadomowiony
- Posty: 52
- Rejestracja: wt 22 sie 2006, 12:58
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Krapkowice
- Kontakt:
W Usowni chca ok 55$ ale niestety jak napisal mi sprzedajacy po doliczeniu kosztow przesylki i ich "taxes" sprawa zaczyna sie nie oplacac za bardzo - tj w podobnej cenie kupimy u kraju. K&N to nie rajdowe filtry wiec wydaje mi sie ze z wymiana dysz, hamownia to ciut lekka przesada, natomiast kwestia ekonomii ( praktycznie wieczny filtr ) jest dosyc istotna..w sumie miast dwoch zwyklych filtrow pow. masz wiecznego k&n:) Mysle ze sie sie skusze i podziele doznaniami ( nie wspominajac o samopoczuciu ) postaram sie jakis w miare rzetelny tescik przeprowadzic..np na torze Poznan 

- szatan
- klepacz
- Posty: 979
- Rejestracja: pn 18 wrz 2006, 20:02
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Amsterdam/Rzeszów
- Kontakt:
No nie bardzo sie opłaca , u nas kn jest za 200 zeta wiec .....
Życie bez motocykla powoduje raka i choroby serca
Manual Honda VFR800 98-2001
http://rapidshare.com/files/236685669/Manual98-01.pdf
Miernik ładowania http://www.youtube.com/watch?v=IYjGraAk4es
Manual Honda VFR800 98-2001
http://rapidshare.com/files/236685669/Manual98-01.pdf
Miernik ładowania http://www.youtube.com/watch?v=IYjGraAk4es
k&n jest wieczny, ale wiecznie trzeba go czyścić
preparaty do najtańszych nie należą ( zestaw :płyn do czyszczenia i olej około 70zł)
więc w symie wychodzi niewiele taniej, a narobić się trzeba
i tak na moje oko jeśli coś ma przepszczać więcej powietrza to i więcej kurzu się z tym powietrzem zabierze
preparaty do najtańszych nie należą ( zestaw :płyn do czyszczenia i olej około 70zł)
więc w symie wychodzi niewiele taniej, a narobić się trzeba
i tak na moje oko jeśli coś ma przepszczać więcej powietrza to i więcej kurzu się z tym powietrzem zabierze
- Mundek
- pisarz
- Posty: 351
- Rejestracja: pn 25 wrz 2006, 13:46
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gdynia (Olecko)
- Kontakt:
Witam! Mam filtr K&N i Power Commanrdera II. Moto kupilem z PCII a filtr K&N dokupilem sam. Kupilem go w sklepie Inter Motors i czekalem na niego jeden dzien, wiec bardzo krotko. Zaplacilem za niego 239 PLN, mysle, ze to smieszna kwota, bo zamiennik kosztuje okolo 180 PLN i trzeba go wymieniac co 18 tysiecy km. Filtr K&N ma gwarancje na milion kilometrow, z okresowym czyszczeniem co 80 tysiecy km. Osobiscie bede go czyscil co 30 tysiecy, zbyt duzo kalkulowac nie trzeba co sie bardziej oplaca... Motocykl zyskal na momencie obrotowym (lepiej ciagnie z dolu) i chyzej reaguje na gaz! Faktem jest, ze zmienilem mape wtrysku i zaplonu w Power Commanderze. Teraz zamierzam kupic puche Akropovicia, jaki bedzie efekt - dam znac, ale mysle, ze bedzie to pozytywna wibracja!!!!
Osobiscie jestem bardzo zadowolony z tego filtra i goraco polecam jego zakup!
Osobiscie jestem bardzo zadowolony z tego filtra i goraco polecam jego zakup!

Pzdr Mundek!
VTEC 2009
GSX-R 750 K8
Uwielbiam VFR, ale Gikser to źródło czystej adrenaliny:))
VTEC 2009
GSX-R 750 K8
Uwielbiam VFR, ale Gikser to źródło czystej adrenaliny:))
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości